Haluaisin miehen av:lta ♡
Eli olen 26- vuotias sinkkutyttö, tällä hetkellä opiskelen Turussa sairaanhoitajaksi. Lapsia ei ole, mutta kissa löytyy. Harrastan erilaista liikuntaa ja huolehdin itsestäni. Olen vaalea, 172cm pitkä, 54kg ja ihan kivannäköinen. Takana on yksi pitkä avoliitto joka päättyi hiljattain. Nyt ihanat ja fiksut av- miehet jotka olette sinkkuja, kertokaahan itsestänne! Ei varatuille :)
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:05"]Minkä ikäistä oikein etsit?
[/quote]
Iällä ei niin ole merkitystä :) Jos jotain pitää sanoa niin vaikka mieluummin itseäni vanhempaa ja henkisesti kypsää. 30+ mielellään. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:08"]Ota tuo nakuileva av-mies :D http://aijaa.com/TmpdmN
[/quote]
Uuh :D Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:00"]Hah! [/quote] En kelpaa sinulle, ok. No joku muu kiva ja fiksu AV- mies sitten ♡
[/quote]
Eihän siitä ollut kyse. Kyllä se ongelma taitaa olla täysin päinvastainen. Etsiä nyt miestä palstalta, jossa ketju aikuisista neitsytmiehistä saa satoja vastauksia. Nosta nyt rimaa edes hieman korkeammalle, kuten vaikka paikalliseen lähiräkälääsi.
[/quote]
Kyllä mä uskon että täällä on ihan helmiäkin sikojen joukossa :D Ap
Olen 30 vuotias mies. 170/80 on mitat. Olen ollut työtön 12 vuotta. Koulutus on elämämkorkeakoulu. Harrastukset on lätkän katsominen ja kaljottelu. Kiinnostaako?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:11"]Olen 30 vuotias mies. 170/80 on mitat. Olen ollut työtön 12 vuotta. Koulutus on elämämkorkeakoulu. Harrastukset on lätkän katsominen ja kaljottelu. Kiinnostaako?
[/quote]
lisäksi olen neitsyt ja luen laasasen juttuja jonka takia olen katkeroitunut naisille.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:57"]Eli olen 26- vuotias sinkkutyttö, tällä hetkellä opiskelen Turussa sairaanhoitajaksi. Lapsia ei ole, mutta kissa löytyy. Harrastan erilaista liikuntaa ja huolehdin itsestäni. Olen vaalea, 172cm pitkä, 54kg ja ihan kivannäköinen. Takana on yksi pitkä avoliitto joka päättyi hiljattain. Nyt ihanat ja fiksut av- miehet jotka olette sinkkuja, kertokaahan itsestänne! Ei varatuille :)
[/quote]
Täällä yksi ehdokas! Olen vähän päälle 30 vuotias mies pohjanmaalta. Asun äitini kanssa, harrastan taksidermiaa äitini kellarissa. Täytän eläimiä joita löydän maantien varrelta. Haluaisimme äitini kanssa tutustua sinuun. Tulisitko kenties kahville joku päivä? Laitan äitini leipomaan meille korvapuusteja ja esittelen eläinkokoelmaani. Nimimerkillä täyttäisitkö sydämmeni?
Millaisia toiveita ja vaatimuksia sulla on koulutuksen ja luonteen suhteen? Parikin sinkkumiestä löytyy kaveripiiristä.
Ei kiitos, jos 26 vuotias ei osaa kutsua itseään naiseksi.
26v tyttö? Etkä ole. Olet jo vanha nainen joten ei kiitos.
M27
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:05"]Mites mies 29v +1? [/quote] Kyllä mä voisin oikeesti lähtee treffeille :D Sehän on ihan kiva tyyppi. Ap
[/quote]No se on kiva. Olen käynyt vajaan kolmasosan sh-opinnoista, joten ainakin olisi edes jotain puhuttavaa.
Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen marsujenmurkinaa@outlook.com
-Mies 29v + 1v-
Onko tää nyt oikea haku? Mikset ap anna sähköpostia (tee vaikka uusi tätä varten) niin voi ihmiset vastailla. Ei vaikuta siltä, että haluaisit edes ketään..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:11"]Olen 30 vuotias mies. 170/80 on mitat. Olen ollut työtön 12 vuotta. Koulutus on elämämkorkeakoulu. Harrastukset on lätkän katsominen ja kaljottelu. Kiinnostaako?
[/quote]
lisäksi olen neitsyt ja luen laasasen juttuja jonka takia olen katkeroitunut naisille.
[/quote]
No mä taidan jättää väliin tällä kertaa :) Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:57"]Eli olen 26- vuotias sinkkutyttö, tällä hetkellä opiskelen Turussa sairaanhoitajaksi. Lapsia ei ole, mutta kissa löytyy. Harrastan erilaista liikuntaa ja huolehdin itsestäni. Olen vaalea, 172cm pitkä, 54kg ja ihan kivannäköinen. Takana on yksi pitkä avoliitto joka päättyi hiljattain. Nyt ihanat ja fiksut av- miehet jotka olette sinkkuja, kertokaahan itsestänne! Ei varatuille :)
[/quote]
Täällä yksi ehdokas! Olen vähän päälle 30 vuotias mies pohjanmaalta. Asun äitini kanssa, harrastan taksidermiaa äitini kellarissa. Täytän eläimiä joita löydän maantien varrelta. Haluaisimme äitini kanssa tutustua sinuun. Tulisitko kenties kahville joku päivä? Laitan äitini leipomaan meille korvapuusteja ja esittelen eläinkokoelmaani. Nimimerkillä täyttäisitkö sydämmeni?
[/quote]
Öh tuota... ehkä kuitenkin etsin hieman liikunnallisempaa kaveria. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:13"]Millaisia toiveita ja vaatimuksia sulla on koulutuksen ja luonteen suhteen? Parikin sinkkumiestä löytyy kaveripiiristä.
[/quote]
Koulutuksella ei oikeastaan ole merkitystä, itselläni siis lukio ja AMK kun valmistun sairaanhoitajaksi. Luonteesta: mielellään ihan tavallinen, mukava, huumorintajuinen ja avarakatseinen. Mukavaa olisi harrastaa liikuntaa yhdessä. Alkoholia kohtuudella :) Ap
11, onko nakumiehen spostia ? :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:05"]Mites mies 29v +1? [/quote] Kyllä mä voisin oikeesti lähtee treffeille :D Sehän on ihan kiva tyyppi. Ap
[/quote]No se on kiva. Olen käynyt vajaan kolmasosan sh-opinnoista, joten ainakin olisi edes jotain puhuttavaa.
Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen marsujenmurkinaa@outlook.com
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kuulostaa hyvältä! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:37"]11, onko nakumiehen spostia ? :)
[/quote]
Mä voisin myös haluta! Siis.. spostin. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:32"]Onko tää nyt oikea haku? Mikset ap anna sähköpostia (tee vaikka uusi tätä varten) niin voi ihmiset vastailla. Ei vaikuta siltä, että haluaisit edes ketään..
[/quote]
On ihan oikea haku! En uskaltanut laittaa mun mailia kun en tiedä mitä pilailua sinne tulisi. Mutta annan kyllä sopivalle! Ap
Ota tuo nakuileva av-mies :D http://aijaa.com/TmpdmN