Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko mahdollisesta sukupuolitaudista?

Vierailija
14.07.2015 |

Tarinani:

Olen hieman alle 30-vuotias mies, seurustelen itseäni pari vuotta nuoremman naisen kanssa jo viidettä vuotta.

Suhteeni "Hennaan" (nimi muutettu) toimi ensimmäiset pari vuotta todella hyvin, mutta viime vuodet on mennyt aika perseelleen, tosin tyttöystäväni mielestä meillä menee ilmeisesti todella hyvin.

Olisin eronnut Hennasta jo muutama vuosi sitten, jos tulisin rahallisesti toimeen hieman paremmin. Henna on minua paremmin koulutettu ja tienaa noin 3000 euroa kuussa nettona. Itse tienaan noin puolet siitä (ammattikoulupohja). Suhteessamme minä maksan asuntolainan, Henna kaiken muun. Käymme kerran pari vuoteen ulkomailla yhdessä ja sen lisäksi Henna maksaa myös minun ulkomaan reissuni kavereiden kanssa.

Olisin voinut itsekin lukea itselleni paremman tuottavan ammatin, mutta olen pohjattoman laiska. Kroonisesti laiska. En pidä itseäni tyhmänä, päinvastoin, pidän Hennaa reilusti itseäni tyhmempänä. Hän on ehkä paremmin koulutettu ja tienaa paremmin, mutta tämä johtuu lähinnä hänen ahkeruudesta, ei älystä. Hän siivoaa ja tekee muutkin kotityöt, vaikka joskus pilvessä innostunkin kokkailemaan.

Sukulaiset ja Hennan ystävät näkevät vain kulissit, mitkä olen onnistunut vaivoin pitämään kasassa. Omat kaverit (ei juurikaan tekemisissä Hennan eikä hänen kavereidensa kanssa) tietävät paremmin tilanteen, yksi heistä jopa hieman paheksuu toimintaani välillä.

Eli itse asiaan:

Petin Hennaa ensimmäisen kerran, kun olimme Hennan maksamalla [sic!] ulkomaan reissulla kavereiden kanssa muutama vuosi sitten. Tästä tuli oikeasti vitun paha olo, sitä en voi kiistää. Tämä tapahtui reissun ekana iltana. Jos kyseinen tapahtuma olisi sattunut viimeisinä iltoina, niin tod.näk. olisin kertonut kaiken Hennalle kotona, mutta kavereilla oli aikaa puhua minulle järkeä(kö?). Joten parin päivän keskusteluiden jälkeen tulin samaan johtopäätökseen kavereideni kanssa - kertominen satuttaa enemmän kuin salaaminen.

No, reissusta palasin ja pidin pokkani (yllätyin, että Henna ei huomannut mitään). Meillä menikin pari kuukautta hyvin, johtuen osittain syyllisyydentunnostani. Osallistuin kotitöihin, toin jopa pari kertaa kukkia yllättäen.

Seuraava vieraissakäynti tapahtui puolen vuoden päästä ekasta kerrasta, tällä kertaa ei tullut juuri pahaa oloakaan. Kiinnijäämistäkään en juuri pelännyt(tapahtui laivalla), eikä Hennalla ollut juuri mahdollisuuksia tietää asiasta mitään.

Laivareissun jälkeen pettäminen jatkui milloin missäkin tilanteessa milloin kenenkin kanssa. Kaiken aikaa kulissi piti; Henna, sukulaisemme ja Hennan ystävät pitivät meitä luultavasti ihannepariskuntana. Vain muutama hyvä kaverini tiesi todellisen tilanteen.

Tätä on jatkunut jo kolmisen vuotta ja homma on pyörinyt ihan jees, omatunto ei ole juuri vaivannut, seksiäkin on Hennan kanssa kerran tai pari viikkoon.

Viimeisin kerta kun petin Hennaa, tapahtui eräässä Itä-Euroopan maassa joitakin viikkoja sitten, kun olimme kahden kaverini kanssa lomareissulla. Eksyin kavereiden kanssa paikalliseen hierontalaitokseen/kylpylään ja kävimme huorissa. Ei tässä mitään, ei ollut eka kerta, mutta panin samaa naista kolme kertaa yön aikana ilman kumia (en pysty naimaan kumin kanssa).

Noin pari viikkoa sitten tuli kuumetta ja kurkkukipua, kesti kaksi päivää. En alkuun noteerannut asiaa mitenkään, mutta käydessäni reissukaverini luona muutama päivä sitten, hän heitti vitsinä, että tarttukohan huorasta jotain…

Tätä seuraavana yönä Hennan ollessa yövuorossa, googletin sukupuolitautien oireita ja HIV:n oireet säikäytti. Koko yö meni pyöriessä, itkukin pääsi. Mulla oli tosiaan kuumetta ja kurkkukipua, mutta ei mitään ihottumaa. Mitä vittua tässä nyt pitäis tehdä?

Perjantaina on aika näytteenottokeskukseen testejä varten. Ollaan harrastettu Hennan kanssa suojaamatonta  seksiä reissun jälkeen 5-6 kertaa.

Ootanko tulosta (ilmeiseti menee aika pitkään, ennen kuin tulee), vai kerronko Hennalle kaiken? Tämän kaiken kirjoittaminen auttaa kyllä hieman, kaksi tuntia meni, että sain kaiken ulos järkevässä muodossa.

En tarvitse mitään turhia jeesusteluja, lähinnä neuvoja miten selvitä tilanteesta, ilman että suhde loppuu. On tarpeeksi paska olo ilman vittuiluakin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun provotutka värähtää, mutta en ole aivan varma. Vois olla naisen kirjoittama eikä pilveä polttavan ja viinaan menevän amismiehen tekstiä.

