Jaksan joka päivä tehdä kampauksen!
Kauhean monet ihmettelevät kuinka jaksan joka päivä tehdä hienon kampauksen itselleni. Jotkut jopa kysyvät laittaako mieheni hiukseni joka aamu.
Oikeasti hiustenlaittoon menee minulta varmasti vähemmän aikaa kuin keskimäärin ikäisiltäni naisilta. Laitan nimittäin pitkät hiukseni jonkinlaiselle nutturalle tai letille, joten niitä ei tarvitse föönätä, suoristaa tai kähertää. Esim. banaaninutturan tyyppinen hiuskiepautus tai muunneltu ranskalainen letti vie pari minuuttia harjaamisineen.
Tykkääkö muut pitää hiuksia kiinni ja laittaa näin erilaisia kampauksia? Mitä ajattelet jos vaikka työkaverillasi on aina hiukset nutturalla/letitettynä?
Kommentit (23)
Voi että,kun sä olet sitten hyvä ihminen.
Hyvin sanottu! Itsekin luenhiusvinkit trendilehdistä. Ja muuten ihan tavallisesta Anttilasta saa todella upeita Desinger-paitoja! Niissä ei vain ole merkkiä esillä. Palmikkonuttura ja Desinger-paita sekä pikantti asuste, kuten trendikäs hikinauha, ovat varma tapa saada seuraa lastenpuiston miehistä koiraa ulkoiluttaessa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:28"]
Kauhean monet ihmettelevät kuinka jaksan joka päivä tehdä hienon kampauksen itselleni. Jotkut jopa kysyvät laittaako mieheni hiukseni joka aamu.
Oikeasti hiustenlaittoon menee minulta varmasti vähemmän aikaa kuin keskimäärin ikäisiltäni naisilta. Laitan nimittäin pitkät hiukseni jonkinlaiselle nutturalle tai letille, joten niitä ei tarvitse föönätä, suoristaa tai kähertää. Esim. banaaninutturan tyyppinen hiuskiepautus tai muunneltu ranskalainen letti vie pari minuuttia harjaamisineen.
Tykkääkö muut pitää hiuksia kiinni ja laittaa näin erilaisia kampauksia? Mitä ajattelet jos vaikka työkaverillasi on aina hiukset nutturalla/letitettynä?
[/quote]
Minä laitan aina ensin letit ja laitan ne sitten nutturalle. Luin Kodin kuvalehdestä, että se on trendikästäkin. On hauska, jos työkaverit ovat samannäköisiä, se on hyvän mielen turva!
[/quote]
Mäkin tuun aina tukka märkänä töihin :D Säästää aikaa ja hiuksia, kun ei tuu turhaan föönattua. Kyllä ne siinä kuivuu.
Ihmettelen kyllä miten niin monet ehtii aamulla laittaa kiharoita/laineita esim raudalla, tai paplarit. Elämänsuunittelu kunnossa. Itselle tärkeintä että voi loikoilla 20 min sängyssä lukien uutiset ja kahvia juoden :)