Ihana huomata että olin miehelle pelkkä seksilelu.
Tapailtiin pitkään ja mä tyhmä huomasin vasta nyt että mies käytti mua hyväkseen ja oli mun kanssa vaan sen takia että sai seksiä.
Vaikka mies on kohtelias ihana ja meillä oli niin paljon yhteistä niin eihän se musta muuta halunnut kuin pillua. Nuorta sellaista.
Miten tästä hyväksikäytetystä olosta pääsee yli? :(
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:36"]
Story of my life :) Muuhun ei miehet ole mua käyttäneet kuin seksiin. Ja ne miehet on olleet miltei 30-vuotiaita kaikki.
Kaikille niille, jotka ihmettelevät miten naiset uskovat vonkauspuheita: muuta en kuulekaan niin pakko on tyytyä vain siihen mitä joskus sattuu saamaan ja kuvitella sen olevan jotain oikeaa.
[/quote]
Sen siitä saa kun ei itse suostu tekemään aloitteita miehille.
[/quote]
Vitun ääliö, mä olen tehnyt kaikissa noissa aloitteen, koska yksinkertaisesti en saa miehiltä aloitteita :D
Ja noi miehet oli vielä niitä epätoivoisimpia, eli ei olleet saaneet pillua sen 6-12 kk aikana kertaakaan. Ja niillekään en kelvannut kun pilluksi.
[/quote]
Siis miehet puhuu sulle vain vonkauspuhetta kun teet heille aloitteen? Oliko pakko valita jotain epätoivoisia tapauksia? Jos miehet ei sinusta kiinnostu niin johtuu varmaan tuosta hurmaavasta luonteestasi "vitun ääliö".
[/quote]
Miehet suostuvat tapailemaan alussa saadakseen seksiä ja pelkkä seksisuhde siitä tulee, ei mitään oikeaa suhdetta. Minkäs teet jos kelpaan miehille vaan seksiin.
Paha tietää epätoivoisuutta kun miehet kertovat vasta ensimmäisen seksikerran jälkeen tarkalleen sen ajankohdan, koska ovat viimeksi saaneet! En olisi edes halunnut tietää.
Tokihan käyttäydyn irl samalla tavalla ja nimittelen kanssaeläjiä "vitun ääliöiksi", eiköstä vaan. Juu, ei ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"] Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle + huoran maineen. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa. (Onnea vaan etsintään tuolla taustalla.) [/quote] [/quote] Jos on kolmen kanssa ollut 29-vuotiaana niin huoran maine on taattu!!! [/quote] Miksi AP:n ukkelia ei ole syytetty mieshuoraksi?
[/quote]
Eivät lesoa täällä huonolla käytöksellään?
Hei menkää miehet pois täältä löpisemästä
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]
Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa.
[/quote]Ja sitten löysit xhamsterista videon itsestäsi kalu suussa, kun miehet olivatkin salakuvanneet seksiä.
No en oikeasti toivoisi tuollaista kostoa kenellekään, mutta huonoa käytöstä tuokin.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:48"]
Hei menkää miehet pois täältä löpisemästä
[/quote]
Etenkin tuo yksi palstailija, joka teki noi megalomaaniset ylä-ja alapeukut tiettyihin kommentteihin ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa.
[/quote]
Hv
[/quote]
Ei nyt ole vappu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:31"]
Tee sama jollekin miehelle. Itselläni auttoi. Tosin tein sen kahdelle miehelle. Ensin koukutin ja aittwn halusin vain seksiä. Molemmat vannoivat rakkautta ja aina kun nähtiin minä en halunnut muuta kuin seksiä. Olisivat halunneet välillä kahville tai leffaan, kutsuin heidät vain teelle kotiini ja panin. Lopulta kyllästyin ja jätin ne kuin nallit kalliolle. Koen saaneeni kostoni miessukupuolelle + huoran maineen. Nyt rauhassa voin katsella sellaista joka oikeasti kiinnostaa. (Onnea vaan etsintään tuolla taustalla.)
[/quote]
[/quote]
Jos on kolmen kanssa ollut 29-vuotiaana niin huoran maine on taattu!!!
[/quote]
Oonko mä sitten joku supermegahyperhuora, kun olen ollut 8 kanssa? N19
Tällä palstalla jos joiltakin tietyiltä ihmisiltä loppuu sanat kesken ja hermostuvat jonkun sanomisista, ainoa argumentti on haukkua naista huoraksi. :D Omituista ja ehkä jonkun verran säälittävää.
Siis mitä olitte miehen kanssa sopineet? Että seurustelette? Sekstailette? Olette kavereita? Vaikuttaa asiaan paljon..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:16"]
Miksi lähdit vanhemman miehen kelkkaan, mitä luulit että se haluaa nuoremmalta naiselta?
[/quote] nii?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:16"]
Miksi lähdit vanhemman miehen kelkkaan, mitä luulit että se haluaa nuoremmalta naiselta?
[/quote]Jos parikymppinen mies lähtee nelikymppisen naisen kelkkaan, niin tuskinpa mies perhettä haluaa; pers*että kyllä. Normaalisti mies on naista vanhempi suhteessa ja se ei todellakaan tarkoita sitä, että mies haluaa vain seksiä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mies haluaa 99% ajasta 99% naisista seksiä. Siksi se niiden kanssa on
Kyllä ne nelikymppisetkin osaa. Lopetin suhteen viikko sitten ja kolme päivää siitä ukolla oli uusi nainen kainalossa. Kun ei kuulemma multa saanut tarpeeksi eli joka päivä...
Jonkun aikaa kestää varmaan ennen kuin opin luottamaan, oli tosin ensimmäinen tällainen tapaus johon oon törmännyt.