Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomarahasta kysyttävää, neuvokaa!

Vierailija
15.07.2015 |

En saa palkanlaskijaa kiinni.

Eli olen vakituisesta työstäni palkattomalla vapaalla puoli vuotta toisen työn takia. Tätä minulle on myönnetty elokuun loppuun saakka. Olen siis toisen työantajan palveluksessa tuon ajan.

Nyt tuolta vakipaikasta oli tupsahtanut lomarahat tilille. Miksi? Kuuluuko ne tosiaan tulla? Lomaa en siis sieltö ole anonut enkä pidä ollenkaan

Vai tuleeko ne vaan kaikille samana päivänä, piti tai ei?

Kvtes kyseessä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kaikille jos olet ollut työsuhteessa. Tarkistaisin silti summan palkanlaskijalta, eli älä nyt vielä hassaa koko summaa.

Vierailija
2/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee lomaraha niiltä työssäolokuukausilta, samoin vuosilomapäiviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVTES:sin mukaan maksetaan jokaiselta täydeltä lomanmääräytymisvuodelta lomaraha, vaikka olisitkin  esim. palkattomalla työlomalla heinäkuussa, jonka palkan mukaan lomarahan suuruus lasketaan.

Vierailija
4/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]tulee lomaraha niiltä työssäolokuukausilta, samoin vuosilomapäiviä. 
[/quote]

Sen ymmärrän.
Mutta en tajua miksi lomarahat maksetaan nyt vaikka olen toisen palveluksessa ja EN siellä vakipaikassa siis pidä tänä vuonna päivääkään lomaaZ
Ap

Vierailija
5/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on sovittu, että lomarahat maksetaan aina kesäkuussa, piti sitten lomaa tai ei. Olisiko teillä tehty samoin+ Muutoinhan lomarahat maksetaan silloin, kun on lomalla.

Vierailija
6/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin ansainnut jonkun verran vuosilomaa, jos olet ollut vain osan lomanmääräytymisvuodesta poissa työstäsi.

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:47"]tulee lomaraha niiltä työssäolokuukausilta, samoin vuosilomapäiviä.  [/quote] Sen ymmärrän. Mutta en tajua miksi lomarahat maksetaan nyt vaikka olen toisen palveluksessa ja EN siellä vakipaikassa siis pidä tänä vuonna päivääkään lomaaZ Ap

[/quote]

Vierailija
7/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Vierailija
8/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden kesälomat on ansaittu huhtikuu 2014-maaliskuu 2015. Etkö kuitenkin ole ollut suurimman osan tuosta ajassa töissä tässä työpaikassa josta lomarahat tulivat. Tämän vuoden palkaton tulee vaikuttamaan ENSI kesän kesälomiin. Joten kannattaa se summa kuitenkin tarkistaa palkanlaskijalta että oikein, mutta kyllä sinulle melkein koko lomaraha pitäisi tulla.

Vierailija
9/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihanaa kun näin päin? :D

Vierailija
10/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvtes:in mukaan lomaraha maksetan elokuun palkanmaksun yhteydessä, ellei asiasta ole paikallisesti  muuta sovittu. Kyllä se lomaraha sulle kuuluu . Sit kun pidät lomaa saat loman ajalta palkkaa mutta et enää lomarahaa , niinkun on ollut esim talvilomien yhteydessä silloinkaan ei tule erikseen lomarahaa.

Vierailija
11/11 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet palkattomalla vapaalla TYÖSUHTEESTA, eli sinulla on edelleen työsuhde työnantajaan. Jos olisit irtisanoutunut, olisit saanut lomarahat viimeisen palkan yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän