Kun työkaveri v- tuilee
Kommentit (23)
Mene pomon luo, sano asiatonta kielenkäyttöä toi X harrastaa, mene sanomaan!
Mieti, ttuileeko aiheesta, vai ajankulukseen. Mieti myös, että onko oikeasti ttuilua, vai tuntuuko palaute sellaiselta.
Riittääkö taidot useampaan kuin max kahteen lauseeseen, siis hänellä? V-tuilijoilla on harvoin haastetta, saavat yksin pomaskoida. Helppo yllättää. Sitten juostaan märyn kanssa hakemaan köyhiä ritareita.
Vittuilen takaisin tietysti, kuten male bondingiin kuuluu.
Joko puuttuu asiaan, jopa pomon kautta tai miettii, saako todella niin hyvää palkkaa, että kannattaa kuunnella v*ttuilua niinku bonuksena.
Usein auttaa kun vastaat hänelle yliystävällisesti etkä lähde kuttuilemaan takaisin.
Sano, että sinähän melkoinen v-tuilija olet.
Ennen jäädyin mutta nykyään pystyn jo sanomaan takaisinkin. Tuntuu, että joillekin joutuu sanomaan melko pahastikin jotta saisi ilkeilyn loppumaan.
Henkilökohtaisuuksiin en sentään ole vielä mennyt, mutta voihan olla että sitäkin keinoa joutuu vielä käyttämään. Töitä saisin muualtakin, ja rahaa on säästössä, joten en oikeastaan välitä vaikka saisin potkut.
Olen alalla, jolla on erittäin huono työilmapiiri.
Vedä turpaan mutta älä työmaalla.
Oletko varma että on tahallista? Tai jos siis tämä kettuilija on vaan niin epävarma ja epäsosiaallinen tai tyhmä eikä ymmärrä mitä sanoo.. en puolustele. On niitäkin jotka osaavat taidon.
Omasta epävarmuudestasi se myös kertoo ja herkkyydestä. Onko sinua koulukiusattu? Silloin on herkempi kaikelle sanomiselle.. tiedän tunteen. Itsellä juuri siksi tuntosarvet täydellisessä tanassa.
Minulle aikoinaan töissä eräs mieskollega letkautti että onko minulla korvien välissä vikaa kun en tajunnut työvuorolistaa.
Se satutti nuorta naista työuransa alkavaa harjoittelijaa ja sai vihaamaan miehiä yhä enemmän. Haistatin mielessäni hänelle menolipun he lev ettiin. Kuspöiden joukkioon.
Lesboksi en silti ole muuttunut 😆
Vtuilen takas, niin että se tajuaa sen vasta kotona.
Jatkan töitä normaalisti. Ei kiinnosta. Enintään päässäni mietin, että kuinka tylsä elämä ihmisellä on, jos pitää työkavereille vittuilla. Luulisi että olisi parempaakin tekemistä :D
Olen hiljaa. Hannulaseilla varustettu sarsvisankainen kauppatieteilijä on postimerkkejä nuoleva dj, puhuu hassusti kuin Lapinlahden linnuissa ennen. Toivottu ettei postimerkeissä ole lisukkeita. Kehtaa kuittailla isommilleen kaljapullohartioillaan. Ei ehkä miettinyt mitä jokirannassa näkee 2028.
Oletko varma, että ttuili? Vai antoiko kritiikkiä oikeasta asiasta ja vedit siitä herneet nenään? Omilla työpaikoillani on ollut muutamia tapauksia, joissa normaalissa kritiikinantotilanteessa on juostu suurin piirtein helmat hampaissa ympäri toimistoa meluamassa kiusaamisesta. Tilanteet ovat oikeasti olleet kiusaamisesta kaukana.
Mulla on jo työvuosia ja osaamista sen verran takana, että mulla on kanttia sanoa, että sinunkin täytyy tehdä työsi niinkuin meidän muittenkin. Jos se on sinusta v I ttuilua, niin ihan vapaasti. Mun silmille ei kannata ihan noilla sun meriiteillä hyppiä, siihen sun cv on aivan liian lyhyt. Miten sä edes luulet sulla olevan joku erioikeus valita työt/ olla työhön tarttumatta? Usko pois. Jos sä et aktivoidu siihen, mihin sinut on palkattu, sanon toistekin. Ehkä sitten jo v I ttuilen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hiljaa. Hannulaseilla varustettu sarsvisankainen kauppatieteilijä on postimerkkejä nuoleva dj, puhuu hassusti kuin Lapinlahden linnuissa ennen. Toivottu ettei postimerkeissä ole lisukkeita. Kehtaa kuittailla isommilleen kaljapullohartioillaan. Ei ehkä miettinyt mitä jokirannassa näkee 2028.
😂😂😂😂 mä diggaan sun huumoria 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 jne
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että on tahallista? Tai jos siis tämä kettuilija on vaan niin epävarma ja epäsosiaallinen tai tyhmä eikä ymmärrä mitä sanoo.. en puolustele. On niitäkin jotka osaavat taidon.
Omasta epävarmuudestasi se myös kertoo ja herkkyydestä. Onko sinua koulukiusattu? Silloin on herkempi kaikelle sanomiselle.. tiedän tunteen. Itsellä juuri siksi tuntosarvet täydellisessä tanassa.
Autisteille nämä sallittakoon ....... kai.........
Lyö takaisin sanan säilällä.