Te ketkä ootte synnyttänyt
Neljä lasta tai enemmän, onko olleet nopeampia synnytyksiä kuin kolme ensimmäistä?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]
Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
Täällä taas joku es-jonne kuvittelee, että pillun tiukkuudella on jotain merkitystä synnytyksen keston kannalta. Mitä jos perehtyisit anatomiaan hieman paremmin, ja sen jälkeen miettisit, mahtaako kriittinen kohta olla ihan joku muu kuin pillu.
Olen syöksysynnyttäjä eli kaikki syntyneet todella vauhdikkaasti kuuden yhteenlaskettu synnytysaika kaikkineen oli 21 tuntia, ensimmäisestä supistuksesta siihen, että lapsi on mahan päällä.. nuorimmainen syntyi hätäsektiolla.. Ja ei ole paikat löystyneet, uusi miesystävä kehuu vallan tiukaksi..lihakset kunnossa..
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
Itselläni kolme lasta ja on kireämpi mitä teininä! Lihastreeniä pässi! Ja viiminen synnytys kesti melkein vuorokauden, että paskapuhetta tuo " äideillä on löysä pillu" ;) toki niillä synnyttäneillä ja synnyttämättömillä on löysä, jotka eivät treenaa lihaksiaan :P
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"]Olen syöksysynnyttäjä eli kaikki syntyneet todella vauhdikkaasti kuuden yhteenlaskettu synnytysaika kaikkineen oli 21 tuntia, ensimmäisestä supistuksesta siihen, että lapsi on mahan päällä.. nuorimmainen syntyi hätäsektiolla.. Ja ei ole paikat löystyneet, uusi miesystävä kehuu vallan tiukaksi..lihakset kunnossa..
[/quote]
Niin niin, kyllä 4 synnyttäneellä selvästi löysä vittu on.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
Itselläni kolme lasta ja on kireämpi mitä teininä! Lihastreeniä pässi! Ja viiminen synnytys kesti melkein vuorokauden, että paskapuhetta tuo " äideillä on löysä pillu" ;) toki niillä synnyttäneillä ja synnyttämättömillä on löysä, jotka eivät treenaa lihaksiaan :P
[/quote]
Vai että pässi. Miksi sitten riemastut noin jos väite on väärä? Itseasiassa mulla on kokemusta synnyttäneistä ja synnyttämättömistä ja arvaat varmaan keillä oli löysemmät paikat.. Aivan. Myös pillu oli ulkoisesti rumempi heillä
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
[/quote]
Vai että pässi. Miksi sitten riemastut noin jos väite on väärä? Itseasiassa mulla on kokemusta synnyttäneistä ja synnyttämättömistä ja arvaat varmaan keillä oli löysemmät paikat.. Aivan. Myös pillu oli ulkoisesti rumempi heillä
[/quote]
Ehkä oot ite pienimunanen?
Kaksi olen synnyttänyt ja kolmas tuli leikkausella.
Eli vastaus on kaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ikinä haluis tollasen arvostelijan ja vertalijan kanssa sekstailla!
Tv. N24v, ei lapsia
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En sanoisi 19cm pieneksi. Mutta jos susta tuntuu paremmalta että aattelet mun olevan pienimunanen niin siitä vain
Ootan neljättä ja kolmannen synnytys kesti 3,5 h....mietin vaan voisiko neljäs syntyä nopeammin.
Ap
Mitä helvettiä synnytyksen kestolla on tekemistä värkin väljyyden kanssa?
Ei mitään. Kannattaa kuitenkin varautua siihen että lapsi syntyy nopeammin kuin edelliset. Itselläni toinen ja kolmas synnytys kesti kauemmin kuin ensimmäinen ja neljäs. Ensimmäinen siis oli nopea. Nipin napin ehdittiin sairaalaan ja samoin kävi neljännen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:49"]Kyllä, löystyneen pillun ansiosta
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En sanoisi 19cm pieneksi. Mutta jos susta tuntuu paremmalta että aattelet mun olevan pienimunanen niin siitä vain
[/quote]
Entäs se paksuus? Ei tuolla pituudella (vaikka valehtelet) ole merkitystä jos heppi on tulitikun luokkaa :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:03"]Ootan neljättä ja kolmannen synnytys kesti 3,5 h....mietin vaan voisiko neljäs syntyä nopeammin.
Ap
[/quote]
Mulla tokan synnytys kesti pari tuntia, mutta kolmannen useamman tunnin ja päätyi sektioon. Olen kuullut, että mitä enemmän raiskauksia, niin synnytykset vaikeampia. Lapset ei enää laskeudu jne. Mulla siis yatäväpiirissä äitejä, joilla 6 tai enemmän lapsia.
Up