Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko mahdollisesta sukupuolitaudista?

Vierailija
14.07.2015 |

Tarinani:

Olen hieman alle 30-vuotias mies, seurustelen itseäni pari vuotta nuoremman naisen kanssa jo viidettä vuotta.

Suhteeni "Hennaan" (nimi muutettu) toimi ensimmäiset pari vuotta todella hyvin, mutta viime vuodet on mennyt aika perseelleen, tosin tyttöystäväni mielestä meillä menee ilmeisesti todella hyvin.

Olisin eronnut Hennasta jo muutama vuosi sitten, jos tulisin rahallisesti toimeen hieman paremmin. Henna on minua paremmin koulutettu ja tienaa noin 3000 euroa kuussa nettona. Itse tienaan noin puolet siitä (ammattikoulupohja). Suhteessamme minä maksan asuntolainan, Henna kaiken muun. Käymme kerran pari vuoteen ulkomailla yhdessä ja sen lisäksi Henna maksaa myös minun ulkomaan reissuni kavereiden kanssa.

Olisin voinut itsekin lukea itselleni paremman tuottavan ammatin, mutta olen pohjattoman laiska. Kroonisesti laiska. En pidä itseäni tyhmänä, päinvastoin, pidän Hennaa reilusti itseäni tyhmempänä. Hän on ehkä paremmin koulutettu ja tienaa paremmin, mutta tämä johtuu lähinnä hänen ahkeruudesta, ei älystä. Hän siivoaa ja tekee muutkin kotityöt, vaikka joskus pilvessä innostunkin kokkailemaan.

Sukulaiset ja Hennan ystävät näkevät vain kulissit, mitkä olen onnistunut vaivoin pitämään kasassa. Omat kaverit (ei juurikaan tekemisissä Hennan eikä hänen kavereidensa kanssa) tietävät paremmin tilanteen, yksi heistä jopa hieman paheksuu toimintaani välillä.

Eli itse asiaan:

Petin Hennaa ensimmäisen kerran, kun olimme Hennan maksamalla [sic!] ulkomaan reissulla kavereiden kanssa muutama vuosi sitten. Tästä tuli oikeasti vitun paha olo, sitä en voi kiistää. Tämä tapahtui reissun ekana iltana. Jos kyseinen tapahtuma olisi sattunut viimeisinä iltoina, niin tod.näk. olisin kertonut kaiken Hennalle kotona, mutta kavereilla oli aikaa puhua minulle järkeä(kö?). Joten parin päivän keskusteluiden jälkeen tulin samaan johtopäätökseen kavereideni kanssa - kertominen satuttaa enemmän kuin salaaminen.

No, reissusta palasin ja pidin pokkani (yllätyin, että Henna ei huomannut mitään). Meillä menikin pari kuukautta hyvin, johtuen osittain syyllisyydentunnostani. Osallistuin kotitöihin, toin jopa pari kertaa kukkia yllättäen.

Seuraava vieraissakäynti tapahtui puolen vuoden päästä ekasta kerrasta, tällä kertaa ei tullut juuri pahaa oloakaan. Kiinnijäämistäkään en juuri pelännyt(tapahtui laivalla), eikä Hennalla ollut juuri mahdollisuuksia tietää asiasta mitään.

Laivareissun jälkeen pettäminen jatkui milloin missäkin tilanteessa milloin kenenkin kanssa. Kaiken aikaa kulissi piti; Henna, sukulaisemme ja Hennan ystävät pitivät meitä luultavasti ihannepariskuntana. Vain muutama hyvä kaverini tiesi todellisen tilanteen.

Tätä on jatkunut jo kolmisen vuotta ja homma on pyörinyt ihan jees, omatunto ei ole juuri vaivannut, seksiäkin on Hennan kanssa kerran tai pari viikkoon.

Viimeisin kerta kun petin Hennaa, tapahtui eräässä Itä-Euroopan maassa joitakin viikkoja sitten, kun olimme kahden kaverini kanssa lomareissulla. Eksyin kavereiden kanssa paikalliseen hierontalaitokseen/kylpylään ja kävimme huorissa. Ei tässä mitään, ei ollut eka kerta, mutta panin samaa naista kolme kertaa yön aikana ilman kumia (en pysty naimaan kumin kanssa).

Noin pari viikkoa sitten tuli kuumetta ja kurkkukipua, kesti kaksi päivää. En alkuun noteerannut asiaa mitenkään, mutta käydessäni reissukaverini luona muutama päivä sitten, hän heitti vitsinä, että tarttukohan huorasta jotain…

Tätä seuraavana yönä Hennan ollessa yövuorossa, googletin sukupuolitautien oireita ja HIV:n oireet säikäytti. Koko yö meni pyöriessä, itkukin pääsi. Mulla oli tosiaan kuumetta ja kurkkukipua, mutta ei mitään ihottumaa. Mitä vittua tässä nyt pitäis tehdä?

Perjantaina on aika näytteenottokeskukseen testejä varten. Ollaan harrastettu Hennan kanssa suojaamatonta  seksiä reissun jälkeen 5-6 kertaa.

Ootanko tulosta (ilmeiseti menee aika pitkään, ennen kuin tulee), vai kerronko Hennalle kaiken? Tämän kaiken kirjoittaminen auttaa kyllä hieman, kaksi tuntia meni, että sain kaiken ulos järkevässä muodossa.

En tarvitse mitään turhia jeesusteluja, lähinnä neuvoja miten selvitä tilanteesta, ilman että suhde loppuu. On tarpeeksi paska olo ilman vittuiluakin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, olet todellinen ääliö. Todellinen typerys, joka pitää itseään ''viisaana'' Magnan papereilla. HAH.

Vaarannat vielä toisen viattoman ihmisen terveyden omilla sekoiluillasi. Häpeä.

Sinut tulisi saattaa teoistasi rikosoikeudelliseen vastuuseen.

T: Laudaturin paperit kirjoittanut lakimies

Vierailija
22/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aika pahata tuntuu. Kaverikin sanoi jo pari vuotta sitten, että ei tuo nyt ihan tervettä ole. Enkä sitä kiistäkään. Jotenkin homma lähti vaan käsistä. Mutta nyt nukkumaan, jos vaan uni tulee. Huomenna on uusi päivä, vaikka juuri nyt ei siltä tunnukaan.

Oma olo helpottui, kun pääsin lähtemään mökille, mutta kun viestejä luki, niin paha olo vaan kasvoi. Ehkä pitääis katsoa peiliin, eikä vedota omiin ajatuksiin.

Tähän se AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauserakenteesi perusteella oletan, että et ole ylioppilas saati lakimies. Öitä. Sori humala.

PS. "En tarvitse mitään turhia jeesusteluja, lähinnä neuvoja miten selvitä tilanteesta, ilman että suhde loppuu. On tarpeeksi paska olo ilman vittuiluakin.", luki alussa.

AP

Vierailija
24/24 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä puhut totta niin kyllä sulle pitää todellakin vittuilla ja raskaasti. Sä ihan oikeasti pidät vaihtoehtona sitä että jatkat Hennan panemista paljaalla vaikka epäilet mahdollista hiv-tartuntaa. Sä olet tyhmä ja idiootti, siinä ei kuule auta magnan paperit eikä mikään muukaan. Yksikään älykäs ihminen ei aseta toista tieten tahtoen tartuntavaaraan. Vain täydet typerykset tekee niin. Eikä yksikään älykäs mies pane huoraa paljaalla itäblokin maassa.

Sulla on helvetin isot harhaluulot itsestäsi, Henna on todennäköisesti aua paljon älykkäämpi. Ja aivan liian hyvä nainen sulle. Sä et ole kuin paskakasa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme