Paljonko kerrostaloasunnossanne on neliöitä
Ja monta teitä asuu? Meillä 63 neliöö ja asuu kaks, mies käy töissä, mä en. Vuokra 650 yht.
Kommentit (44)
60 neliötä. Minä ja mies sekä kaksi kissaa. Vuokra 650e
Onneksi me asutaa tilavasti Ok talossa. Rannassa on tietysti myös rantasauna.
68 neliötä, kaksio. Asun yksin, olen raskaana. Vuokra 530€
116 neliötä, 3 henkilöä ja miehen omistama asunto, mä olen vaan säälittävä pummi täällä.
135 neliötä, 2+2, oma. Tässä asutaan ainakin siihen asti, että lapset muuttaa omilleen.
119 neliötä, enää 2 asukasta. Maksettu, mutta putkiremontti tulossa, joten pian maksellaan taas lainaa. Mahtava sijainti ja siksi ei haluta muuttaa, vaikka tilaa on liikaakin.
51 neliötä, asukkaina minä, kissa ja satunnaisesti mies. Omistusasunto.
52 neliötä ja parveke, 500€/kk
Minä ja mies, kaksi kissaa.
Meillä on 73 neliötä kolmiossa ja neljä henkeä. Toiveissa muuttaa 88 neliön neliöön kun viides jäsen syntyy.
66 neliötä, minä ja mies sekä pieni koira. Asunto on mun, lainaa n 15 tonnia jäljellä.
Ullanlinnassa 140 neliöä ylinkerros merinäköalalla. Ihanan kaunista
51 neliötä, 2 aikuista. Hyvin mahdutaan. Makuuhuone on melko pieni, mutta siellä oleillaan ainoastaan sängyssä eli enempää tilaa ei tarvitse. Keittiö ja olohuone hyvän kokoiset.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:38"]Ullanlinnassa 140 neliöä ylinkerros merinäköalalla. Ihanan kaunista
[/quote]
Moi naapuri. Tuletko kattoterassilla iltakahville.
39 ja 1. Saa arvata, kumpi on neliöt ja kumpi asukkaat.
Joku on käynyt alapeukuttamassa kaikki vastaukset :D
130 m2 ja 5 h, 2 aikuista ja 2 lasta asuu. Omistusasunto, ei enää velkaa.
53,5m2. Meitä asuu täällä kolme. Mies, minä ja lapsi. Mies käy töissä ja minä opiskelen. Vuokra kaikkinensa noin 550€
Asun yksin. 67,5neliöä. Uusi kaksio. Omistusasunto.
72m2, kaksi asukkia ja vuokra 555€
77,5, 4h+keittiö. kaksi aikuista, lapsi ja toinen syntyy kohta. Haluaisin pienempään.