Miksi naiset hehkuttavat Kenza Zouiten olevan uskomattoman kaunis?
Itse en pidä häntä superkauniina. Omat kasvonpiirteeni muistuttavat aika paljonkin hänen piirteitään ja mielestäni olen korkeintaan nätti mutta en missään tapauksessa kaunis. Kauniiksi on toki minuakin kehuttu mutta se ei tee minusta superkaunotarta. Miksi naiset hehkuttavat juuri Kenzaa? Joku Megan Fox jota monet miehet pitävät kauniina ei naisilta samanlaista ylistystä saa.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:20"]Itse en pidä häntä superkauniina. Omat kasvonpiirteeni muistuttavat aika paljonkin hänen piirteitään ja mielestäni olen korkeintaan nätti mutta en missään tapauksessa kaunis. Kauniiksi on toki minuakin kehuttu mutta se ei tee minusta superkaunotarta. Miksi naiset hehkuttavat juuri Kenzaa? Joku Megan Fox jota monet miehet pitävät kauniina ei naisilta samanlaista ylistystä saa.
[/quote]
No eiköhän tuotakin moni mies pidä kauniina, jopa kauniimpana kuin Megan Fox. Taitaa pestä tietynlaisella luonnollisuudellaan hänet.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:28"]Sinä joka hoet että "superkauniissa kasvoissa täytyy olla tietyt mittasuhteet!!!11", kai ymmärrät että toi on sun mielipide? Toisten mielstä Kenzalla on superkauniit piirteet, kauniimmat kuin suurimmalla osalla julkkiksista, eikä toi sun mielipide asiasta ole mikään fakta.
Makuasioita, älkää siis ottako itseenne jos kaikki eivät pidä juuri omasta kauneusihanteestanne :)
[/quote]
Itse asiassa on olemassa kriteerit joilla ihminen voidaan yleisesti luokitella kauniiksi ja sitä varten matemaatikot ovat kehitellleet ns kultaisen leikkauksen. Mitä paremmin kasvot sopivat leikkaukseen sitä kaunimpi olet. Esim. Angelina Jolien ja Marilyn Monroen sopivat leikkaukseen lähes täydellisesti. Kenzan piirteet ovat ihan erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:20"]Itse en pidä häntä superkauniina. Omat kasvonpiirteeni muistuttavat aika paljonkin hänen piirteitään ja mielestäni olen korkeintaan nätti mutta en missään tapauksessa kaunis. Kauniiksi on toki minuakin kehuttu mutta se ei tee minusta superkaunotarta. Miksi naiset hehkuttavat juuri Kenzaa? Joku Megan Fox jota monet miehet pitävät kauniina ei naisilta samanlaista ylistystä saa.
[/quote]
No eiköhän tuotakin moni mies pidä kauniina, jopa kauniimpana kuin Megan Fox. Taitaa pestä tietynlaisella luonnollisuudellaan hänet.
[/quote]
Tavallisuus ei ole yhtä kuin luonnollisuus. Monetkin ihmiset ovat luonnostaan hyvinkin kauniita. Ovatko he siis mielestäsi epäluonnollisia vain koska ovat niin kauniita?
Olen lukenut Kenzan blogia melkein alusta asti ja onhan ihan selvää, että nainen on kaunis koska on pystynyt rakentamaan mahtavan uran hyvin surkeista lähtökohdista alunperin ulkonäkönsä pohjalle. Taitaa löytyä sisäistäkin kauneutta, koska sama mies ja kaverit olleet hänellä vuosia ja on blogannut (aiemmin) myös syvällisistä asioista, kuten alkoholistiperheessä kasvamisesta sekä tehnyt bloginsa avulla itsestään brändin ja yrittäjän. Sanoisin, että aika mallikelpoinen suoritus muutenkin kuin ulkoisten tekijöiden osalta. Mielestäni Kenza on aika monelle lähiöstä ponnistavalle ongelmaperheen tytölle ja miksei muillekin hyvä roolimalli.
Ja olen muuten itse kolmekymppinen täti, joka alkoi aikanaan lukea ruotsalaisia blogeja, silloin kun suomalaisa ei juuri ollut.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:44"]Olen lukenut Kenzan blogia melkein alusta asti ja onhan ihan selvää, että nainen on kaunis koska on pystynyt rakentamaan mahtavan uran hyvin surkeista lähtökohdista alunperin ulkonäkönsä pohjalle. Taitaa löytyä sisäistäkin kauneutta, koska sama mies ja kaverit olleet hänellä vuosia ja on blogannut (aiemmin) myös syvällisistä asioista, kuten alkoholistiperheessä kasvamisesta sekä tehnyt bloginsa avulla itsestään brändin ja yrittäjän. Sanoisin, että aika mallikelpoinen suoritus muutenkin kuin ulkoisten tekijöiden osalta. Mielestäni Kenza on aika monelle lähiöstä ponnistavalle ongelmaperheen tytölle ja miksei muillekin hyvä roolimalli.
Ja olen muuten itse kolmekymppinen täti, joka alkoi aikanaan lukea ruotsalaisia blogeja, silloin kun suomalaisa ei juuri ollut.
[/quote]
Valitettavasti hieno elämäntarina ei muuta lokkia ja joutseneksi. En tarkoita että Kenza olisi ruma, sillä eihän lokkikaan ole, mutta joutseneen verrattuna kuitenkin melko vaatimattoman näköinen.
Ja puhun nyt todellakin vain Kenzan kasvoista.
Nätti muttei uskomattoman kaunis.
Ap on oikeassa. Monet ihmiset valehtelevat. Totuus on kuitenkin jokaisen pään sisällä.
Kenza on ihana! Luonnollinen eikä yhtään muovinen niinkuin esim Mefan Fox tänäpäivänä. Kenza olisi kaunis ilman suihkua, ilman meikkiä, säkki päällä. Piste.
Kenzaakin ihan maailmanlaajuisesti pidetty super kauniina monissa lehti/tv jutuissa, ihan samalla lailla kun muita ketä mainitsit.
Tietenkin naiset hehkuttavat mitäänsanomattomampia naisia, kun itsekin ovat sellaisia. En ollut kuullut Kenzasta aiemmin, mutta näyttää olevan sellainen, joita on 12 tusinassa. Ei pärjää ilman meikkejä ja hiuslisäkkeitä.
Tuollaiset naiset haukkuvat mallimaailman huiput, jotka erottuvat ulkonäöllään. Ehostamattakin.
Sinä joka hoet että "superkauniissa kasvoissa täytyy olla tietyt mittasuhteet!!!11", kai ymmärrät että toi on sun mielipide? Toisten mielstä Kenzalla on superkauniit piirteet, kauniimmat kuin suurimmalla osalla julkkiksista, eikä toi sun mielipide asiasta ole mikään fakta.
Makuasioita, älkää siis ottako itseenne jos kaikki eivät pidä juuri omasta kauneusihanteestanne :)