miksei miesten tunteita kuunnella?
miksi jos mies kertoo tunteistaan niin niitä ei kuunnella vaan mitätöidään?
esim. jos kertoo kuinka naiset ovat kohdelleen kaltoin koko elämän niin se käännetään miehen syyksi?
Kommentit (20)
Koska miehillä ei ole tunteita, paitsi ehkä joku vihan tunne.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:37"]
[/quote]
Miesvihaaja puhuu vihasta. Huvittavaa.
Koska miesten saama huono kohtelu johtuu usein miehistä itsestään.
Koska nainen haluaa kuulla vain positiivisia asioita. Jos miehellä on sydämellään murheita, niin niiden kertomisesta nousee useimmiten paskamyrsky tai alkaa pihtaus. Naiset nimittäin todellisuudessa halveksivat heikkoja piirteitä miehessä, vaikka (etenkin nuoret naiset) muuta väittävätkin. Siksi moni mies rakentaa ympärilleen lopulta tuppisuuna olon suojamuurin. Miesten kesken he käyttäytyvät normaalina itsenään, mutta naisen seurassa ovat vähäsanaisia.
Minä olisin ollut monta kertaa valmis kuuntelemaan ja sanoinkin sen mutta aina on tullut vain tuhahdus ja lause tyyliin "akkojen hommaa tuo tunteista puhuminen".
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:37"]
[/quote]
Toivottavasti tuo oli vain sairas provo, eikä kenenkään sairaan ihmisen todellinen mielipide :(
t. mies
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:39"]
Koska miesten saama huono kohtelu johtuu usein miehistä itsestään.
[/quote]
Samoin naisten saama huono kohtelu johtuu naisista itsestään. ok?
Mistä ihmeen tunteista? Eihän miehillä ole tunteita. Nehän tekee kaiken järjellä. Sitähän täälläkin aina jauhetaan. Mitä ihmettä tänne tulet nillittämään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:48"]
Mistä ihmeen tunteista? Eihän miehillä ole tunteita. Nehän tekee kaiken järjellä. Sitähän täälläkin aina jauhetaan. Mitä ihmettä tänne tulet nillittämään.
[/quote]
Aivan.
Useinhan täällä saa lukea, että naiset menevät tunteella ja miehet järjellä joten missä ongelma?
Mitä tunteita ei kuunnella? Minun tunteitani ei tarvitse kenenkään kuunnella! Sen huomaa varmasti, mikäli olen tai en ole tyytyväinen.
M40
Näemmä aloittaja on oikeassa.... Mutta kyllä niitäkin löytyy, jotka kuuntelevat. *kuuntelee*
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:28"]
miksi jos mies kertoo tunteistaan niin niitä ei kuunnella vaan mitätöidään?
esim. jos kertoo kuinka naiset ovat kohdelleen kaltoin koko elämän niin se käännetään miehen syyksi?
[/quote]
Normaalisti kuuntelen kyllä, mutta kuinka usein täälläkin on aloituksia tyyliin "olen niin mukava, mutta kaikki ämmät kohtelee mua huonosti eikä anna pildee, saatanan lutkat!!" Ja joskus on itsesäälisiä ruikutusketjuja, joihin ei oikeasti haluta mitään auttavia kommentteja. Kun yrittää neuvoa ja kannustaa, saa korkeintaan paskaa niskaan, jos sitäkään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Aivan.
Useinhan täällä saa lukea, että naiset menevät tunteella ja miehet järjellä joten missä ongelma?
[/quote]
Eri konteksti.
Ei se ole pelkästään akkojen syy, koko kultturin pitäisi muuttua ihmisiä kuuntelevammaksi.
Eli nyt ei kenenkään miehen tunteita kukaan koskaan ehdottomasti kuuntele milloinkaan?
Sitäkö ap haluaa väittää?
Minä en jaksa kun on näitä aloituksia joissa yleistetään kaikki jonkun ominaisuuden edustajat joksikin.
Kukaan, koskaan, aina, ei ikinä, joka kerta, jokainen ja ainiaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:28"]miksi jos mies kertoo tunteistaan niin niitä ei kuunnella vaan mitätöidään?
[/quote]
Jos kerrot tuon esimerkiksi psykologille tai terapeutille niin olen aika varma ettei käännetä, tai sitten on ammattitaidoton terapeutti. Tai jos puhut äidillesi, isälle, siskolle, veljelle, parhaalle ystävälle?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:03"]
Eli nyt ei kenenkään miehen tunteita kukaan koskaan ehdottomasti kuuntele milloinkaan?
Sitäkö ap haluaa väittää?
Minä en jaksa kun on näitä aloituksia joissa yleistetään kaikki jonkun ominaisuuden edustajat joksikin.
Kukaan, koskaan, aina, ei ikinä, joka kerta, jokainen ja ainiaan.
[/quote]
provo
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Aivan.
[/quote]
Niinpä. Oikeastihan se on nainen joka aina toimii järjellä ja mies tunteella. Se että nainen ottaa vaikka vanhemman miehen tai valitsee varakkaan miehen on järjen mukaan tehty valinta. Mies valitsee isotissisen bimbon kun se näyttää hyvältä. Miehet valittaa baarissa kun tuntuu niin pahalta kun elämä ja naiset potkii päähän ja itkettää niin otan sitten kaljaa. Nainet sillä välin pyörittää koko arjen eli siis elää järjellä.
Tällä miesvihapalstalla ei edes kannata mainita olevansa mies.