Yksinäisten av-mammojen kaveripalsta! Kaikki mukaan
Eli inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, kun niin moni kertoi haluavansa uusia kavereita. Jos täällä on niin paljon yksinäisiä, niin miksemme ystävystyisi?
Tarkoitus olisi, että jokainen, joka haluaa löytää itselleen uusia kavereita, kirjoittaisi tänne hieman itsestään, ja ottaisimme sitten yhteyttä toisiimme. Luo itsellesi tätä varten sähköpostiosoite (ei kestä kauaa, esim. hotmail on hyvä) ja laita se viestiisi. Sitten vain odotat, että muut mammat kirjoittelevat sinulle, ja mikäli tulette hyvin juttuun, voitte tutustua lisää vaikka Facebookissa - rohkeimmat tapaavat livenä! :)
Itsestään kannattaa kertoa ainakin että missä päin asustaa, niin löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole pitkä välimatka. Voit kertoa ihan oman maun mukaan vaikka harrastuksistasi, perheestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, millaisen kaverin haluaisit jne.
Huom! Tämä on vain kavereiden etsintään, jätetään kaikki pervot jutut pois muille palstoille.
Ap menee nyt tekemään sähköpostiosoitetta ja kirjoittaa oman ilmoituksensa kohta.
Kommentit (234)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:43"]
Pohjois-Savosta ketään?
[/quote]
Yksi 24-vuotias nainen oli pohjois-phjanmaalta, se ei kyl ilmoittanut mitään sähköpostia, mut tehän saattaisitte olla lähekkäin riippuen missä päin maakuntaa asutte.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:31"]
92, en varmaan saa kirjoitettua yhtään viestiä ilman kirjoitusvirhettä, siis introvertti eikä into... Eli jos et siedä virheitä, ei kannata kirjoittaa, ellet halua päänsärkyä :D
[/quote]
aww, sattuu sitä paremmissakin piireissä :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:55"]
Sainpas sähköpostin :)
[/quote]
Jee :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:33"]
Tampereen suunnalta mäkin oon mutta vähän muita täällä ilmottautuneita tamperelaisia nuorempi. Oon 18-vuotias, eläinrakas, avarakatseinen ja huumorintajuinen. Tykkään mm. lukea kirjoja, leipoa ja tehdä pitkiäkin kävelylenkkejä. Oon hyvin puhelias ja kerron mielelläni itsestäni lisää meilillä. Iälläsi ei ole niin väliä, sama ns "aaltopituus" on tärkeintä :) sipulikeitto96@luukku.com
[/quote]
Laita ihmeessä mailia näille muille ketjussa oleville tamperelaisille! :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:15"]
Saako tänne kirjoittaa biologiset äidit, jotka syystä tai toisesta joutuneet luopumaan lapsesta/lapsista?
En koskaan pääse tuosta yli, mutta yritän jatkaa elämää, asiasta jo 10 vuotta aikaa.
Jos sinulla samanmoisia kokemuksia, laitatko mailiosoitteesi?
" Bioäiti"
[/quote]
Kyllähän täällä saa kaikki, iästä ja siitä riippumatta, onko lapsia vai ei, hakea ystävää.
Ketjun alussa todettiin, että tämä on naisten kaverinhakuketju :)
Olen 24-vuotias Seinäjoelta! Minulla ei ole lapsia, mutta viihdyn hyvin myös lapsellisten seurassa :) Olen sosiaalinen ja avarakatseinen, mutta elämä on ehkä kolhinut minusta hieman varautuneen.
