Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset hehkuttavat Kenza Zouiten olevan uskomattoman kaunis?

Vierailija
16.07.2015 |

Itse en pidä häntä superkauniina. Omat kasvonpiirteeni muistuttavat aika paljonkin hänen piirteitään ja mielestäni olen korkeintaan nätti mutta en missään tapauksessa kaunis. Kauniiksi on toki minuakin kehuttu mutta se ei tee minusta superkaunotarta. Miksi naiset hehkuttavat juuri Kenzaa? Joku Megan Fox jota monet miehet pitävät kauniina ei naisilta samanlaista ylistystä saa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:11"]Naiset on aina niin tietävinään totuuden kaikesta ulkonäköön liittyvästä, mutta olen huomannut, että meikeillä ja tietyllä tavalla laitetulla tukalla muuttuu taviskin naisten mielestä ihan täydelliseksi jumalaiseksi kaunottareksi. Te naiset olette niin helposti höplästä vedettäviä. [/quote]mulla taas on vähän sellanen käsitys että miehiä on helppo höynäyttää..

[/quote]

Aha. Pointti olikin, että naiset näyttää olevan ihan yhtä helppoja huijattavia.

Vierailija
22/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]Voi luoja, yhen maininnan jätin hänestä toisee ketjuu ja piti oikein uus avaus siitä sit laittaa ! Minusta hän on kaunein bloggaaja, vastaa minun kauneusihanteitani, siis minun. Ja no, aika monen muunkin.
[/quote]

Ei pidä kuvitella olevansa maailman napa. Olen kuullut monien muidenkin naisten hehkuttavan häntä ja sinun kommenttisi vain muistutti asiasta ja henkilöstä jonka olin jo unohtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia on rannat täynnä, ei mitenkään erikoinen.

Odotin jotain Eva Longorian näköistä todella kaunista naista.

Vierailija
24/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä kuvahaussa vilkaisemassa. Oikein nätti tyttö, mutta vain yksi ainoa ilme joka kuvassa. Miksi?

Vierailija
25/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:31"]Tommosia on rannat täynnä, ei mitenkään erikoinen.

Odotin jotain Eva Longorian näköistä todella kaunista naista.
[/quote] eihän se Eva ole minkään näköinen

Vierailija
26/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenzalla on kauniit kasvonpiirteet ja hyvä kroppa. Myöskin tyylitajua löytyy,mutten siltikään sanoisi jumalaisen kauniiksi. Myöskin tämä bloggaaja on taitanut korjauttaa ulkonäköään kirurgin veitsen alla? Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta pointti oli,että jokaisella on oma kauneusihanteensa. :)

Vierailija
27/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Longoria toinen aika tavis, josta meikeillä saa nätin ja naiset pitää jonain täydellisenä.

http://www.celebritywithoutmakeup.net/wp-content/uploads/2015/03/eva-longoria-without-makeup.jpg

Vierailija
28/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:49"]

Eva Longoria toinen aika tavis, josta meikeillä saa nätin ja naiset pitää jonain täydellisenä.

http://www.celebritywithoutmakeup.net/wp-content/uploads/2015/03/eva-longoria-without-makeup.jpg

[/quote] No mutta onhan Evalla aika lailla klassisen kauniit piirteet, vaikka meikittömänä arkisen näköinen onkin (kukapa ei olisi?). Selkeä, muttei iso leuka, täyteläiset ja kauniin muotoiset huulet, siro ja neutraalin mallinen nenä, nätin malliset silmät optimaalisella etäisyydellä toisistaan. Kauniisti kaartuvat posket, ei matalalle valahtaneita hamsterinposkia. Hyvät, tasaiset hampaat. Ei pitkää hevosnaamaa tai leveitä kasvoja. Ei tuosta paketista juuri mitään sellaista puutu, mitä perinteisesti on pidetty ihanteellisina naiskasvoina. Suuremmat silmät voisivat toki tehdä vieläkin nukkemaisemman kauniin vaikutelman, mutta eivät nekään mitkään pienet perussuomalaiset siansilmät ole.

Henkilökohtaiset makumieltymykset tyylin suhteen tai joku karisma / "se jokin" ovat sitten asioita erikseen, joiden ihmiset kokevat vaikuttavan toisten ulkonäköön. 

Vierailija
29/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenza on mun mielestä tylsällä tavalla kaunis, sellainen virheetön mutta ei säväyttävä. Tosin oikeassa elämässä tollainen kauneus tekisi varmasti isomman vaikutuksen kuin kuvissa (joissa on tottunut näkemään täydellisiä ihmisiä.)

Vierailija
30/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti muttei erityisen kaunis.
Jos joku on erittäin kaunis häntä tuskin voi kovin tavalliseksi kutsua kun taas tavallinen voi olla jonkun mielestä kaunis, riippuu mihin vertaa. Kun ihminen on tarpeeksi kaunis, se on jotain niin erityistä ettei jonkun ollessa yhtä kaunis tai kauniimpi ns mitätöi hänen kauneuttaan. Tavallinen taas voi olla hyvinkin kaunis jos vertaa huonomman näköiseen tai jopa rumaan mutta tavallinen voi näyttää myös vain tavalliselta tai jopa rumahkolta, jos vertaa paljon kauniimpaan.

Vierailija
31/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos hän on "ihan nätti", niin herää kysymys, että mikä tässä maailmassa enää kelpaa??

Vierailija
32/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:48"]

Kenzalla on kauniit kasvonpiirteet ja hyvä kroppa. Myöskin tyylitajua löytyy,mutten siltikään sanoisi jumalaisen kauniiksi. Myöskin tämä bloggaaja on taitanut korjauttaa ulkonäköään kirurgin veitsen alla? Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta pointti oli,että jokaisella on oma kauneusihanteensa. :)

[/quote]

Ei ole leikelty, on itse mm blogissaan tuominnut kauneusleikkaukset. Hyvä tuomita kun on omasta takaa tuollaiset piirteet.

Vierailija
33/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:06"]Nätti muttei erityisen kaunis.
Jos joku on erittäin kaunis häntä tuskin voi kovin tavalliseksi kutsua kun taas tavallinen voi olla jonkun mielestä kaunis, riippuu mihin vertaa. Kun ihminen on tarpeeksi kaunis, se on jotain niin erityistä ettei jonkun ollessa yhtä kaunis tai kauniimpi ns mitätöi hänen kauneuttaan. Tavallinen taas voi olla hyvinkin kaunis jos vertaa huonomman näköiseen tai jopa rumaan mutta tavallinen voi näyttää myös vain tavalliselta tai jopa rumahkolta, jos vertaa paljon kauniimpaan.
[/quote]

Kenzan kasvot eivät ole symmetriset. Kasvonpiirteet ovat myöskin liian pienet ollakseen superkauniit. Silmät, nenä ja suu ovat lähellä toisiaan. Se tekee ihmisestä tavallisen tai korkeintaan sievän ja söpön. Kauneuteen vaaditaan tietyt mittasuhteet ja niitä ei Kenzan kasvoista valitettavasti löydy. Maailman mittapuulla hän on vain nätti joka ei missään Miss Universum-kisoissa menestyisi. Lähipubin seinäruusuun verrattuna hän voikin näyttää superkaunottarelta.

Vierailija
34/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:09"]No siis jos hän on "ihan nätti", niin herää kysymys, että mikä tässä maailmassa enää kelpaa??
[/quote]

Kelpaamisesta ei kukaan ole puhunut. Aiheena on se mitkä piirteet tekevät ihmisestä yleismaailmallisesti kauniin.

Vierailija
35/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kehuvat Kenzaa, koska se ei aiheuta kateutta. Pikkutytön näköinen ja vaikka on nätti, niin ei ole sexy. 

Vierailija
36/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa: olen nainen (40v), ja luin aloituksesta just toisinpäin, että miehet pitäisivät Kenzasta ja naiset Megan Foxista (en liiemmin seuraa niitä asioita...). Kävin katsomassa kuvat sekä Kenzasta että Meganista ja luulin olevani tyypillinen nainen, kun pidin paljon enemmän Megan Foxista...

Vierailija
37/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kenza on aivan täydellisen näköinen! Kaunein nainen ketä tiedän. Mutta makuasioitahan nämä ovat :)

Olen lukenut hänen blogiaan useamman vuoden ja myös luonteeltaan vaikuttaa ihanalta. Tosi jalat maassa ja hyvä huumorintaju

Vierailija
38/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla poskilla ja tuolla nenällä le kuin ihan tavis. Sori vaan.

Vierailija
39/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:20"]

Naiset kehuvat Kenzaa, koska se ei aiheuta kateutta. Pikkutytön näköinen ja vaikka on nätti, niin ei ole sexy. 

[/quote]

Miksi se kateuskortti pitää vetää jopa silloin, kun jotakuta kehutaan? Onko sun mahdotonta ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia makuja?

Vierailija
40/71 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:48"]

[/quote]

Ei ole leikelty, on itse mm blogissaan tuominnut kauneusleikkaukset. Hyvä tuomita kun on omasta takaa tuollaiset piirteet.
[/quote]

Uskotko oikeasti kaiken mitä ihmiset sanovat? Jokainen voi väittää mitä tahansa. Kuvitteletko että jokainen kauneusleikkauksia tehnyt kertoo tai haluaa kertoa siitä? Enkä nyt väitä että Kenzalle olisi leikkauksia tehty sillä hän ei mielestäni näytä siltä. Esim hänen nenänsä ei ole mitenkään ihanteellinen ja nenä on usein se minkä ihmiset haluavat korjata. Mutta siltikään ei kenenkään puheisiin voi sokeasti luottaa. Jos joku näyttää leikellyltä hän sitä todennäköisesti on tai voi olla olemattakin, ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä. Ei se kauneusleikkaus kenenkään kauneutta vähennä ellei leikkaus ole epäonnistunut. Jos joku näyttää kauniilta mutta häntä on leikelty, mitä vikaa siinä on? Tekeekö onnistunut kauneusleikkaus rumaksi? Ei tee.