Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana huomata että olin miehelle pelkkä seksilelu.

Vierailija
16.07.2015 |

Tapailtiin pitkään ja mä tyhmä huomasin vasta nyt että mies käytti mua hyväkseen ja oli mun kanssa vaan sen takia että sai seksiä.

Vaikka mies on kohtelias ihana ja meillä oli niin paljon yhteistä niin eihän se musta muuta halunnut kuin pillua. Nuorta sellaista.

Miten tästä hyväksikäytetystä olosta pääsee yli? :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:16"]

Miksi lähdit vanhemman miehen kelkkaan, mitä luulit että se haluaa nuoremmalta naiselta?

[/quote]Jos parikymppinen mies lähtee nelikymppisen naisen kelkkaan, niin tuskinpa mies perhettä haluaa; pers*että kyllä. Normaalisti mies on naista vanhempi suhteessa ja se ei todellakaan tarkoita sitä, että mies haluaa vain seksiä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:28"]Ja ikää oli?
[/quote]

19 ja 25
[/quote]

Ei 19 vuotiaalla kukaan tee mitää muuta ku panee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi parikymppiset pojat on just tuollaisia kypsymättömiä ja epäluotettavia. Ota seuraavaksi kaltaiseni aikuinen mies. T: Mies 29v + 5v

Vierailija
24/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
25/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa.
[/quote]
Hv

Vierailija
26/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]

Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa.

[/quote]

Päätit sitten kostaa huonot miesvalintasi koko sukupuolelle. Kypsää.

Vierailija
27/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Story of my life :) Muuhun ei miehet ole mua käyttäneet kuin seksiin. Ja ne miehet on olleet miltei 30-vuotiaita kaikki.

Kaikille niille, jotka ihmettelevät miten naiset uskovat vonkauspuheita: muuta en kuulekaan niin pakko on tyytyä vain siihen mitä joskus sattuu saamaan ja kuvitella sen olevan jotain oikeaa.

Vierailija
28/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:14"]MItäs pahaa siinä teidän seksielämässänne oli? Kärsitkö? [/quote] On siinä pahaa kun mies sanoo olevansa tosissaan mun kanssa ja sit pikkuhiljaa huomaankin olevani vaan joku jota käydään silloin tällöin panemassa.

[/quote]

Yrititkö itsekään "syventää" suhdettanne mitenkään? Lisäksi jos kilpailit varatusta tai edes suositusta miehestä, niin luuletko että ne vapaaehtoisesti luopuu muista naisistaan? Tiedät kyllä mitä tehdä että miehen saa omakseen...

Vierailija
29/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:36"]

Story of my life :) Muuhun ei miehet ole mua käyttäneet kuin seksiin. Ja ne miehet on olleet miltei 30-vuotiaita kaikki.

Kaikille niille, jotka ihmettelevät miten naiset uskovat vonkauspuheita: muuta en kuulekaan niin pakko on tyytyä vain siihen mitä joskus sattuu saamaan ja kuvitella sen olevan jotain oikeaa.

[/quote]

Sen siitä saa kun ei itse suostu tekemään aloitteita miehille. 

Vierailija
30/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:14"]MItäs pahaa siinä teidän seksielämässänne oli? Kärsitkö? [/quote] On siinä pahaa kun mies sanoo olevansa tosissaan mun kanssa ja sit pikkuhiljaa huomaankin olevani vaan joku jota käydään silloin tällöin panemassa.

[/quote]

Yrititkö itsekään "syventää" suhdettanne mitenkään? Lisäksi jos kilpailit varatusta tai edes suositusta miehestä, niin luuletko että ne vapaaehtoisesti luopuu muista naisistaan? Tiedät kyllä mitä tehdä että miehen saa omakseen...
[/quote]

No Kerropa mitä mun ois pitäny tehdä kun en tiedä?

Vierailija
31/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]

Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle + huoran maineen. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa. (Onnea vaan etsintään tuolla taustalla.)

[/quote]

Vierailija
32/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:15"]

[/quote]

[/quote]

Sä taidat olla mies? Miehet lupautuu jopa virallistamaan suhteen (= nähdään vain kun tilaisuus seksiin) esittääkseen muuta kuin on naiselle. Multa on pyydetty miesten taholta jopa anteeksi, että mua käytettiin hyväksi tietoisesti, mutta aika turhaa se siinä lopussa enää on esittää katuvaa.

Vierailija
33/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]

[/quote]

Päätit sitten kostaa huonot miesvalintasi koko sukupuolelle. Kypsää.
[/quote]
Ennen tuota kostoretkeä oli ollut vain yksi huono miesvalinta jonka tein juurikin 19 vuotiaana. Neitsyyteni hänelle annoin ja kymmenenvuotta elämästäni. Hän olikin sitten antanut paljon ja kaikkialle. En enää ole katkera. Sain myös hyvää seksikokemusta niustä kahdesta. Eikä ne edes mitään reppanoita olleet.

Vierailija
34/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:37"]

[/quote]

[/quote]

Vitun ääliö, mä olen tehnyt kaikissa noissa aloitteen, koska yksinkertaisesti en saa miehiltä aloitteita :D

Ja noi miehet oli vielä niitä epätoivoisimpia, eli ei olleet saaneet pillua sen 6-12 kk aikana kertaakaan. Ja niillekään en kelvannut kun pilluksi.

Vierailija
35/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:14"]MItäs pahaa siinä teidän seksielämässänne oli? Kärsitkö? [/quote] On siinä pahaa kun mies sanoo olevansa tosissaan mun kanssa ja sit pikkuhiljaa huomaankin olevani vaan joku jota käydään silloin tällöin panemassa. [/quote]   Yrititkö itsekään "syventää" suhdettanne mitenkään? Lisäksi jos kilpailit varatusta tai edes suositusta miehestä, niin luuletko että ne vapaaehtoisesti luopuu muista naisistaan? Tiedät kyllä mitä tehdä että miehen saa omakseen... [/quote] No Kerropa mitä mun ois pitäny tehdä kun en tiedä?

[/quote]

Yhteinen asuntolaina tai pulla uuniin on tehokas pallo jalkaan, eikö?

Vierailija
36/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]

Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle + huoran maineen. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa. (Onnea vaan etsintään tuolla taustalla.)

[/quote]
[/quote]
Jos on kolmen kanssa ollut 29-vuotiaana niin huoran maine on taattu!!!

Vierailija
37/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]

[/quote]

[/quote]

Vitun ääliö, mä olen tehnyt kaikissa noissa aloitteen, koska yksinkertaisesti en saa miehiltä aloitteita :D

Ja noi miehet oli vielä niitä epätoivoisimpia, eli ei olleet saaneet pillua sen 6-12 kk aikana kertaakaan. Ja niillekään en kelvannut kun pilluksi.

[/quote]

Siis miehet puhuu sulle vain vonkauspuhetta kun teet heille aloitteen? Oliko pakko valita jotain epätoivoisia tapauksia? Jos miehet ei sinusta kiinnostu niin johtuu varmaan tuosta hurmaavasta luonteestasi "vitun ääliö".

Vierailija
38/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ! Viisaus ei asu meissä ! Tilanneäly ....? Jokainen tsäänssi on mahdollisuus " epäonnistua " =D

Vierailija
39/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]

[/quote]
[/quote]
Jos on kolmen kanssa ollut 29-vuotiaana niin huoran maine on taattu!!!
[/quote]
Miksi AP:n ukkelia ei ole syytetty mieshuoraksi?

Vierailija
40/53 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"] Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle + huoran maineen. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa. (Onnea vaan etsintään tuolla taustalla.) [/quote] [/quote] Jos on kolmen kanssa ollut 29-vuotiaana niin huoran maine on taattu!!!

[/quote]

Mistä sä tiedät mitä nuo petetyt miehet kertoo eteenpäin tuon kohtelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi