Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikenet ja kieli täynnä pieniä patteja ja helvetillisen kipeä!! =(

Vierailija
26.09.2006 |

Pahaa tekee syödä... kylmä juotava auttaa vähän. Mikä hitto tää voi olla?? Ikenet edestä ylhäältä ja alhaalta pienen pienillä pateilla, kielessä ei kunnolla näy mutta on hirveän arka kuitenkin! Apuva!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pian tulla kämmeniin ja jalkapohjiinkin vesikellomaisia rakkuloita/näppylöitä. Ei vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän