Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten av-mammojen kaveripalsta! Kaikki mukaan

Vierailija
15.07.2015 |

Eli inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, kun niin moni kertoi haluavansa uusia kavereita. Jos täällä on niin paljon yksinäisiä, niin miksemme ystävystyisi?

Tarkoitus olisi, että jokainen, joka haluaa löytää itselleen uusia kavereita, kirjoittaisi tänne hieman itsestään, ja ottaisimme sitten yhteyttä toisiimme. Luo itsellesi tätä varten sähköpostiosoite (ei kestä kauaa, esim. hotmail on hyvä) ja laita se viestiisi. Sitten vain odotat, että muut mammat kirjoittelevat sinulle, ja mikäli tulette hyvin juttuun, voitte tutustua lisää vaikka Facebookissa - rohkeimmat tapaavat livenä! :)

Itsestään kannattaa kertoa ainakin että missä päin asustaa, niin löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole pitkä välimatka. Voit kertoa ihan oman maun mukaan vaikka harrastuksistasi, perheestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, millaisen kaverin haluaisit jne.

Huom! Tämä on vain kavereiden etsintään, jätetään kaikki pervot jutut pois muille palstoille.

Ap menee nyt tekemään sähköpostiosoitetta ja kirjoittaa oman ilmoituksensa kohta. 

Kommentit (234)

Vierailija
221/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen suunnalta mäkin oon mutta vähän muita täällä ilmottautuneita tamperelaisia nuorempi. Oon 18-vuotias, eläinrakas, avarakatseinen ja huumorintajuinen. Tykkään mm. lukea kirjoja, leipoa ja tehdä pitkiäkin kävelylenkkejä. Oon hyvin puhelias ja kerron mielelläni itsestäni lisää meilillä. Iälläsi ei ole niin väliä, sama ns "aaltopituus" on tärkeintä :)

sipulikeitto96@luukku.com

Tuosta yhdestä tämän päiväisestä yksinäisyys-ketjusta muistui mieleeni tää vanha ketju. Ajattelin ensinäkin upittaa sen, josko tänne löytäisi joku uusikin av-mamma :) 

Toiseksi, muistin tuon yllä olevan oman viestini. Se pitää edelleen paikkaansa, mutta mulle sähköpostia saa lähettää uuteen osotteeseen kaveripostilaatikko96@gmail.com. Luukku ei tahtonut millään toimia, se ei näyttänyt lähetettyjä eikä saapuneita eikä mitään. En suosittele siis sen käyttöä.

Vierailija
222/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oulusta ketään?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Savosta?

Vierailija
224/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on :)

Vierailija
225/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on :)

Tälläkin oululainen!:D

226/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mäkin kokeilen tätä ihan uteliaisuuttani... Parilla kaverinhakupalstalla pyörinkin jo, mutta ei se varmaan haittaa..

Eli moikka kaikille,

Olen 26-vuotias sosiaalinen ja avoin sinkkunainen Helsingistä. Olen asunut täällä nyt noin 2 vuotta ja olen onnistunut täällä jo muutamia uusia tuttavuuksia tapaamaan. Uusien ystävyyssuhteiden luominen on kuitenkin aika hankalaa, joten ajattelin kokeilla tätä palstaa. Etsin siis juttuseuraa, shoppailu- ja miksei baariseuraakin. Leffailta kotona kuullostaa myös mun korviin hyvältä, aina ei tarvii sen kummemmin mihinkään lähteä. Siis sellaista naispuolista ystävää olen vailla, jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia ja käydä vaikka ihan vaan kahvilla. Sen verran itsestäni kerron, että liikun pyörätuolilla, joten toivon, että tämä fakta ei sinua haittaa. Mielelläni käyn keikoilla ja muissa iltamenoissa ja sinne kaveria seuraksi kaipailisin. Matkustelusta tykkään myös.. Jos yhtään kiinnostaa, niin heitä sähköpostilla ja tutustutaan paremmin (sähköpostitse). Myöhemmin voidaan vaikka tavata, jos tuntuu, että synkkaa  :)

nipsunapsu89@gmail.com

Vierailija
227/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mäkin nyt haluan kokeilla tätä kautta saada jonkun ystävän. Olen siis 21v nainen Tampereelta. Muutimme tänne mieheni työn perässä ja nyt ystävieni kanssa välimatkaa on yli 200km joten uusiakin ystäviä olisi kiva saada, jotka asuisivat lähempänä (tai s-posti kavereita :D)

Reilu yksi vuotias tyttö ja mies (+karvavauvat) on perheeni, olen innokas kokki ja leipuri,rakastan laittaa ruokaa. Sen takia olen myös ikuinen laihduttaja. Tykkään tehdä käsitöitä, piirtää, askarrella.

Ota minuun rohkeasti yhteyttä jos kiinnostaisi tutustua paremmin, ja ehkä joskus tavata :)

friendswillbefriends94@gmail.com

Vierailija
228/234 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä turkulaisia? Nimimerkkini kertoo varmaan kaiken... 24-v mies kaipaisi kavereita :(

Ota yhteyttä: marsipaanimies91@gmail.com

Vierailija
229/234 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nosto

Ai kullisi nosto vai?

Vierailija
230/234 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
231/234 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias vela Jyväskylästä. Vuoden olen täällä opiskellut, ja oikestaan ainoa sosiaalinen kontakti koulun ulkopuolelta on mieheni. Hän ei laittais ollenkaan pahitteeks, että mulla olis joku muu kohde kertoa tyttöjenjuttuja ;)

Lähellä sydäntä ovat leipominen, teehetket, teemajuhlat, salkkareista juoruilu ja kirppareiden krääsäosastojen kiertely - ja mies vihaa näitä kaikkia :D

vadelmavaahtokaramelli (ät) gmail.com

Vierailija
232/234 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Laitoin tämän viime viikolla tuonne toiselle osastolle, mutta siirrän tänne jos joku huomaisi täältä tämän paremmin (yhden yhteydenoton jo sain, kiitos paljon siitä :)):

Nelikymppinen äiti ja 4-vuotias tytär Turusta etsivät kavereita

Etsin itselleni ja tyttärelleni kavereita puistoilemaan, Seikkikseen, kahville, jne.

Jos sinulla on saman ikäisiä lapsia ja kaipaisit myös kavereita/uusia ystäviä, niin kirjoittele: marjo.marjo@luukku.com 

Vierailija
233/234 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
234/234 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan