Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihan oikeasti saisi töitä?

Vierailija
30.07.2015 |

Olen joka päivä tsekannut uudet työpaikkailmoitukset tässä kaupungissa jossa asun (ei pk-seutu). Olen hakenut jokaista vähänkin sopivaa paikkaa ja sellaisiakin, jotka ei ole sopivia. Työnantajilta ei tule edes "Kiitos mielenkiinnostanne yritystämme kohtaan"-sähköpostia takaisin.

Aluksi hain oman alan töitä (siisti sisätyö), mutta sitten aloin jo katsella siivouspaikkojakin, vaikka alle kympin tuntipalkalla tuskin perhettä elätän (olen yh), jos nyt saisin edes sellaisen työn. Mutta mitä ihmettä?! Tarvittaessa työhön kutsuttavalta siivoojaltakin, jolle mahdollisesti tarjotaan pari tuntia viikossa töitä (tuo oli arvio tarvittaessa työhön kutsuttavan tunneista), edellytetään ajokorttia ja että oma auto on käytössä? Mitä vittua oikeasti. Millä rahalla sitä autoa ylläpidetään, jos töitä saattaa ehkä olla pari tuntia viikossa tai sitten ei.

No ei oikeastaan ole mun murheeni kun ei ole edes ajokorttia :( Mutta oikeesti - tuotako on nykypäivän työelämä? Missä ne työpaikat on? Eikö mua oikeasti tarvita? Eikö meidät tarpeettomat ihmiset voisi  ampua, mitä täällä pidetään kitumassa hengissä turhan panttina. Lapsillekin parempi, sijoituslapsina heille maksettaisiin harrastukset ja vaatteet, joita minä en pysty ostamaan.

Eli vinkkejä miten sen työpaikan saa? Kaupallinen koulutus ja työkokemusta on monenlaista, myyntisihteerin hommista avustavaan kirjanpitoon ja palkanlaskentaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi