Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennkoiva lastensuojeluilmoitus!

Vierailija
16.07.2015 |

Onko kellään kokemuksia? Saako tässä nyt olla "pelko perseessä"? Siis asunnottomuuden takia kuulemma tehty..

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ap:n tilanne vaikuttaa niihin vastauksiinkin, siksi siitä kyseltiin. Onhan siinä nyt eroa, onko ilmoitus tehty kodittomasta narkkariäidistä, jonka lapset eivät saa päiväkausiin ruokaa, vai hyvin lapsensa hoitavasta perheestä kiusamielessä. Veikkaisin, että lastenhuollon väkikin toimii vähän eri tavoin eri tilanteissa. Ja kyllähän tuo asunnottomuus huonolta kuulostaa, jos siitä ei tiedä tarkemmin.

Vierailija
62/92 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n tilanne vaikuttaa muiden kokemuksiin? Tätä en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hommaisit asunnon?

Vierailija
64/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä lapsen kanssa majailet?

Vierailija
65/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että ilmoitus on tehty, vauvan kanssa ei voi olla asunnoton. Lapsi tarvitsee vakaan ympäristön. Lastensuojelu auttaa sinua asunnonhankinnassa tai ainakin pääset ensikotiin aluksi. Mikä sinua pelottaa? Että lapsi viedään pois? Ei viedä jos ainut ongelma on asunnottomuus, eikä sinulla ole pahoja mielenterveysongelmia tai päihderiippuvuutta.

Vierailija
66/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä asuntoa ei noin vain hommata! Vuokrakämppää on pääkaupunkiseudulta ihan h*lvetin vaikea saada.. lapsen isän luona majailen, tarkoitus siis olisi muuttaa yhteiseen kotiin. En ole siis taivasalla ja kaikki asianosaiset tämän tietävät. En siis kaipaa arvosteluja vaan kokemuksia lastensuojelun kanssa asioimisesta!

Vierailija
67/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette muuta yhteen nyt jos lapsen isällä kerran on asunto?

Vierailija
68/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eipä tästä sitten ollut mitään iloa kun ei näköjään osata lukea ja vastata.. Kiitos vaan ja moro!

Vierailija
69/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrät kirjasi sinne miehesi asuntoon ja avot, et ole enää asunnoton!

Vierailija
70/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossu hommaa asunnon jos sellasen tarviit.
Kun on lapsi.

Vierailija
71/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:55"]Kyllä sossu hommaa asunnon jos sellasen tarviit.
Kun on lapsi.
[/quote]
Viikko laskettuunaikaan ja eipä ole kuulunut, puoli vuotta on odotettu.

Vierailija
72/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että kaikki on kunnossa ja vaikka et ole apua saanutkaan niin olet itse kuitenkin saanut hommattua asiat nykyiselleen. Korostat hyviä asioita jotka ovat lapsen syntymää ajatellen kunnossa sinun ansiostasi. Mietit etukäteen kysymyksiä ja vastauksia.

Vierailija
73/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi et muuta virallisesti miehesi asuntoon? Jos siellä asut jo muutenkin.

Vierailija
74/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ratkaisuja vaan kokemuksia!! Ettekö nyt stana osaa lukea??

Vierailija
75/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"]

[/quote]

No vittu perkele osataan. Ilmeisesti kellään ei ole ollut noin paska tilanne vaan ovat osanneet hoitaa asiansa kuntoon. Siinä sulle vastaus.

Vierailija
76/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lastensuojeluilmoitusta viranomaisten kommunikaatiovälineenä. Sen avulla saadaan viestitettyä, että lapsi on syntymässä ja koti pitää saada. Ei sen tarvitse tarkoittaa sen enempää, tilanne on ohi kun koti löytyy. 

Vierailija
77/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"]

[/quote]

No vittu perkele osataan. Ilmeisesti kellään ei ole ollut noin paska tilanne vaan ovat osanneet hoitaa asiansa kuntoon. Siinä sulle vastaus.
[/quote]
No johan on ihme jos olen ainoa suomessa josta on tehty tälläinen ilmoitus! Olen siis ennakkotapaus, hyvä tietää!
Ja sinähän et tiedä miten olen asiani hoitanut, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Mutta kiitos panostuksestasi, tuli hyvä ja rauhallinen mieli <3

Vierailija
78/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"] En kaipaa ratkaisuja vaan kokemuksia!! Ettekö nyt stana osaa lukea?? [/quote] No vittu perkele osataan. Ilmeisesti kellään ei ole ollut noin paska tilanne vaan ovat osanneet hoitaa asiansa kuntoon. Siinä sulle vastaus. [/quote] No johan on ihme jos olen ainoa suomessa josta on tehty tälläinen ilmoitus! Olen siis ennakkotapaus, hyvä tietää! Ja sinähän et tiedä miten olen asiani hoitanut, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista. Mutta kiitos panostuksestasi, tuli hyvä ja rauhallinen mieli <3

[/quote]

No kuule ihan itse aloit äksyilemään vaikka ihmiset yrittää vaan auttaa. En yhtään ihmettele että on ilmoitus tehty.

Vierailija
79/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]
No johan on ihme jos olen ainoa suomessa josta on tehty tälläinen ilmoitus! Olen siis ennakkotapaus, hyvä tietää!
Ja sinähän et tiedä miten olen asiani hoitanut, kaikki ei aina ole niin mustavalkoista.
Mutta kiitos panostuksestasi, tuli hyvä ja rauhallinen mieli <3
[/quote]
En enää ihmettele miksi ilmoitus tehty.. Urpo oot!

Vierailija
80/92 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:55"]Kyllä sossu hommaa asunnon jos sellasen tarviit.
Kun on lapsi.
[/quote]

Mahtava tulevaisuus kersalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme