Vauvat on ihania ja niitä on kivä saada, MUTTA miks sen täytyy olla näin kamalaa kitumista?
Koko raskaus yhtä tuskaa... Mut kun ei niitä lapsia muutenkaan saa. Tai ei ainakaan kovin monet saa... joillekkin tietty tuo lentokone, tai ojentaa joku täti jossain kaukaisessa orpokodissa...
Kommentit (11)
Onneksi tänään sain päätöksen sektiosta viikon päästä. Vaikka eipä sekään mitään kivaa ole...
ihan seitsämäs lapsi on vatsassa. Mut se ei muuta sitä et tää ON KITUMISTA. Jos tästä ei sais vauvaa palkaks, niin aika paljon pitäs jonkun maksaa rahaa et suosiolla rupeisin samanlaiseen kitumiseen.... No täytyy vaan ajatella sitä palkintoa...
Ja ihan yks adoptioäiti itse kertoi, että tytär tuotiin hänelle Helsinki-Vantaan kentälle. Kone toi =)
Jos mä saisin valita, niin ottaisin mieluummin synnytyksen kahdesti, eikä raskautta ollenkaan yhtä vauvaa kohti... no sitä ei voi valita =)
mutta nykyään ei kyllä todellakaan ole tavallista! Täytyy olla jokin hurja sotatila kohdemaassa tms. Kyllä pääsääntöisesti (99,99-prosenttisesti) vanhemmat itse hakevat lapsensa.
t. kahden adoptiolapsen äiti
(paljon pidempi kuin yhdeksän kuukautta...) joten ei ne adoptiolapset helpolla tule!!! Itselläni on myös biologisia lapsia ja kyllä adoptio-odotus oli paljon raskaampi.
t. toinen adoptioäiti
Mut siihen ei liity fyysistä kitumista, henkistä voi toki olla....
Ja se äiti joka kertoi että lapsi tuotiin Seutulaan, sai lapsensa yhekst luvun lopussa....
ap
Puhuttiin siitä mitä tuntuu saada lapsi ja miten nämä kaksi tapaa, siis adoptio ja synnytys, eroavat toisistaan... Oli kuulemma tunteet olleet pinnalla kun oli katsonut, että tuolta tuodaan MINUN tytärtäni =)
INHOAN JA VIHAAN niin paljon raskausaikaa (eikä se synnytyskään kivaa ole), ettei meille varmaan enempää lapsia tule..
Raskaus on aivan täysin PERSEESTÄ!! Ihmettelen suuresti, miten siitä voi joku nauttia?!?
eipä ole ap:n viestiin lisättävää. huoli ja stressi kasvaa raskauden edetessä, eikä se ainakaan vähene syntymän jälkeenkään..