Ennkoiva lastensuojeluilmoitus!
Onko kellään kokemuksia? Saako tässä nyt olla "pelko perseessä"? Siis asunnottomuuden takia kuulemma tehty..
Kommentit (92)
Miten ap:n tilanne vaikuttaa muiden kokemuksiin? Tätä en ymmärrä.
No hyvä että ilmoitus on tehty, vauvan kanssa ei voi olla asunnoton. Lapsi tarvitsee vakaan ympäristön. Lastensuojelu auttaa sinua asunnonhankinnassa tai ainakin pääset ensikotiin aluksi. Mikä sinua pelottaa? Että lapsi viedään pois? Ei viedä jos ainut ongelma on asunnottomuus, eikä sinulla ole pahoja mielenterveysongelmia tai päihderiippuvuutta.
Aina sitä asuntoa ei noin vain hommata! Vuokrakämppää on pääkaupunkiseudulta ihan h*lvetin vaikea saada.. lapsen isän luona majailen, tarkoitus siis olisi muuttaa yhteiseen kotiin. En ole siis taivasalla ja kaikki asianosaiset tämän tietävät. En siis kaipaa arvosteluja vaan kokemuksia lastensuojelun kanssa asioimisesta!
No miksette muuta yhteen nyt jos lapsen isällä kerran on asunto?
Noniin, eipä tästä sitten ollut mitään iloa kun ei näköjään osata lukea ja vastata.. Kiitos vaan ja moro!
Siirrät kirjasi sinne miehesi asuntoon ja avot, et ole enää asunnoton!
Kyllä sossu hommaa asunnon jos sellasen tarviit.
Kun on lapsi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:55"]Kyllä sossu hommaa asunnon jos sellasen tarviit.
Kun on lapsi.
[/quote]
Viikko laskettuunaikaan ja eipä ole kuulunut, puoli vuotta on odotettu.
No sanot että kaikki on kunnossa ja vaikka et ole apua saanutkaan niin olet itse kuitenkin saanut hommattua asiat nykyiselleen. Korostat hyviä asioita jotka ovat lapsen syntymää ajatellen kunnossa sinun ansiostasi. Mietit etukäteen kysymyksiä ja vastauksia.
Niin siis miksi et muuta virallisesti miehesi asuntoon? Jos siellä asut jo muutenkin.
En kaipaa ratkaisuja vaan kokemuksia!! Ettekö nyt stana osaa lukea??
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"]
[/quote]
No vittu perkele osataan. Ilmeisesti kellään ei ole ollut noin paska tilanne vaan ovat osanneet hoitaa asiansa kuntoon. Siinä sulle vastaus.
Ajattele lastensuojeluilmoitusta viranomaisten kommunikaatiovälineenä. Sen avulla saadaan viestitettyä, että lapsi on syntymässä ja koti pitää saada. Ei sen tarvitse tarkoittaa sen enempää, tilanne on ohi kun koti löytyy.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"]
[/quote]
No vittu perkele osataan. Ilmeisesti kellään ei ole ollut noin paska tilanne vaan ovat osanneet hoitaa asiansa kuntoon. Siinä sulle vastaus.
[/quote]
No johan on ihme jos olen ainoa suomessa josta on tehty tälläinen ilmoitus! Olen siis ennakkotapaus, hyvä tietää!
Ja sinähän et tiedä miten olen asiani hoitanut, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Mutta kiitos panostuksestasi, tuli hyvä ja rauhallinen mieli <3
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"] En kaipaa ratkaisuja vaan kokemuksia!! Ettekö nyt stana osaa lukea?? [/quote] No vittu perkele osataan. Ilmeisesti kellään ei ole ollut noin paska tilanne vaan ovat osanneet hoitaa asiansa kuntoon. Siinä sulle vastaus. [/quote] No johan on ihme jos olen ainoa suomessa josta on tehty tälläinen ilmoitus! Olen siis ennakkotapaus, hyvä tietää! Ja sinähän et tiedä miten olen asiani hoitanut, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista. Mutta kiitos panostuksestasi, tuli hyvä ja rauhallinen mieli <3
[/quote]
No kuule ihan itse aloit äksyilemään vaikka ihmiset yrittää vaan auttaa. En yhtään ihmettele että on ilmoitus tehty.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
No johan on ihme jos olen ainoa suomessa josta on tehty tälläinen ilmoitus! Olen siis ennakkotapaus, hyvä tietää!
Ja sinähän et tiedä miten olen asiani hoitanut, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Mutta kiitos panostuksestasi, tuli hyvä ja rauhallinen mieli <3
[/quote]
En enää ihmettele miksi ilmoitus tehty.. Urpo oot!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:55"]Kyllä sossu hommaa asunnon jos sellasen tarviit.
Kun on lapsi.
[/quote]
Mahtava tulevaisuus kersalla.
Kyllähän se ap:n tilanne vaikuttaa niihin vastauksiinkin, siksi siitä kyseltiin. Onhan siinä nyt eroa, onko ilmoitus tehty kodittomasta narkkariäidistä, jonka lapset eivät saa päiväkausiin ruokaa, vai hyvin lapsensa hoitavasta perheestä kiusamielessä. Veikkaisin, että lastenhuollon väkikin toimii vähän eri tavoin eri tilanteissa. Ja kyllähän tuo asunnottomuus huonolta kuulostaa, jos siitä ei tiedä tarkemmin.