Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino ei ole seurausta elämäntavoista

Vierailija
26.12.2022 |

Se määräytyy TÄYSIN geenien perusteella eikä sille voi itse tehdä YHTÄÄN MITÄÄN!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti on suomalaisten geeniperimä mutatoitunut kun ylipainoisten määrä on näin räjähtänyt käsiin viime vuosikymmeninä.

Vierailija
2/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön.

Molemmat vaikuttaa, geenit enemmän kun ihmiset on valmiita myöntään, mutta oma asenne ja valinnat on ainakin 50%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit muuttuneet alle 20 vuodessa suunnattomasti.

;P

Vierailija
4/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vaikuttaa geenit ja mitä pistät suuhusi ja kuinka usein.

Vierailija
5/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n väittämä on siis että ylipainoisia ihmisiä on ollut prosentuaalisesti sama määrä satoja/tuhansia vuosia?

Vai että aivan äskettäin on kaikkialla maailmassa saanut valtaa ylipainoa aiheuttava geenimutaatio?

Vierailija
6/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä määräydy. Myös ruuan määrä ja laatu vaikuttavat. Liikkuminen myös auttaa.

Vierailija
7/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, liikkumaan vaan, ei se rakettitiedettä ole. 

Vierailija
8/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pienellä prosentilla väestöä on näin, siksi pulavuosinakin oli näitä reheviä emäntiä. MUTTA valtaosalla kyse on nykypäivänä ravinnon väärinkäytöstä ja passiivisesta elämäntavasta.

Vierailija
9/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti on suomalaisten geeniperimä mutatoitunut kun ylipainoisten määrä on näin räjähtänyt käsiin viime vuosikymmeninä.

Suomalaisten geeniperimää ovat muokanneet 1800-luvun sortovallanaikaiset nälkävuodet, joiden vaikutukset näkyvät suoraan nykyihmisessä.

Vierailija
10/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että ylipainoiset ihmiset syövät epäterveellisesti ja eivät liiku. 

Mä en ole koskaan tavannut reilusti ylipainoista ihmistä joka eläisi terveellisesti. 

Vierailija
11/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että ylipainoiset ihmiset syövät epäterveellisesti ja eivät liiku. 

Mä en ole koskaan tavannut reilusti ylipainoista ihmistä joka eläisi terveellisesti. 

Tämä.

Vierailija
12/12 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittaja on osittain oikeassa. Jos mun pitäisi yhdistää tutuista ihmisistä elintavat ja ulkomuoto, niin menisi aivan metsään paitsi bodarin kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme