Lapseni tarhasetä esittelee munaansa alastonsuomessa
Satuin törmäämään alaston suomea selaillessani tuttuihin kasvoihin. Lapseni tarhasetä siinä esittelee kookasta elintään ja vielä kasvot näkyvillä. Mitenhän tässä pitäisi toimia? Vähän kuvottaa ajatus, että tuollainen pervo on vastuussa lapsestani ja hoitaa häntä tarhassa.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:15"]http://alastonsuomi.com/
Palvelu on ollut alhaalla jo pitemmän aikaa. Sano terveisiä Porvooseen.
[/quote]
tiesihän tuon heti että paskaa puhuu. Vastasin jo aloitukseen että "no niin varmaan..."
Vahingossa plussasin ed. kommenttia niin piti nyt jättää sitte kommenttikin. Ihmisen seksuaalisuus on ihan normaali asia, että relax vaan. Ja jos löytyy kookas kalu niin mielellään sitä esittelee
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:14"]
Millanen pervo ite oot ku pyörit samassa paikassa. Sinäkin olet vastuussa lapsestasi.
[/quote]
Miten minun yksityiset selailut liittyy lapseeni? Luuletko että selailin niitä sivuja hänen kanssaan? Ap
[/quote]
miten tarhasedän yksityiset puuhat liittyvät lapseesi? Luulitko, että hän kulkee muna muna esillä päiväkodissa [/quote]
no jotenkinhan tuo housuissa pullottaa niin kummasti.
Ei ole provo. En ymmärrä miksi tätä on muka vaikea uskoa? Ap
heh. siinäpä esittelee, toivottavasti oli mukava meisseli. vapaa ajan touhut ei vaikuta työn hoitamiseen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:14"] Millanen pervo ite oot ku pyörit samassa paikassa. Sinäkin olet vastuussa lapsestasi. [/quote] Miten minun yksityiset selailut liittyy lapseeni? Luuletko että selailin niitä sivuja hänen kanssaan? Ap [/quote] miten tarhasedän yksityiset puuhat liittyvät lapseesi? Luulitko, että hän kulkee muna muna esillä päiväkodissa? [/quote] Kyllä tuollaiset harrastukset kertoo luonteesta. Jättäisitkö itse lastasi pervon hoidettavaksi? [/quote] Kyllä ite pitäisin pahempana harrstuksena toisten kuvien selailua kyseisellä sivulla.
[/quote]
Millä tavalla se on pahempaa. Osaatko perustella?
[/quote] Noh toinen pistää sinne rehellisesti oman kuvan ja näyttelee miehuuden mittaansa ja toinen alkkarit märkänä, kieliposkella käy katteleen toisten kuvia. Ja kuva voi tosiaa olla myös jonku mulkeron kosto ja myös huumoripohjalla kaveri porukass tehty källi. Joten joo, kyllä se on pahempas käydä sielä tietoisesti kyyläänäsä toisten kuvia. Varsinki jos on noin tekopyhä, että järkyttyy ku törmää tuttunsa kuvaan.
Mistä te tiedätte ettei edellinen papa-kokeen ottaja esittele vehkeitään alastonsuomessa? Nyt se pervo on nähnyt römpsän! Kiva täti joka myy joka päivä maidot, pervoilee vapaa-aikanaan? Pervo poliisi puhalluttaa ja varmaan kuvittelee samaan aikaan pervoja, kun sillä on kuva jossain pervosivustolla. Pervoja joka paikassa.
Päähän tässä sekoo kun pitää selailla kaiken maailman sivustot, ihan vaan sen takia että pääsee kyyläämään mitä ihmiset tekee vapaa-ajallaan. Pervoja kaikki.
Mitä olitte muuten mieltä Toimin tekstiviesteistä? Vapaa-ajallahan saa pervoilla jos haluaa?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:23"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:14"] Millanen pervo ite oot ku pyörit samassa paikassa. Sinäkin olet vastuussa lapsestasi. [/quote] Miten minun yksityiset selailut liittyy lapseeni? Luuletko että selailin niitä sivuja hänen kanssaan? Ap [/quote] miten tarhasedän yksityiset puuhat liittyvät lapseesi? Luulitko, että hän kulkee muna muna esillä päiväkodissa? [/quote] Kyllä tuollaiset harrastukset kertoo luonteesta. Jättäisitkö itse lastasi pervon hoidettavaksi? [/quote] Kyllä ite pitäisin pahempana harrstuksena toisten kuvien selailua kyseisellä sivulla. [/quote] Millä tavalla se on pahempaa. Osaatko perustella? [/quote] Noh toinen pistää sinne rehellisesti oman kuvan ja näyttelee miehuuden mittaansa ja toinen alkkarit märkänä, kieliposkella käy katteleen toisten kuvia. Ja kuva voi tosiaa olla myös jonku mulkeron kosto ja myös huumoripohjalla kaveri porukass tehty källi. Joten joo, kyllä se on pahempas käydä sielä tietoisesti kyyläänäsä toisten kuvia. Varsinki jos on noin tekopyhä, että järkyttyy ku törmää tuttunsa kuvaan.
[/quote]
Eiköhän ne ole laitettu sinne katseltavaksi, joten mitä pahaa siinä katselussa sitten on? Ei oikein aukea toi sun logiikka. Sen sijaan se, että joku haluaa julkisesti esitellä munaansa kertoo kyllä tyypistä aika paljon. Ensimmäinen mielikuva ei ehkä ole, että onpa siinä rehellinen mies.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:26"]
Ottaisin puheeksi tämän työntekijän kanssa tai johtajan. Ei työ ja vapaa-aika mene koskaan erillään täysin. Esim poliisin on oltava vapaa-ajallaankin nuhteeton, lastenhoitajien ei sovi olla pervoja elimensä esittelijöitä ainakaan omilla kasvoillaan jne. Vapaa-aika vaikuttaa työhön ja päinvastoin.
[/quote]
Minä näin lapseni opettajan baarissa eräänä viikonloppuna. Täytyykö minun nyt ottaa asia puheeksi rehtorin kanssa, sillä varmaanhan tuo sitten myös opettaa lastani kännissä?
Ap, tulosta kuva päiväkodin ilmoitustaululle. Saavat kaikki nauttia siitä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:42"]
Ap, tulosta kuva päiväkodin ilmoitustaululle. Saavat kaikki nauttia siitä.
[/quote]
Ai lapsetkin?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:26"]
Ottaisin puheeksi tämän työntekijän kanssa tai johtajan. Ei työ ja vapaa-aika mene koskaan erillään täysin. Esim poliisin on oltava vapaa-ajallaankin nuhteeton, lastenhoitajien ei sovi olla pervoja elimensä esittelijöitä ainakaan omilla kasvoillaan jne. Vapaa-aika vaikuttaa työhön ja päinvastoin.
[/quote]
Minä näin lapseni opettajan baarissa eräänä viikonloppuna. Täytyykö minun nyt ottaa asia puheeksi rehtorin kanssa, sillä varmaanhan tuo sitten myös opettaa lastani kännissä?
[/quote]
Yksityinen vapaa-aika on minusta vähän eri asia kuin se, että julkiseen mediaan laittaa kuvia munastaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:39"]Mitä olitte muuten mieltä Toimin tekstiviesteistä? Vapaa-ajallahan saa pervoilla jos haluaa?
[/quote]
Olisko nyt kuitenkin eri asia? Onko ko.tarhasetä lähetellyt viestejä tai kikkelikuvia? Siitähän saa varoituksen missä tahansa työpaikassa. Jos Toimi olisi laittanut munakuvia sivustolle, ilman että naama näkyisi, asia ei kuuluisi kellekään. Eikä kuulu tämä tarhasetä juttukaan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:39"]Mitä olitte muuten mieltä Toimin tekstiviesteistä? Vapaa-ajallahan saa pervoilla jos haluaa? [/quote] Olisko nyt kuitenkin eri asia? Onko ko.tarhasetä lähetellyt viestejä tai kikkelikuvia? Siitähän saa varoituksen missä tahansa työpaikassa. Jos Toimi olisi laittanut munakuvia sivustolle, ilman että naama näkyisi, asia ei kuuluisi kellekään. Eikä kuulu tämä tarhasetä juttukaan.
[/quote]
Tarhasetällähän nimenomaan on naama näkyvillä. Olisiko sitten ok, jos vaikka kansanedustajalla on alastonkuvia alastonsuomessa näkyvillä joissa vaikka vetää käteen leveä hymy naamalla? Luuletko ettei tulisi kohua?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:14"]
Millanen pervo ite oot ku pyörit samassa paikassa. Sinäkin olet vastuussa lapsestasi.
[/quote]
Miten minun yksityiset selailut liittyy lapseeni? Luuletko että selailin niitä sivuja hänen kanssaan? Ap
[/quote]
miten tarhasedän yksityiset puuhat liittyvät lapseesi? Luulitko, että hän kulkee muna muna esillä päiväkodissa?
[/quote]
Kyllä tuollaiset harrastukset kertoo luonteesta. Jättäisitkö itse lastasi pervon hoidettavaksi?
[/quote]
Huono provo
Taisi aloittajalla torttu kostua, kuin noin yhdestä munasta vouhkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:26"]
[/quote]
[/quote] Ai, minä en ottaisi, mutta jos vaikkapa poliisi lähentelisi naisia vapaa-aikana, niin ilmoittaisin. Tai, mikäli työntekijäni esiintyisi ko sivustolla omilla kasvoillaan piliään esitellen, niin kyllä potkut tulisi jollakin verukkeella. En tosiaankaan haluaisi asiakkaiden yhdistävän tällaista ihmistä yhtiöömme. Samoin lasteni kanssa tekemisissä olevalta ihmiseltä en hyväksy tuommoista (omilla kasvoillaan). Onneksi on rahaa, joten voin valita, ettei yksikään pervertikko hoida heitä.
No jos lähdetään siitä, että lasten parissa työskenteleviltä vaaditaan joka tapauksessa nuhteettomampaa taustaa kuin muilta (esimerkiksi rikosrekisteriote täytyy esittää), niin ei nyt vapaa-ajan harrastus ja työ sovi yhteen. Uskottavuus työssä menee nimenomaan sitä kautta, että henkilö on riskejä hakeva eikä arvostelukyky ole aivan sitä, mitä voidaan edellyttää. Lisäksi näen, että vaikka seksuaalisuus on tärkeä osa ihmistä, niin ylisosiaalinen seksuaalisuus on riski puolustuskyvyttömien kanssa työskennellessä. Munan esittely somessa on ylisosiaalista seksuaalisuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:13"]Satuin törmäämään alaston suomea selaillessani tuttuihin kasvoihin. Lapseni tarhasetä siinä esittelee kookasta elintään ja vielä kasvot näkyvillä. Mitenhän tässä pitäisi toimia? Vähän kuvottaa ajatus, että tuollainen pervo on vastuussa lapsestani ja hoitaa häntä tarhassa.
[/quote]
No niin varmaan. Tai taidat itse olla tuo setä.