Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa etten käytä tamponeja; on helpompi alkaa touhuaan!

Vierailija
14.07.2015 |

Minulla on nyt kuukautiset ja kyselin mieheltä että ällöttääkö sinua koskaan menkat tai ajatus tamppoonista. Hän vastasi että ei, mutta saisit lopettaa sen tampoonien käytön niin ois mukavampi alkaa sekstaileen, ku ei tarvis käydä ottaan sitä pois.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:51"]

Ei se siitä ole kiinni ettei jaksaisi odottaa, hänestä se olisi vain kiihottavampaa ja helpompaa. Elä viitsi ymmärtää tahalleen väärin. Ap

[/quote]

No mikä on ongelma sitten? Jos kerran seksi menkkojen aikaan on ok, eikä veri ällötä, niin mies vetäisee tamponin ulos. En oikeen ymmärrä sua.

Vierailija
62/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies tiedä miten tampooni toimii
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun menkoissani kyllä tule mitään hyytymiä. Puhdasta verta kuten pieru puhdasta ilmaa.
Ap

Vierailija
64/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:01"]

Ei mies tiedä miten tampooni toimii Ap

[/quote]

What? Ottaa narusta kiinni ja vetää.

Vierailija
65/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuukohan näillä muutamilla seksi siihenkin, jos toisen pitää käydä vessassa?

Vierailija
66/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin sattuu tampponin poisto jos en ole rentona ja samalla itsetyöntele sitä ulos ja hengittele. Joskus sattuu silti. Haluan tehdä sen itse.
Ap

Vierailija
67/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä seksi wc käyntiin lopu mutta kyllähän se tunnelmaa latistaa
Ap

Vierailija
68/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:14"]

Minulle ainakin sattuu tampponin poisto jos en ole rentona ja samalla itsetyöntele sitä ulos ja hengittele. Joskus sattuu silti. Haluan tehdä sen itse. Ap

[/quote]

Siis sun jutuissa ei oo mitään logiikkaa. Itsehän juuri kerroit, kuinka kiihottuneita olette, ettekä halua, että tunnelma lässähtää. Luusi silloin tamponin lähtevän ilman vaikeuksia.

Vierailija
69/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu tampoonin poisto aina. Jos ei sulla satu, se ei ole ainoa totuus.
Ap

Vierailija
70/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi niitä sitten käytät, jos poisto sattuu? Vaikuttaa siltä, että teet itse elämästäsi turhan hankalaa.

Vierailija
71/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side tuntuu epämiellyttävältä ja haisee. Ei se pieni kipu haittaa mutta en todella halua antaa kenenkään muun ottaa tamponia pois.
Ap

Vierailija
72/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni munkin miestä ärsytti jossain vaiheessa kun olisi halunnut puuhailla ja mun piti mennä kesken esileikkien poistamaan tamponi. Nykyään musta on tullut muutenkin ärsyttävän "hygienianeuroottinen" että vähintään alapääpesulla täytyy käydä ennenkuin aloitetaan minkään näköinen seksipuuhastelu. Blaah. Mutta seksiä on kyllä edelleen menkkojen aikaan, pyyhe vain alle :)

Vierailija
73/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:37"]No miksi niitä sitten käytät, jos poisto sattuu? Vaikuttaa siltä, että teet itse elämästäsi turhan hankalaa.
[/quote]

Kyllä se olet nyt sinä joka tekee elämästään turhan hankalaa. Anna olla!
-ei ap

Vierailija
74/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:43"]Noh, me emme jätä seksi kertaa väliin joka kuukausi monena päivänä vain siksi että emättimestäni valuu verta. Tuleehan sitä monesti suustakin ym.
Ap
[/quote]

MITÄ?

Vierailija
75/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:56"]

Ja sä teet kuten miehes haluaa? Vaikka olet täysivaltainen kansalainen? Mun mies jos moista selittäis sais olla 2 kk ilman.

[/quote]

no, kyllähän siinä aapee itse päättää asiansa. Ei kuulosta mitenkään nukkavierulta alistujalta. Miehen ehdotuksesta puhui.

aika monille kuukautiset ei ole este seksille.

ja aika monille ne on selitys...kun ei halua.

Vierailija
76/78 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:56"]

Ja sä teet kuten miehes haluaa? Vaikka olet täysivaltainen kansalainen? Mun mies jos moista selittäis sais olla 2 kk ilman.

[/quote]

no, kyllähän siinä aapee itse päättää asiansa. Ei kuulosta mitenkään nukkavierulta alistujalta. Miehen ehdotuksesta puhui.

aika monille kuukautiset ei ole este seksille.

ja aika monille ne on selitys...kun ei halua.

[/quote]

Selitys se onkin. En minä tunne itseäni erityisen seksikkääksi, jos vuodan verta.

Vierailija
77/78 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
78/78 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tulee niin paljon verta ja kärsin niin kovista kivuista menkkojen aikaan, että viimeinen asia mitä haluan silloin on seksi. Harrastakaa te munkin puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän