Pesettekö yöksi meikit, rehellisesti
En usko että jokainen nainen pesee rehellisesti meikkejään illalla, myönnän kuuluvani näihin jotka jättävät aina pesemättä, ja. Ei ole finnejä, ne tulee sot kun alkaa kunnolla puhdistaa ja sitä en siksi tee.
Kommentit (142)
En vaan tajua että jos ette pese illalla vaan vasta aamulla niin eikö ole vähän tyhmää laittaa heri pesun jälkeen meikit takas?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:42"]
En vaan tajua että jos ette pese illalla vaan vasta aamulla niin eikö ole vähän tyhmää laittaa heri pesun jälkeen meikit takas?
[/quote]
Ei, päinvastoin. Suihkussa ollessa siinä samalla peseytyy meikit ja samalla kun kerran on siellä kylppärissä, niin tulee laitettua se ripsiväri ja rajaus. Varmaan järkytytte, mutta käytän suihkussakin vain yhtä tuotetta, luomu oliivisaippuaa. Sillä voi pestä sekä kasvot, vartalon ja hiukset.
Se onkin muuten jänskää, miten päivällä se meikki on ihan välttämätöntä kun se suojaa kaikelta pahalta, ja yöllä taas se meikki on niin likaista ja bakteerista että on ihan välttämätöntä pestä se pois. Ja taas uutta kemikaalia, joka suojaa ja hoitaa vuorostaan yöllä...
Välillä mä häpeän oma sukupuoleni puolesta, kun mietin miten tosissaan noita meikkifirmojen mainoslauseita toistellaan. Kolme kertaa pidemmät ripset joo...
En pese kuin joskus suihkussa. Illalla silmä meikit pois ja aamulla seuraavat päälle. Ikä 41 ja iho nuorekas.
yleensä pesen. joskus on iltoja, kun ei vaan jaksa, ja tietää menevänsä aamulla kuitenkin heti suihkuun. slloinkin pesen kyllä hampaat
Aina pesen, vaikka kuinka humalassa tulisin baarista kotiin. Pesen myös aina hampaat. Ainoastaan silloin on jäänyt pesemättä, jos en ole mennyt kotiin yöksi :)
Ei varmaan kaikki mutta minä pesen. Erittäin harvoin jää pesemättä
Harvoin meikkaan, mutta jos on meikkivoidetta, se on pakko pestä pois, muutoin on iho kuiva aamulla. Kun oli volyymiripset, tuntui öisin kuin olisi ripsiväriä, niin en ole enää laitattanut niitä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:11"]Harvoin meikkaan, mutta jos on meikkivoidetta, se on pakko pestä pois, muutoin on iho kuiva aamulla. Kun oli volyymiripset, tuntui öisin kuin olisi ripsiväriä, niin en ole enää laitattanut niitä.
[/quote]
Minkä ikäinen sä oot? En tunne ketään, joka meikkaa harvoin, ehkä mun äidin ikäiset tyypit.
Aina pesen. Joskus nuorena olen baari-illan jälkeen nukkunut meikit nassussa ja inhosin sitä miten likaiselta ja tunkkaiselta iho seuraavana päivänä tuntui.
Te jotka nukutte meikit naamassa, kuinka usein te sitten vaihdatte tyynyliinan?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:11"]Harvoin meikkaan, mutta jos on meikkivoidetta, se on pakko pestä pois, muutoin on iho kuiva aamulla. Kun oli volyymiripset, tuntui öisin kuin olisi ripsiväriä, niin en ole enää laitattanut niitä.
[/quote]
Minkä ikäinen sä oot? En tunne ketään, joka meikkaa harvoin, ehkä mun äidin ikäiset tyypit.
[/quote]
38, eli saatan olla äitisi ikäluokkaa. Lukiossa meikkasin joka päivä: meikkivoide, puuteri, kulmakynä, luomiväri, kajal-rajaukset ja ripsiväri sekä huulikiilto. Joskus vielä poskipunaakin. Ei enää viitsi.
Pesen meikit ihan aina. Niinkuin hampaatkin. Vaikka nukahtaisin sohvalle niin ennen sänkyyn menoa hoidan nämä hommat. :)
Voisko joku kertoa, että mikähän siinä on että mitä vähemmän pidän ihostani huolta (unohtelen pestä meikit välillä illalla, en tee kasvonaamioita, en käytä puhdistusaineita) niin sitä paremmassa kunnossa se on? Ei tule finnejä ja iho pysyy sileänä ja kauniina. Mutta heti kun alan pesemään meikit joka ilta pois (rasvaan kyllä ihon aina pesun jälkeen) ja sen lisäksi alan käyttämään kasvonaamioita ja muita ihonpuhdistus-tuotteita (käytän niitä kyllä ohjeiden mukaan) niin iho alkaa heti tulemaan täyteen finnejä... :(
Ette oikeesti ole noin tolloja?? Meinaatteko, että on sama pitää meikkivoide 24h naamassa kuin että peset päivän jälkeen meikin pois ja puhtaalle naamalle levität voiteen? Huh. Samahan se olis pyyhkiä persekin vaan joka toinen kerta.
En. Aamulla putsaan vasta. Näin olen tehnyt aina. Iho ollut aina hyvässä kunnossa.
Aina putsaan naaman ennen nukkumaanmenoa ellen ole ihan naamat.
Täh? Pesetkö vasta aamulla vai? Aika ällöttävää? Eikö sun mies huomauttele tuosta?
Aina. Olen aina pessyt, vaikka olin teini ja tuhannen tuubassa niin naama pestiin. En voisi kuvitellakaan etten pesisi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:35"]
Tää on niin hilpeä ketju :) miten ihmeessä naamassa ollut värivoide voi yön aikana muuttua saastaksi? Aika kyytiä me pesemättömät ollaan saatu, mutta meidän naamathan tässä vaan on kyseessä. Ei tää tauti tartu :D
[/quote]
Sama vetää täälläkin suunpielet hymyyn. Vaahdotaan kemikaalicocktaileista ja samaan aikaan itse laitetaan niitä cocktaileja naamalle päivin öin vain erilaisten tuotteiden muodossa.