Lue keskustelun säännöt.
Ikenet ja kieli täynnä pieniä patteja ja helvetillisen kipeä!! =(
26.09.2006 |
Pahaa tekee syödä... kylmä juotava auttaa vähän. Mikä hitto tää voi olla?? Ikenet edestä ylhäältä ja alhaalta pienen pienillä pateilla, kielessä ei kunnolla näy mutta on hirveän arka kuitenkin! Apuva!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäisi pian tulla kämmeniin ja jalkapohjiinkin vesikellomaisia rakkuloita/näppylöitä. Ei vaarallinen.