Miksi naiset on niin pinnalisia
Miksi teitä naisia kiinnostaa niin paljon vaatteet, ulkonäkö, merkkilaukut, kynnet, meikit ynnä muu turha ja pinnallinen? Haluaisin fiksun naisen mutta epäilen että semmoista ole kun kaikki ovat pinnallisia bimboja ja mun rahojen perässä.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
Nuo ovat järkeviä kiinnostuksen kohteita.
ap
[/quote]
No eivät tosiaan ole eivätkä kiinnosta ketään. Sama juttu kuin joku ralli ja formula, voi jösses miten vajaata. T. Bimbo
[/quote]
No kyllä ralli ja formula on älyllistä katsottavaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]
Miksi teitä naisia kiinnostaa niin paljon vaatteet, ulkonäkö, merkkilaukut, kynnet, meikit ynnä muu turha ja pinnallinen? Haluaisin fiksun naisen mutta epäilen että semmoista ole kun kaikki ovat pinnallisia bimboja ja mun rahojen perässä.
[/quote]Kauneudessa ei ole mitään pinnallista. Estetiikantajumme on hyvin perustavanlaatuinen inhimillinen ominaisuus. Se erottaa meidät eläimistä. Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jos tämä ei olisi sekä älykäs että kauneutta arvostava.
t. mies
[/quote]
Uuh, mitä pseudoälyllistä roskaa.
t. mies
[/quote]
Se oli kyllä fiksuinta mitä olen koskaan mieheltä kuullut! Oikeastaan voisin mennä naimisiin sen kanssa ja tehdä sille söpöjä blondivauvoja. Oon jo ihan myyty ♡ t. Bimbo
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
ap
[/quote]
No eivät tosiaan ole eivätkä kiinnosta ketään. Sama juttu kuin joku ralli ja formula, voi jösses miten vajaata. T. Bimbo
[/quote]
No kyllä ralli ja formula on älyllistä katsottavaa.
ap
[/quote]
Ap, sun asenne on kyllä niin naista alistava että jösss. Ei kyllä voi väittää mitään autojuttua muotia tärkeämmäksi. Siis, autoonko sä ajattelit pukeutua? Hupsu. Ei tuo ole enää edes käytännöllistä :o t. Bimbo
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]
[/quote]Kauneudessa ei ole mitään pinnallista. Estetiikantajumme on hyvin perustavanlaatuinen inhimillinen ominaisuus. Se erottaa meidät eläimistä. Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jos tämä ei olisi sekä älykäs että kauneutta arvostava.
t. mies
[/quote]
Minua kiinnostaa kyllä kauneus mutta ei oma ulkonäköni. En värjää hiuksia enkä meikkaa. Vaatteissa tärkeintä on mukavuus, enkä osta uusia vaatteita usein. Silti arvostan siisteyttä ja puhtautta. Pesen hampaani ja harjaan hiukseni, mutta en tällää.
.
Kenenkään rahojen perässä en ole enkä välitä omaisuudesta. En usko että varallisuus tekisi minua onnelliseksi. Haluan käyttää elämäni erilaisten asioiden TEKEMISEEN, en tavaroiden hankkimiseen.
.
Kauneus minua kiinnostaa ympäristössä. Ihailen kauneutta luonnossa. Toisaalta pidän myös sisustamisesta ja sillä tavoin nautin kauniista asioista (ja myös esineistä) ympärilläni. Mielestäni en kuitenkaan harrasta tuotakaan yli kohtuuden. Eli en sijoita suuria summia myöskään sisustukseen.
.
Tässä yhden naisen ajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:05"]
Minä en ole pinnallinen. Inhoan shoppailua, en koskaan meikkaa edes töihin.
[/quote]
Käyt töissä, ts. olet pinnallinen.
[/quote]
Pitäähän sitä ihmisen jostain elantonsa saada.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]formula on kiinnostavaa t.nainen
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:30"]
formula on kiinnostavaa t.nainen
[/quote]
Formulat on kyllä varmasti maailman tylsinstä ja monotosinta "viihdettä". Kisan voittaja ratkaistaan jo lauantain aika-ajoissa ja se on jompi kumpi mersuista.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:30"]
formula on kiinnostavaa t.nainen
[/quote]
Formulat on kyllä varmasti maailman tylsinstä ja monotosinta "viihdettä". Kisan voittaja ratkaistaan jo lauantain aika-ajoissa ja se on jompi kumpi mersuista.
[/quote]
Vahinkopeukku! Tälle antaisin sata yläpeukkua!
Eihän urheilun seuraaminen ole millään tavalla pinnallista. Se on kulttuuria, viihdettä ja tunne-elämyksiä. Turhaa ajanhukkaa se voi toki jonkun mielestä olla, mutta ei sovi missään nimessä käsitteen pinnallisuus alle.
Kaikkihan me hieman pinnallisia olemme, mutta ehkä olisi aika pysähtyä jos elämän ainut sisältö on sisällöttömyys.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:05"]
Minä en ole pinnallinen. Inhoan shoppailua, en koskaan meikkaa edes töihin. Vaatteeni ovat hyvin asialliset ja käytännöllist. Olen fiksu ja hyvin toimeentuleva. Ainoa ongelma on etten halua miestä...
[/quote]
Voi ei! Viimeinenkin toivoni sammui nyt! :'-(
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen? [/quote] Nuo ovat järkeviä kiinnostuksen kohteita. ap [/quote] No eivät tosiaan ole eivätkä kiinnosta ketään. Sama juttu kuin joku ralli ja formula, voi jösses miten vajaata. T. Bimbo
[/quote]
Mikä tahansa elektroniikka/urheilu on hyödyllisempää/kiinnostavampaa, kuin jotkut muotihepeneet sun muut meikit... Voitais pukeutua vaikka roskasäkkeihin, eikä maailma kaatuis. Tyhmää verrata jotain täysin yhdentekevää asiaa, kuten muoti, asian kanssa mikä mahdollistaa ruuan ynnä muun kuljettamisen satojen kilometrien päähän.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Näin on. Siinä nainen minun makuuni. Katsotko sm liigaa ja pidätkö kaljasta. t. Mies
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Näin on. Siinä nainen minun makuuni. Katsotko sm liigaa ja pidätkö kaljasta. t. Mies
[/quote]
Hyi hitto!
Mites sitten kun minä pidän sekä laittautumisesta että autoista ja erilaisista urheilulajeista? Olenko mielestäsi pinnallinen? t. nainen 19v
Mistä johtuu että miehen kaunistautuminen ei ole pinnallista? Kuka on ikinä sanonut miestä pinnalliseksi sen vuoksi, että mies ajaa partansa?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:49"]
Mistä johtuu että miehen kaunistautuminen ei ole pinnallista? Kuka on ikinä sanonut miestä pinnalliseksi sen vuoksi, että mies ajaa partansa?
[/quote]
Parta ajetaan ihan käytännön syistä. Hyvin ärsyttävää syödä kun jos viikset roikkuu ylähuulen alapuolella. Partakin on tiellä jos sen antaa kasvaa ajamatta sitä ikinä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:05"]
Minä en ole pinnallinen. Inhoan shoppailua, en koskaan meikkaa edes töihin.
[/quote]
Käyt töissä, ts. olet pinnallinen.