Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan, mikä mua oikein vaivaa!!?

26.09.2006 |

Olen itse sh, mutta ei ole tullut diagnoosia mieleeni...

Keväästä asti on ollut jalkapöydät (molemmat) aamuisin todella kipeät ja jäykät, kyllä ne siitä vertyy. Ei leposärkyä. Sitten kipeytyi molemmat keskisormet keskinivelestä, ei siis särje kokoajan, mutta jos esim. suljen roskapussia tai puristelen jotain (esim. kiharoita aamulla), tekee kipeää.

Nyt on alkanut olla ajoittain leposärkyä myös nilkoissa ja ranteissa. Lisäksi kärsin tänä kesänä ensimmäistä kertaa aurinkoihottumasta.

Reumaahan minäkin epäilin ja kävin kokeissa. Otettiin pvk,krea,la, crp, alat, afos, rf ja ccp (reumakokeita) ja uraatti ja kaikki normaaleja!

Nivelkulumaa ei kai tässä iässä juuri sairasteta ja punkin puremaa en ole huomannut.

Ideoita??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen autoimmuunitauti mulle tuli mieleen, niitähän on kymmeniä...

Ei sulla ap ole kortisonikuuria mahdollisesti ollut viime aikoina, ja nyt jäämässä tai jäänyt pois?

Vierailija
22/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihottumaa ei ole nyt, hävisi heti Elidelillä eikä ole tullut takaisin kun kerran ja taas Elidel auttoi heti. Aurinkoihottuma (mitä ei siis ennen ole ollut) laantui parissa kolmessa viikossa.

En ole ollut kortisonikuurilla (enkä millään muullakaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumavasta-aineet?

Vierailija
24/25 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myalgia ---> viittaa lihakseen

Vierailija
25/25 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tuma vasta- aineetkin otettu ja liuskatestissä vasta-aineet oli positiiviset, mutta tautierittelyt kaikki negatiiviset. Lääkäri sanoi, että vasta- aineiden ei pitäisi nousta muissa sairauksissa juurikaan, mutta saattoi olla virhemittaus. Uudet kokeet otetaan kk päästä. Nyt on alkanut molempia olkaniveliäkin vaivaamaan. Rintsikoiden päällepukeminen ja yleensäkin käsivarren nosto taakse vieden tekee tiukkaa =(

Kintut on yhtä pahat kun aiemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi