Yksinäisten av-mammojen kaveripalsta! Kaikki mukaan
Eli inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, kun niin moni kertoi haluavansa uusia kavereita. Jos täällä on niin paljon yksinäisiä, niin miksemme ystävystyisi?
Tarkoitus olisi, että jokainen, joka haluaa löytää itselleen uusia kavereita, kirjoittaisi tänne hieman itsestään, ja ottaisimme sitten yhteyttä toisiimme. Luo itsellesi tätä varten sähköpostiosoite (ei kestä kauaa, esim. hotmail on hyvä) ja laita se viestiisi. Sitten vain odotat, että muut mammat kirjoittelevat sinulle, ja mikäli tulette hyvin juttuun, voitte tutustua lisää vaikka Facebookissa - rohkeimmat tapaavat livenä! :)
Itsestään kannattaa kertoa ainakin että missä päin asustaa, niin löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole pitkä välimatka. Voit kertoa ihan oman maun mukaan vaikka harrastuksistasi, perheestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, millaisen kaverin haluaisit jne.
Huom! Tämä on vain kavereiden etsintään, jätetään kaikki pervot jutut pois muille palstoille.
Ap menee nyt tekemään sähköpostiosoitetta ja kirjoittaa oman ilmoituksensa kohta.
Kommentit (234)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:33"]
Mun mielestä on vähän pelottavaa, että joku haluaa ystävystyä ihmisen kanssa, josta ei tiedä muuta yhdistävää tekijää kuin tämä palsta.. Tällä palstalla nimittäin tuntuu käyvän melko omituista porukkaa :D Ohiksena vain.
[/quote]
ja sit jossain leikkipuistossa/kahvilassa/koirapuistossako ei käy omituista jengiä? Kunpa vain tietäisit! :-D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:34"]Minäkin yksinäinen, mutta vain av-mamma, ei oikeasti lapsia.
[/quote]
Ei se haittaa
Tein kovan työn kun väsäsin puhelimella sen sähköpostin ja multa vaati rohkeutta ilmottaa se täällä. Teinkö sen nyt turhaa?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:01"]Ootteko kaikki Tampereelta? Onko ketään Lahdesta?
[/quote]
Minä olen Lahdesta ja koen usein olevani yksinäinen, vaikken sitä fyysisesti olisikaan. Olin juuri tulossa kuuluttamaan Lahtelaisia.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:39"]
Tein kovan työn kun väsäsin puhelimella sen sähköpostin ja multa vaati rohkeutta ilmottaa se täällä. Teinkö sen nyt turhaa?
[/quote]
Tuskin! Heitä jokaiseen tän ketjun mailiosoitteeseen viesti, joku taatusti vastaa. Minä ainakin! :-)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:00"]
SAATANAN VITTU NYT NIITÄ KAVEREITA!!!!
[/quote]
peukku
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:01"]Ootteko kaikki Tampereelta? Onko ketään Lahdesta?
[/quote]
Minä olen Lahdesta ja koen usein olevani yksinäinen, vaikken sitä fyysisesti olisikaan. Olin juuri tulossa kuuluttamaan Lahtelaisia.
[/quote]
Itse asiassa tämä Lahtelainen menee nyt ja väsää s-postin... laitan sen tänne myöhemmin.
Täällä on vaikka miten moni jo antanut sähköpostinkin mutta kukaan ei laita viestiä! :(
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:39"]
[/quote]
Tuskin! Heitä jokaiseen tän ketjun mailiosoitteeseen viesti, joku taatusti vastaa. Minä ainakin! :-)
[/quote]
No kun mä oon se outo, joka ei varmasti kelpaa kaveriksi monollekaan
Teidän kolmen kannattaisi ottaa toisiinne yhteyttä kerta suht samoilla suunnilla! :) Tietty etäisyydet ovat suuria, mutta mailailkaa ja selvitelkää missä päin vaikutatte :) Ekalta tosin puuttuu maili, mutta voi ottaa kahteen muuhun yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:58"]
Olisko pohjois-Pohjanmaalta ketään? Olen 24v nainen :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:32"]
Pohjalaiselle av-mammalle kaveria. Toivon,että olet suvaitsevainen ja avarakatseinen,niin todennäköisesti tullaan ainakin mun puolesta toimeen. Olen 31v kahden lapsem äiti. Tykkään lukea,urheilla,neuloa ja eläimet on lähellä sydäntä. Mulla on aika kansainvälinen sydän,joten ole kuka vaan,tutustutaan :) av-pohjanmaa@outlook.com
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:17"]
Nainen pian 22 Oulun seudulta henemamma93@gmail.com.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:50"]
Täällä on vaikka miten moni jo antanut sähköpostinkin mutta kukaan ei laita viestiä! :(
[/quote]
Minä laitoin :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote] Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote [/quote] Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :) Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä. T: 53 [/quote] Nainen pian 22 Oulun seudulta
[/quote]
Voidaan alkaa mailikavereiksi. Etäisyyttä sen verran, ettei ainakaan kahville meno tuosta noin vain onnistu :/
En ole varmaan koskaan käynyt Oulussa, muistaakseni. Ellen sitten ihan pienenä vanhempien kanssa. Pohjois-Suomessa muuten kyllä tullut reissailtua :)
[/quote]
Oletko vielä täällä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote] Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote [/quote] Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :) Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä. T: 53 [/quote] Nainen pian 22 Oulun seudulta [/quote] Voidaan alkaa mailikavereiksi. Etäisyyttä sen verran, ettei ainakaan kahville meno tuosta noin vain onnistu :/ En ole varmaan koskaan käynyt Oulussa, muistaakseni. Ellen sitten ihan pienenä vanhempien kanssa. Pohjois-Suomessa muuten kyllä tullut reissailtua :) [/quote] Oletko vielä täällä?
[/quote]
Juu, juuri menossa nukkumaan. Hampaiden pesu menossa :D
Onko ketään Helsingistä tai pk-seudulta?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:07"] Entä jos ei oo facebookissa? Entä jos tietää olevansa ihminen kenestä kukaan ei tykkää, outo ja tyhmä? Entä jos silti haluaisi saada kaverin? [/quote] Minäkään en ole somessa. Olen varmasti valtaosan mielestä outo ja tyhmä. Ollaankos kavereita? :) [/quote] No ollaan vaan. Pitää tehdä sähköposti osote [/quote] Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Ja mistä päin kotoisin? Kahdella ekalla kysymyksellä ei sinänsä ole väliä, mutta ihan kiva tietää :) Itse olen nainen turusta ja ikää kolmekymmentä. T: 53 [/quote] Nainen pian 22 Oulun seudulta [/quote] Voidaan alkaa mailikavereiksi. Etäisyyttä sen verran, ettei ainakaan kahville meno tuosta noin vain onnistu :/ En ole varmaan koskaan käynyt Oulussa, muistaakseni. Ellen sitten ihan pienenä vanhempien kanssa. Pohjois-Suomessa muuten kyllä tullut reissailtua :) [/quote] Oletko vielä täällä?
[/quote]
Juu, juuri menossa nukkumaan. Hampaiden pesu menossa :D
[/quote]
Nyt nukkumaan, mutta voin aamulla tulla piipahtamaan tässä ketjussa jos joku etsii kaveria Varsinais-Suomesta. Hyvät yöt :)
Tarkistakaa ne roskapostikansionne.
av.sara.niemi@gmail.com Kaikki saa kirjoittaa, minulle kelpaa pelkkä meili kaverikin tai sitten ehkä kahvittelu seuraa tms, tosin en kyllä ole heti valmis huomiselle sopimaan, eli ensin hieman tutustua ja muutenkin vähän on omaa aikaa, perhe vie lähes kaiken ajan, mutta kyllä sitä saa järjestettyä. Ettei kukaan joudu pettymään, sanon vielä, että saatan olla hidas vastaamaan, minulla on kaksi pientä lasta, ja kun tulee aikaa tehdä jotain en muista sitä, ja sitten muistan taas kun on kädet täynnä tekemistä.
Tampereen seudulta olen, 25 v , yksinäinen kahden lapsen äiti, hieman intovertti, tykkään tehdä toiminnallisia juttuja seurassa, kuten lenkkeily tms. missä ei ole pakko puhua koko ajan. Ei ole facebookkia tai muutakaan, kuin sähköposti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:26"]
Tarkistakaa ne roskapostikansionne.
[/quote]
Jepp, HUOM!
Minun mailini oli mennyt roskapostiin. Lähetin gmailista.
Minäkin yksinäinen, mutta vain av-mamma, ei oikeasti lapsia.