Teki mieli laittaa tänne jotain, sillä ketjun ajatus on niin hyvä! Olen pitänyt pitkän tauon av:sta, mutta nyt viikon ajan taas eksynyt paikalle
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:17"]
Olen 24-vuotias Seinäjoelta! Minulla ei ole lapsia, mutta viihdyn hyvin myös lapsellisten seurassa :) Olen sosiaalinen ja avarakatseinen, mutta elämä on ehkä kolhinut minusta hieman varautuneen. Teki mieli laittaa tänne jotain, sillä ketjun ajatus on niin hyvä! Olen pitänyt pitkän tauon av:sta, mutta nyt viikon ajan taas eksynyt paikalle
[/quote]
Ota yhteyttä vaasan tyttöön! :) Eiks Vaasa ja Seinäjoki ole suht lähekkäin? Ja tamperelaisiin myös?
Edellisessä vastaavassa ketjussa peloteltiin yksinäisiltä yhteydenotot arvuuttelemalla jos jokin on muuta mitä väittää. Miten asia eroaa tästä ketjusta?
Täällä ei esittäydytä tai kerrota mitään yksityistä ja eräässä ketjussa muilta tivattiin lasten syntymäaikoja myöten tietoja johon muutama kipeä yksilö totesi, että pervoja ketju täysi. Surullista ja olin yksi niistä äideistä joka ei saanut ainoatakaan yhteydenottoa ja koko raskausaika meni ilman myötäeläjiä. Olen edelleen yksinäinen äiti.
Lohjalta ketään?
T. Yksinäinen äiti
No tässä vähän erilainen tapaus. Nelikymppinen, rankan eron jälkeen yksin jäänyt, pitkässä suhteessa ei saatu lapsia. Nyt painin yhdentekevien suhteiden viidakossa, olen ihan ulalla kaikkien nettideittitouhujen ja muun kanssa. Haluaisin kuitenkin onnellisen, tasapainoisen elämän. Vähän masennusta, paljon yksinäisyyttä. Mulle voi kirjoitella kaikki mun tilanteeseen samaistuvat, iästä tai paikkakunnasta riippumatta. Vastaan kyllä, piristetään toisiamme! Ei väliä onko sula lapsia vai ei, oletko eronnut tai onnellisesti liitossa.
minavain41@gmail.com
Ei taida olla menopaussi-ikäisiä kaltaisiani kärttyisiä tanttoja kukaan kaveriksi vailla? Mulla on asuinpaikkakuntakin nyt vähän hakuvaiheessa ja en uskalla ensimmäisenä sanoa mistä, mutta ei ainakaan isosta kaupungista. KUten tästä viestistänikin näkyy olen aika varautunut, mutta huumorintajua löytyy välillä vähän liikaakin, harrastamani itseironianikin ärsyttää joitakuita. Osaan olla vakavakin ja tykkäisin käydä teatterissa ja konserteissa, jos kaveria löytyisi. Minä tulen kyllä toimeen yhtä hyvin nuorten kun kasikymppistenkin kanssa, mutta olen aika herkkänahkainen ja toisaalta tarvitsen välillä yksinoloakin. Mies on, mutta työmatkoja on paljon hänellä. Lapset eivät ole enää helmoissamme.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:06"]
No tässä vähän erilainen tapaus. Nelikymppinen, rankan eron jälkeen yksin jäänyt, pitkässä suhteessa ei saatu lapsia. Nyt painin yhdentekevien suhteiden viidakossa, olen ihan ulalla kaikkien nettideittitouhujen ja muun kanssa. Haluaisin kuitenkin onnellisen, tasapainoisen elämän. Vähän masennusta, paljon yksinäisyyttä. Mulle voi kirjoitella kaikki mun tilanteeseen samaistuvat, iästä tai paikkakunnasta riippumatta. Vastaan kyllä, piristetään toisiamme! Ei väliä onko sula lapsia vai ei, oletko eronnut tai onnellisesti liitossa. minavain41@gmail.com
[/quote]Missäpäin vaikutat?
92, en varmaan saa kirjoitettua yhtään viestiä ilman kirjoitusvirhettä, siis introvertti eikä into... Eli jos et siedä virheitä, ei kannata kirjoittaa, ellet halua päänsärkyä :D