Haluaisin miehen av:lta ♡
Eli olen 26- vuotias sinkkutyttö, tällä hetkellä opiskelen Turussa sairaanhoitajaksi. Lapsia ei ole, mutta kissa löytyy. Harrastan erilaista liikuntaa ja huolehdin itsestäni. Olen vaalea, 172cm pitkä, 54kg ja ihan kivannäköinen. Takana on yksi pitkä avoliitto joka päättyi hiljattain. Nyt ihanat ja fiksut av- miehet jotka olette sinkkuja, kertokaahan itsestänne! Ei varatuille :)
Kommentit (166)
HALUAISIN NÄHDÄ TUNTEMATTOMAN SOTILAAN.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:11"]Mikä pointti hakea täällä kun treffipalstojakin on? Mikä av-miehestä tekee niin erikoisen? Vaikuttavat ihan kaistapäiltä yleisesti. [/quote] No ajattelin että kun nyt olen AV:lla niin jonain päivänä mustakin vois tulla AV-mamma. Ja mikäs sen parempaa kuin fiksu mies täältä! Mutta siis, katsotaan nyt kuinka käy! Ap
[/quote]
Vahva epäily, että susta tulee av-mies, kun saat naisen täältä :D Ei millään pahalla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:11"]Mikä pointti hakea täällä kun treffipalstojakin on? Mikä av-miehestä tekee niin erikoisen? Vaikuttavat ihan kaistapäiltä yleisesti. [/quote] No ajattelin että kun nyt olen AV:lla niin jonain päivänä mustakin vois tulla AV-mamma. Ja mikäs sen parempaa kuin fiksu mies täältä! Mutta siis, katsotaan nyt kuinka käy! Ap
[/quote]
Vahva epäily, että susta tulee av-mies, kun saat naisen täältä :D Ei millään pahalla.
[/quote]
Apua! Siis olen ihan nainen kyllä ja miestä etsin. Tosin olen jossain määrin utelias ja kokeilunhaluinen... Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:22"]On tainnut ap lopettaa palstailun.
[/quote]
Kävin treffeillä ;) ap
[/quote]
Kuinka treffit sujuivat?
Sinusta ei olekaan kuulunut mitään aikoihin.
m41
Täällä olis 40 v mies. 183 cm ja 113 kg lihaksikas. Ruskeat silmät ja tumma tukka. Leveät hartiat. Treenaan aktiivisesti kuntosalia ja kuntonyrkkeilyä. Ja uintia näin kesällä. Työelämässä en ole tällä hetkellä. Kuopiossa olen nyt, mutta Helsingistä kotoisin. Lukion oon käyny magnan papereilla. Kissaystävällinen olen.
M40
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 20:45"]M37 kiinnostaa myös ♡ olet ajatuksissa ♡ ap
[/quote]Tarkotatko ap mua? Olen esiintynyt palstalla nickeillä Mies 37 v ja M36. Nyt oon 40 v. Kiva ois tutustua.
Tohon Vastaukseen mene hyvä terassille ja eti sieltä, mun kommentti on että ne naiset on kännissä juu ei kiitos jos pokkaa ei oo tulla selvinpäi..
Muista ap sitten tulla kertomaan, kuinka kävi. Me halutaan av-parin tarina yksinoikeudella. Onnea etsintään!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:17"]
[/quote]
[/quote]
Apua! Siis olen ihan nainen kyllä ja miestä etsin. Tosin olen jossain määrin utelias ja kokeilunhaluinen... Ap
[/quote]
Toihan selittääkin jo jotenkin, miksi av:lta. :)
m41
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:33"]Muista ap sitten tulla kertomaan, kuinka kävi. Me halutaan av-parin tarina yksinoikeudella. Onnea etsintään!
[/quote]
Kiitos!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toihan selittääkin jo jotenkin, miksi av:lta. :)
m41
[/quote]
♡
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:22"]Onko viivapillu?
[/quote]
Pitääkö tähän oikeasti vastata :o Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:22"]Onko viivapillu?
[/quote]
Pitääkö tähän oikeasti vastata :o Ap
[/quote]
Tärkeää. Pitää tietenkin.
Tulin tänne keskusteluun ihan vain siksi, että minä haluan, että mies 29 + 1v pääsee tämän mimmin kanssa treffeille! :) Ja tämä ilman provoilua muuten. :D Tsemppii!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:58"]Tulin tänne keskusteluun ihan vain siksi, että minä haluan, että mies 29 + 1v pääsee tämän mimmin kanssa treffeille! :) Ja tämä ilman provoilua muuten. :D Tsemppii!
[/quote]
Kiitos! Kyllä mä lähden ihan mielelläni ja sain jo mailinkin, kirjoittelen illalla rauhassa :) Pakko myöntää että on kiinnostava mies ♡ Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:22"]Onko viivapillu?
[/quote]
Onko tuppikulli?
Tule Masan baariin moikkaamaan. Käyn joka päivä. Ja mimmoset tissit? T. Masa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:11"]Mikä pointti hakea täällä kun treffipalstojakin on? Mikä av-miehestä tekee niin erikoisen? Vaikuttavat ihan kaistapäiltä yleisesti.
[/quote]
No ajattelin että kun nyt olen AV:lla niin jonain päivänä mustakin vois tulla AV-mamma. Ja mikäs sen parempaa kuin fiksu mies täältä! Mutta siis, katsotaan nyt kuinka käy! Ap