Oi mistähän sitä löytäisi itselle oman Jamie Fraserin?
Ehkä mä voisin oikein hyvällä mielikuvituksella Clairesta mennä, samanvärinen tukkapehkokin :)
Voih, ihan lääpällään taas, kattelin koko ekan tuotantokauden tässä ja luen kirjaa samaan tahtiin. Kirja on kyllä tuttu jo ennestään, luin sen joskus 2006 tms ekan kerran.
Voi Jamie <3
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:54"]
Skotlannista?
[/quote]Onhan niitä kivikehiä muuallakin ;) Ei vaan, kyllä noi skotit on varmaan tällä hetkellä monen muunkin naisen mieleen... ap
Juuri mietin samaa.. ja kirja myös minulla kesken. Muukalaisen luin viime viikolla ja nyt sudenkorento kesken.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:01"]
Juuri mietin samaa.. ja kirja myös minulla kesken. Muukalaisen luin viime viikolla ja nyt sudenkorento kesken.
[/quote]Mä ajattelin tarttua Sudenkorentoon sitten vasta 2. tuotantokautta seuraillessa, jos maltan odottaa :) Oon kyllä lukenut tuota sarjaa Luiden kaikuun asti aina kun on ilmestynyt uusia osia. Enää ei vaan muista oikein mitään. ap
Haluat sovinistisen miehen jonka sanaa pitää kuunnella pilkulleen ja teet virheen niin piiskaa sua? Eiköhän näitä löydy ihan kotisuomesta. Ompele sille vaan kiltin ja käske olla peseytymättä muutamaan viikkoon
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]
Haluat sovinistisen miehen jonka sanaa pitää kuunnella pilkulleen ja teet virheen niin piiskaa sua? Eiköhän näitä löydy ihan kotisuomesta. Ompele sille vaan kiltin ja käske olla peseytymättä muutamaan viikkoon
[/quote]Jamie on edityksellinen aikansa mies. ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:05"]
[/quote]Jamie on edityksellinen aikansa mies. ap
[/quote]
No ei todellakaan ole. Ainoa syy miksi Jamie ei piiskaa Clairea uudestaan jne on siksi koska Claire vetää kilarit. Jos se olis naimisissa aikansa naisen kanssa niin samanlainen sovinisti se olis kun muutkin aikalaisensa tapilleen.
Tuppaa vaan monella unohtua katsoa Jamien käytöstä kunnolla koska lukee nopeasti pillu märkänä seuraavaan seksikohtaukseen
Skotlannista?