Miksi se Babadook ketju on poistettu??
Mitähän vittua siinäkin muka oli niin väärää että ylläpito poisti?? :D Ylläpito vois haistaa pitkät..............
Kommentit (17)
Onko se Babadook se mörkö joka ilmestyy aina kun äiti haluaa tappaa lapsensa? Siitäkö on kyse??? Onkohan palstan äidit tavanneet Babadookia???
siinä ei ketjussa ei kyl ollu mitään, minkä takia se ois pitäny poistaa. en keksi muuta kuin sen, että ylläpidosta luettiin se ja heitä alko pelottaa ja sen takia poistivat oikeesti koko ketjun :D
Kertokaas nyt mullekin mistä kyse?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:17"]
Kertokaas nyt mullekin mistä kyse?
[/quote]
Niin kun eilen täällä oli ketju, jonka otsikkona "Lukekaa aina tämä ennen kuin menette nukkumaan" ja sitten siinä viestissä luki että muistakaa aina ennen nukkumaan menoa tarkistaa sängyjen alta ja vaatekaapit ettei ole mörköjä, aaveita ja varsinkaan BABADOOKIA. Babadook viihtyy pimeissä nurkissa.
Sitten lopussa oli linkki Babadookin kuvaan.
Ja jotku kommentoi siihen jotakin että meni yöunet ja hui ym ja sitten nyt ketju onki poistettu, ja syytä emme ymmärrä :D
Olen nähnyt Babadook-elokuvan, paska kuin mikä :D
Ja Babadookin kuva oli tumma silinterihattuinen mörkö jolla pitkät kynnet. :D Googlesta löytyy lisää kuvia.
Ja Babadook on siis tämän vuoden elokuva :) Vai olikohan viime vuoden.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:23"]
Oliko tämä kuva?
https://hardinthecity.files.wordpress.com/2014/12/the-babadook-scary.png
[/quote]
Näkyikö tuo muka leffassa? Mä pidin siitä leffasta, oli kivan erilainen.
siis onks se siinä leffassakin tollanen piirretty?? :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:23"]
Oliko tämä kuva?
https://hardinthecity.files.wordpress.com/2014/12/the-babadook-scary.png
[/quote]
Näyttää vähän Deppiltä jali ja suklaatehdäs leffassa :)
Tuo se saattaa olla, kun itse sitä Babadookin naamaa ei muistaakseni oikein näytetty koko elokuvassa. Ehkä vilaukselta.
Ja ei, se Babadook ei ole piirretty siinä elokuvassa :D :D Ois aika koomista jos olis.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:32"]
Tuo se saattaa olla, kun itse sitä Babadookin naamaa ei muistaakseni oikein näytetty koko elokuvassa. Ehkä vilaukselta.
Ja ei, se Babadook ei ole piirretty siinä elokuvassa :D :D Ois aika koomista jos olis.
[/quote]
No mä jo aattelin että mikä kauhuleffa se on jos siihen välillä tepastelee joku sarjishahmo :D
http://2.bp.blogspot.com/-fLfVrAQWYpw/VHzJVhBzwOI/AAAAAAAA1yc/dWZnKZn0g1M/s1600/babadook14.jpg
Toi on se Babadook, joka näkyy siin elokuvas :) Ja toi sama kuva tais olla siinä alkuperäsessä kirjotuksessa, joka siis eilen oli täällä palstalla, joka sittemmin poistettiin.
Ylläpito olkoot ystävällinen ja vastaisi, miksi Babadook ketju poistettiin, joka eilen täällä vielä oli.
Kiitos.
Ystävällisesti,
Minä
Sitäpaitsi, nyt on kesä ja yötkin valoisia. Miten ketään voi pelottaa nukkua kesällä, vaikka Babadookin kuvan näkisikin?
Ymmärtäisin, jos nyt olisi syksy tai talvi.
Mutta viitaten elokuvaan, oliko babadook vain lapsen fantasiaa josta mieleltään järkkynyt äiti sai pakkomielteen?
Liian pelottavaa kukkahattutädeille. Eivät uskaltaneet yöllä nukkua sen ketjun takia. Nyt kun ketju poistettu, niin kukkahattutäditkin uskaltavat nukkua - poissa silmistä, poissa mielestä. ;)