Vierailija
2/24 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toi kyllä miehen kynästä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ilman vittuilua. Tajuat kai, että asetat toisen hengen vaaraan, jos et kerro. Mene ihmeessä sukupuolitautitesteihin ja lopeta paneskelu. Jos pitää pettää, niin käytä edes ehkäisyä.

Jos kerrot asiasta, voit olla varma, että nainen jättää sut. Niin kuin itsekin myönsit oot pelkkä siivelläeläjä.

Vierailija
4/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä ollaan. En ole perinteinen "amismies", kävin lukion (M:n paperit) ennen aikuispuolen ammatillista koulutusta, sekä pidän itseäni melko (kirja)viisaana, jos se ei jo tekstistä tullut ilmi.

Viinaa silloin tällöin, samoin muita päihteitä. En millään määritelmällä ole ongelmakäyttäjä.

Joo paska olo on, mutta vahinko on varmaan jo sattunut (JOS TARTUNTAA YLIPÄÄTÄÄN EDES ON), koska olemme olleet suojaamattomasti yhdynnässä useasti. Tämä tartuntahan ei ole varma. Tuskin kyselisin täällä mitään, jos tietäisin asian varmaksi puoleen tai toiseen.

Vastausten tason odotan kasvavan, jottei ennakko-odotukseni foorumista osoittaudu valideiksi.

Tähän loppuun ilmeisesti kuuluu kirjoittaa

AP

Vierailija
5/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo!

Jos tollanen idiooti olis mun mies, nii jättäsin alta aikayksikön!

Vierailija
6/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ai sulla on oikein lukio käyty arvosanalla M!!.... katoin että se vastaa kasia normitokkarissa eli et mikään viisas kyllä oo!

Vierailija
7/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tartunnan saanut se ei silti välttämättä ole Hennaan vielä tarttunut ja jokainen seksikerta on riski. Erityisen suuri riski tartuttaa eteenpäin on tartunnan alkuvaiheessa eli pidättäydy seksistä kunnes saat tulokset. Totuuden kertominen paras vaihtoehto mutta vaikket kertoisi niin älä leiki toisen ihmisen hengellä!

Vierailija
8/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP varmaan nainen oo, mutta jotenkin epäilen että voisko kuitenkaan kukaan apina kertoo tälläistä kertoa tänne tai sitten ei tiiä, minkälaista sakkii täällä on. Tuskin täällä moni mies saa tukee pettämisisilleen. Voimia sun tyttikselle! 3>

Vierailija
9/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mä oon Koiviston Nanna ja seurustelen Karalahden  Jeren kanssa!

Vierailija
10/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huono provo.. "polvessa kokkailen ja Henna maksaa mun matkat" jhöö, ei jatkoon vaikka yleensä av:lla olenkin sinisilmäinen.

Vierailija
11/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:21"]Ihan huono provo.. "polvessa kokkailen ja Henna maksaa mun matkat" jhöö, ei jatkoon vaikka yleensä av:lla olenkin sinisilmäinen.
[/quote]

Pilvessä :D*

Vierailija
12/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tartuttaa HIV:tä tietoisesti, voi saada syytteen ja tuomion. En ymmärrä, miten näin moraalittomia ja itsekkäitä ihmisiä on olemassa, että toisen henki ei ole minkään arvoinen. Eikä se mahdollinen HIV ole mitenkään välttämättä vielä tarttunut kumppaniin, joten siihen on ihan turha vedota. Muista myös, ettei HIV-testin tulos ole varma, jos tartunnasta ei ole kulunut 3 kk.

Vierailija
13/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä mammoja, kertoo paljon teistäkin nämä kettuilut. Ja Joo, olen mies, enkä hyväksy itsekään tällaista, mutta joku roti sentään vastauksiin.

Vierailija
14/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 9:n kanssa, vaikka kuinka pidät itseäs fiksuna (ehkä narsismia) niin kerro kaikki naisellesi koska et voi saavuttaa mitään tolla valehtelulla ja sikailulla…Jossakin vaiheessa totuus käy ilmi…..

Ja tommoset sivistyssanakirjotukset on ihan ittensä korostelua. Katoin wikipediasta että tuo [sic!] on ihan väärässä asia yhteydessä. (NARSISMIA)

Vierailija
15/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies maalta mitä Hennalle teit

Vierailija
16/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat tuomion pahoinpitelystä jos olet tartuttanut Hennalle.

Vierailija
17/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu! Joko tää on provo, joka on tehty huolella tai sitten oot vaan perussikamies! Onneksi on on olemassa vielä hyviäkin miehiä olemassa.

T: rva30v + hra33v + vaavi1v

Vierailija
18/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin käynyt huorissa mutta olin sen verran herrasmies että käytin kortsua että vaimoni ei saanut tauteja. O_K tämäkään ei ole hyvä mutta ainakaan tauteja en tartuta p_r_e_e!!!!

Vierailija
19/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä kun lukee netistä niin alkaa miettimään, jos omakin ukko tekee tällästä. NM. oma mies pattayalla veljensä kanssa kohta viikon.

Vierailija
20/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla legendaa mutta jos niin ei olisi oot ollut tätä "HENNAA kohtaan aika paska " mutta ei nyt mitää saarnoja oikeasta tai väärästä , mutta ryhdistäydy tämä nainen taitaa olla liian hyvä sinulle !  Jos oikeasti välittää tai rakastaa toista AIDOSTI niin mitään ( VAHINKOHÄSSIMISIÄ EI OLE )  vaikka se on jo trendikästä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän