Minne Suomesta kannattaisi paeta sotaa jos Venäjä hyökkäisi tänne?
Ruotsiin? Vai jonnekin kauemmas? Minne itse menisit?
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Menisin Ahvenanmaalle Putiinin mökkiin saunomaan ja makkaraa syömaan.
Hyvä idea. Mäkin tuun. Nimim.Operaatio nyyttikestit
Woket ovat jo kimpussasi. Karkaaminen onnistuu vain itään!
En pakenisi mihinkään vaan laittaisin r*ssät nippuun. Johan ne tänne pari kertaa ovat yrittäneet, aikana jolloin meillä ei edes ollut varusteita, tankkeja tai ilmatorjuntaa. Yksi suomalainen laittaa helposti tuhat r*ssää matalaksi.
Eli karkaa nyt Venäjälle, tai Kiinaan. Siellä ei woke ole muodissa.
Vierailija kirjoitti:
En pakenisi mihinkään vaan laittaisin r*ssät nippuun. Johan ne tänne pari kertaa ovat yrittäneet, aikana jolloin meillä ei edes ollut varusteita, tankkeja tai ilmatorjuntaa. Yksi suomalainen laittaa helposti tuhat r*ssää matalaksi.
Hassua, yksi venäläinen trolli kävi alapeukuttamassa. Antaa tulle tänne vaan. Ukrainakaan ei lähtenyt niin helpolla kuin Putler kuvitteli, mutta Suomeen hyökkäys ei antaisi venäjälle mitään muutakuin tulta ja tulikiveä, pian koko venäjän nuoriso ruumissäkeissä.
Minä lähden taivaankotiin. Eiköhän tämä ala olla jo tässä. Elämä koettu ja nähty. Jaksa enää tätä stanan hysteriaa ja kyttäystä enää.
Minä en todellakaan lähtisi sotimaan vastaan. Uskon pasifismiin ja siihen, ettei modernissa yhteiskunnassa sota ole ratkaisu mihinkään. Kenenkään henkeä ei pidä uhrata. Emme elä enää 40-luvulla. Hyökkäys olisi äkkiä ohi jos kukaan ei panisi hanttiin vaan pysyisi turvassa, joko Suomessa tai ulkomailla. Kunhan kenenkään äitiä, isää, mummoa, veljeä jne ei vahingoittaisi. Sota ei ole ihmisarvoa tärkeämpää.
Espanjaan. Säästöjä on niin paljon, että pystyisin järjestämään lapsenikin sinne. Sekä muutaman vuoden kuluttua alkaa eläke juosta, joten sinne asti pärjään säästöilläni. Töitä ei tarvitse edes miettiä.
Olen harkinnut Espanjaa. Se tosin edellyttäisi talon myymistä hyvissä ajoin. Se taas on hankalaa kun on lapsia.
Tulee siis käymään näin: Kun sota alkaa niin jokaisen asuntoomaisuuden arvo putoaa nollaan ja meistä kaikista tulee köyhiä.
Mitä tässä maassa on puolustettavaa? Vi ttumaisia ihmisiä, kyykyttäviä työnantajia, epäpäteviä hihhuli/unelmahöttö-poliitikkoja ja ahne verottaja. Asuinympäristökin betonia.
Vierailija kirjoitti:
Woket ovat jo kimpussasi. Karkaaminen onnistuu vain itään!
Mielummin Woke, kuin Venäläinen.
Sinustakin kuoriutuu Woke kun olet viettänyt muutaman vuoden Venäläisellä työleirillä.
Espanjaa itsekin miettinyt ja Kanadaa. Lisäksi Uusi-Seelanti olisi sellainen, että siellä olisi rauhallista. Lasten kanssa lähden. Miehestä en tiedä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ylitornion kautta Ruotsiin.
Lapin kautta voipi mennä myös norjaan, mutta mihin siellä sitten?
Pakene Jehovan järjestöön! Jehovan todistajat on ainoa tosi uskonto.
Ei Ruotsiin nyt ainakaan. Siellähän pommitetaan jo. Ojasta allikkoon.
Norjaan, se on Nato maa, mutta pohjoiseen, ei isojen kaupunkien lähelle kun sinne tiputeltaisiin ydinpommeja.
Menisin Ahvenanmaalle Putiinin mökkiin saunomaan ja makkaraa syömaan.