Mies haluaa etten käytä tamponeja; on helpompi alkaa touhuaan!
Minulla on nyt kuukautiset ja kyselin mieheltä että ällöttääkö sinua koskaan menkat tai ajatus tamppoonista. Hän vastasi että ei, mutta saisit lopettaa sen tampoonien käytön niin ois mukavampi alkaa sekstaileen, ku ei tarvis käydä ottaan sitä pois.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:38"]
Menkkojen aikaan seksiä?!?! Yöhhhhh!!!! Ällö äijä sulla, niin ja sinä myös.
[/quote]
Mäkin harrastan menkkojen aikana seksiä. Miksi menkat olisi este?
[/quote]
Mulla ainakin on sen verran kipuja, että seksi ei ole se ihan ensimmäinen asia mielessä. Sitä paitsi on muitakin tapoja sitä harrastaa, miehen ei tietenkään tarvitse olla ilman vaikka en haluakaan tuhrata kaikkia paikkoja verellä.
Menkkojen aikaan seksiä?!?! Yöhhhhh!!!! Ällö äijä sulla, niin ja sinä myös.
Pieni roskapussi sängyn alle ja nenäliinoja yöpöydälle, saat nopeasti poistettua tamponin ja pyyhittyä sormet jos tahriintuu. Nopeampaa kuin wc käynti.
Noh, me emme jätä seksi kertaa väliin joka kuukausi monena päivänä vain siksi että emättimestäni valuu verta. Tuleehan sitä monesti suustakin ym.
Ap
Kellä tulee monesti suusta verta vai mitä ihmettä toi ap tarkoittaa? Mikä mahtaa olla miehen ratkaisu? Jollainhan Se veri pitää noin niinku estää valumasta housuille Nii, eikö side muka ole vielä ällöttävänpi ja yhtälailla pitää poistaa ennen sekstailua. En ymmärrä... Kyllä meilläkin saatetaan harrastaa seksiä menkkojen aikaan, mutta kyllä mies sen verran viittii odottaa, että käyn vessassa poistamassa tampaxin.
Minulla on ainakin joskus tullut suustakin verta eikä se ole ällöttävää, jos vaikka sormesta tulee saatan nuolaista sen. Miehen ratkaisu olisi siis side ja sitten vaan pikkuhousut pois, sidehän lähtisi siinä samalla.
Ap
Ja sä teet kuten miehes haluaa? Vaikka olet täysivaltainen kansalainen? Mun mies jos moista selittäis sais olla 2 kk ilman.
No on se paneminen himohommaa jos ei voi pahimpia päiviä olla ilman:(( Hyi yök, ei mulla eikä miehellä tee mieli kun veri lentää kuin härän kurkusta.
En ole tehnyt niinkuin mies haluaa. En edes omista siteitä. Mitä selität? Meillä ainakin voi sanoa mielipiteen enkä minä automaattisesti pihtaa vain siksi ettei mielipide miellytä. Ja minusta tuo oli ihan hyvä mielipide.
Ap
Siis täh??? Mies vaatii sinun olla käyttämättä tampoonia? Sano sille,et tunkee ne sit omaan perseeseensä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:02"]
En ole tehnyt niinkuin mies haluaa. En edes omista siteitä. Mitä selität? Meillä ainakin voi sanoa mielipiteen enkä minä automaattisesti pihtaa vain siksi ettei mielipide miellytä. Ja minusta tuo oli ihan hyvä mielipide. Ap
[/quote]
Ei se ole mielipide.
Paskiaiset. Ei mies oo kärsimätön. Vähän sama kun miks hopetoffeessa on paperit. Ois ihana vaan syödä niitä. Nyt pitää kuoria kasa ja sitten syödä.
Ap
Voittehan te mennä kiimassa yhdessä vessaan ja panna vaikka suihkussa ja siinä tohinassa se tamppoonikin varmaan lähtee pildestä.
Hygienian taso ainakin on "kehitysmaatasoa" jos edes menkkojen aikana ei pestä pillua ennen seksiä...Nuuh!
Sidettä ei voi käyttää kun se haisee ;) ja miltähän sitten se tampooni ja pillu haisee????
Miten se tampooni voi hidastaa hommia kun kuitenkin jokainen JÄRKEVÄ pesee sen toosansa ennen seksiä.
Oli sitten side tai tampooni niin ei tulisi mieleenkään pesemättä ruveta hommiin..joku raja sentään.
Ap, mee heti lääkäriin jos sun suusta useinkin tulee yhtä paljon verta kuin menkkojen aikaan p****sta!!! Ei ole normaalia!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:16"]
Samallahan ne veret pesee pois seksin jälkeen kuin kaikki muutkin eritteet. Pyyhe alle vaan, niin ei sänky likaannu. En ymmärrä, mikä ongelma on harrastaa seksiä menkkojen aikaan. Sehän tuntuu ihan ekstrahyvältä, kun on paikat herkkinä ja "liukastetta" jo valmiiksi ennen esileikkiä, ja mä ainakin olen halukkaimmillani just ennen kuukautisia ja kuukautisten aikana. Taidan olla perverssi ällötys. Onneksi mies on samanhenkinen, eikä kavahda menkkaverta. Menisi mies vaihtoon hyvin äkkiä, jos pitäisi mua ällöttävänä eikä suostuisi seksiin mun kanssa menkkojen aikaan.
[/quote]
Kyllä, olet perverssinen ällötys. Hyi saatana! Varmaan hienoa vedellä munan mukana sieltä toosasta sellaisia limaisia hyytymiä ulos. Oksettavaa.
Ei se tampponi sieltä pillun sisältä haise. Täälläkin on jatkuvasti keskusteluja ku työkaverin side lemuaa.
Ap