Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö yöksi meikit, rehellisesti

Vierailija
14.07.2015 |

En usko että jokainen nainen pesee rehellisesti meikkejään illalla, myönnän kuuluvani näihin jotka jättävät aina pesemättä, ja. Ei ole finnejä, ne tulee sot kun alkaa kunnolla puhdistaa ja sitä en siksi tee.

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pesen aina illalla, muutenhan tyynyliina olisi yön jäljuiltä ihan ällöttävä ja pitäisi vaihtaa joka päivä, ei siinä olis mitään järkeä. Käyn aina iltaisin suihkussa, ja siinä samalla pesen myös naaman, ei ole vaiva eikä mikään.

Vierailija
2/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta pesen.. Inhottava mennä nukkumaan meikit naamassa, tuntuu niinku olis ihan likanen naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pesen illalla, samalla kun käyn suihkussa.

Vierailija
4/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Tai ehkä todella harvoin pesen. Mutta käytän toisaalta vain ripsaria ja puuteria. Olen laiska, tiedän sen :D Mutta iho on pysynyt toistaiseksi hyvässä kunnossa siitä huolimatta, niin en nyt jaksa stressata tästä asiasta.

Vierailija
5/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pesen illalla pois mutta valitettavasti joskus unohtuu kun nukkumatti antaa nuijanukutuksen. Viikonloppuisin en käytä meikkivoidetta, inhoan sen tunnetta iholla. Tänään uskaltauduin menemään töihinkin ilman pakkeleita, paljon raikkaampi tunne iholla. Eikä kukaan alkanut kirkua kauhusta minut nähdessään.

Vierailija
6/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina. Johtunee siitä että käyn suihkussa joka ilta.

Vierailija
7/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti pesen aina, olen pessyt teinistä saakka. Nyt olen 40. Ehkä kerran pari vuodessa jää pesemättä jonkun liian pitkälle menneen valvomisen ja juhlimisen tai sairauden takia. En halua hinkata meikkejä tyynyliinaan, vaikka vaihdan senkin tosi usein, jopa pari kertaa viikossa. On ihanaa laittaa illalla hyväntuoksuista yövoidetta ja vaikka jotain seerumia. Vaikutuksen todella huomaa aamulla, ja uskon, että vuosien saatossa entistä selvemmin.

Ihoni on todella hyvä, enkä edes käytä paljon meikkiä. Lähinnä ohutta meikkivoidetta nenänpielissä ja parissa epätasaisemman värisessä kohdassa sekä ohutta peitevoidetta silmien alla. Lisäksi kulmakynää ja joskus huulipunaa. Kestovärjään ripset lähinnä siksi, etten tykkää käsitellä silmiä voimakkailla silmämeikinpoistoaineilla. 

Käytättekö te, jotka nukutte meikkien kanssa milloinkaan yövoidetta tai muuta täyteläisempää voidetta? Oma ihoni muuttuisi vähintään pintakuivaksi, jos se ei saisi muuta, kuin kevyen päivävoiteen aamuisin. Meikin alle kun ei kovin paksua voi laittaa.

Vierailija
8/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaa.. nyt se selvisi, miksi jotkut naiset jaksavat päivitellä kuulasta ihoani ja että näytän parikymppiseltä, samalla kun heidän kasvonsa näyttää nelikymppiseltä. Mitään haittaahan siitä ei ole ollut, että on meikannut 20 vuotta ja nukkunut meikit naamassa, kyllähän he sen tietävät ("mutta miten sulla Voi olla noin hyvä iho?!?!?!" kysytään perään..). Todellakin pesen meikit pois. Tosin en edes meikkaa päivittäin.

Vierailija
9/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese iltaisin, vasta aamulla. En käytä yövoiteita tai muitaikaan kosteusvoiteita. Meikkini käsittää ripsivärin, joskus kynällä laitan viivat silmäluomiin ja toisinaan käytän bb-voidetta. Tyynyliinan ja lakanat vaihdan kerran viikossa. Enemmän se mieheni tyynyliina on yöhikoilusta likaisena. Nätti iho ja ei silmätulehduksia. 

Vierailija
10/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen meikit pois illalla lähes aina, vain joskus ehkä muutaman kerran vuodessa kun on tarpeeksi kännissä tullut kotiin, se saattaa jäädä. Ja silloinkin yleensä pyyhin kasvot sellaisella meikinpoistoliinalla ja pesen ainakin ripsarit pois, ällöttää herätä aamulla kun ripsissä on sellaisia kuivia ripsiväriklönttejä, yäk. Mulla on kyllä sen verran herkät silmät, että täytyykin pestä meikit pois ettei tule silmätulehdusta, ja toisaalta myös sellainen iho, että huokoset tukkeutuvat herkästi, ja siksi pitää putsata perusteellisesti ja kosteuttaa hyvin. Melkeinpä pitäisi pestä meikit pois heti työpäivän jälkeen kun tulee kotiin, mutta sitä en yleensä jaksa tehdä.

Mua siis ällöttäisi nukkua meikit naamasa, ja ihmettelen kyllä miten tyyny voisi muka pysyä puhtaana, jos siihen yö toisensa jälkeen hinkkaa meikkejään.

Vierailija
11/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

etova ketju... porukkaa päiviä muhineet, härskiintyneet kemikaalibakteeritali-cocktailit naamassa :x

Vierailija
12/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen mennyt meikit naamalla nukkumaan.

Vierailija
13/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö te meikit naamassa nukkvuat suihkussa aamuisin? Menette illalla nukkumaan hikisinä, kaikki päivän liat ja meikit iholla? Mahtaa olla saastaisia sänkyjä...

Vierailija
14/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HYI, eikai kukaan oikeasti nuku meikit naamalla?! :D itse kuulun niihin, jotka pesevät meikit tunnollisesti joka ilta, siis JOKA ILTA. Vaikka tulisin missä kunnossa tahansa baarista kotiin, niin kasvot on pestävä, tästä ei lipsuta. Meikinpuhdistuspyyhkeet on tähän hommaan käteviä, voi vaikka sängyssä putsata ja vettä ei tarvitse.

Vierailija
15/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite pesen AINA illalla kasvot, vaikka en olisi edes meikannut. tosi törkysen olonen on aamulla jollei pese.

Vierailija
16/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa pyyhkiä vanulapulla naamaa muutaman sekunnin ajan? Jätätkö pyllynkin pyyhkimättä?

Vierailija
17/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa, joten pesen. Joskus rankan baari-illan jälkeen saatan nukahtaa sänkyyni meikit naamassa. Yleensä en silloinkaan

Vierailija
18/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puhdistuspyyhkeitä yöpöydällä jos olen niin väsynyt etten jaksa pestä meikinpoistoaineella. Silmämeikin jätän joskus. Ihon on pakko hengittää yöllä.

Vierailija
19/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:52"]

Käyttekö te meikit naamassa nukkvuat suihkussa aamuisin? Menette illalla nukkumaan hikisinä, kaikki päivän liat ja meikit iholla? Mahtaa olla saastaisia sänkyjä...

[/quote]

Käyn aina aamuisin suihkussa. Jos hikoilen, eli käyn salilla tai lenkillä, suihkuttelen senkin jälkeen. Kahta kertaa päivässä en muuten turhaan käy suihkussa. Mieheni öinen hikoilu sitten varmaan myös saatuttaa sänkyämme, mitäpä sille tehtäisiin? Meillä vaihdetaan lakanat kerran viikossa, se on ollut tähän saakka ihan riittävä väli. 

Vierailija
20/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:57"]

Mikä siinä on niin vaikeaa pyyhkiä vanulapulla naamaa muutaman sekunnin ajan? Jätätkö pyllynkin pyyhkimättä?

[/quote]

Ei siinä ole mitään vaikeaa. Mikä tekee puhdistusaineesta meikkiä parempaa siinä kasvoilla öisin? Pyllyni pyyhin ja kasvoni pesen, mutta aamuisin. Hyvin olen pärjännyt näin koko elämäni eikä mitään aikomusta toimia toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme