Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö yöksi meikit, rehellisesti

Vierailija
14.07.2015 |

En usko että jokainen nainen pesee rehellisesti meikkejään illalla, myönnän kuuluvani näihin jotka jättävät aina pesemättä, ja. Ei ole finnejä, ne tulee sot kun alkaa kunnolla puhdistaa ja sitä en siksi tee.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ette käytä voiteita yöllä?

Olen itse 43-vuotias ja harkitsen jättäväni kaikki voiteet vähäksi aikaa pois. Ihoni on epäpuhdas ja veltostumiseen taipuvainen. Olen pohtinut, miksi ihmeessä turvotan valmiiksi velttoa ihoani erilaisilla voiteilla esim. yöaikaan. 

Muutenkin olen aina pohtinut tätä meikkien putsailua. En usko, että ripsarit silmissä nukkuminen on mitenkään kauheaa. Meikkivoiteet kyllä aion pestä jatkossakin veks. Laajentuneet ihohuokoset ei varmasti tykkää jatkuvista meikkivoide-puuterikerroksista.

Vierailija
22/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen yleensä aamuisin. En meikkaa kovin paljoa muutenkaan tai joka päivä. Ammattimeikkaaja sanoi ihoni olevan täydellinen, eli eipä siitä mitään haittaakaan ole ollut vaikka meikin pesu jäisi aamuun. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni se bakteeri-kemikaalitöhnä on niin ällöttävää, etten kestä sitä naamassani päiväsaikaankaan.

Vierailija
24/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesen. Aivan rehellisesti. Joskus nuorempana, kun jaksoi vielä baareissa heilua, saatoin kyllä kotiin tultuani nukahtaa ne paskaset vaatteet päällä, mutta meikkien pesusta ei lipsuttu. Vaikka minkälaisessa kaasussa olisi ollut. Iho hyvässä kunnossa.

Vierailija
25/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus huojunut tuhannen kännissä seinän ja lavuaarin välillä mutta pesin. Joskus olen niin väsynyt että en jaksa mutta hyvin harvoin. Itsellä kyllä iho menee huonoon kuntoon, jos alan pelleilemään kasvovesillä ja kaiken maailman yö- ja päivävoiteilla. Pesu saippualla ja perusvoidetta naamaan.

Vierailija
26/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikoilen niin ehdottomasti. Ja jos meikkiä paljon. Yleensä vain meikkivoide jolloin pesen joko illalla tai aamulla. Meikittöminä päivinä en pese erikseen kun suihkussa käydessä vedellä. Kuten äitini 56v eikä ryppyjä, eikä minullakaan.

Vierailija
27/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:57"]

Mikä siinä on niin vaikeaa pyyhkiä vanulapulla naamaa muutaman sekunnin ajan? Jätätkö pyllynkin pyyhkimättä?

[/quote]

Ei siinä ole mitään vaikeaa. Mikä tekee puhdistusaineesta meikkiä parempaa siinä kasvoilla öisin? Pyllyni pyyhin ja kasvoni pesen, mutta aamuisin. Hyvin olen pärjännyt näin koko elämäni eikä mitään aikomusta toimia toisin.

[/quote]

Puhdistusaineella ei ole pakko pyyhkiä, ja jos on, niin sen jälkeen voi pyyhkiä (tai jopa huuhdella!) vedellä. Meikkaatko sitten vasta illalla, vai annatko ihon hengittää vain ne pari minuuttia kasvopesun jälkeen ennen kuin asennat taas uuden pakkelikerroksen?

En myöskään ymmärrä, että mikset voi pyyhkiä pyllyäkin vain aamuisin. Ihohan kuivuu, jos sitä pyyhkii paperilla jatkuvasti, eikä ulosteesta iholla voi olla mitään haittaakaan.

Vierailija
28/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina ja joka ilta. Ei poikkeuksia koskaan tässä rutiinissa...

Vierailija
29/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina! Paitsi kun käyn viihteellä. Ja joka kerta kun näin tapahtuu on aamulla ainakin 2 finniä ilmaantunut naamaan.

Vierailija
30/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hitto, suihkuketjuissa porukat kertoo kuinka vähintäänkaksi kertaa on KÄYTÄVÄ suihkussa tai haisee ja täällä muijat nukkuvat joka yö meikit naamassa..??

Mä nukun joskus kun olen tosi väsynyt, mutta mun silmät onsitten ihan punaiset aamullakun niihin menee ripsaria, eli inhottavaa herätä ja koko päivän kyllä muistaa nukkuneensa meikit silmissä.

Vierailija
31/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:04"]

Mutta siis ette käytä voiteita yöllä?

Olen itse 43-vuotias ja harkitsen jättäväni kaikki voiteet vähäksi aikaa pois. Ihoni on epäpuhdas ja veltostumiseen taipuvainen. Olen pohtinut, miksi ihmeessä turvotan valmiiksi velttoa ihoani erilaisilla voiteilla esim. yöaikaan. 

Muutenkin olen aina pohtinut tätä meikkien putsailua. En usko, että ripsarit silmissä nukkuminen on mitenkään kauheaa. Meikkivoiteet kyllä aion pestä jatkossakin veks. Laajentuneet ihohuokoset ei varmasti tykkää jatkuvista meikkivoide-puuterikerroksista.

[/quote]

En käytä voiteita. Ja pesen siis meikit aamuisin. En tiedä miksi yövoide kemikaaleineen olisi sen parempi kuin bb-voidekaan.

Vierailija
32/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA! Olo on saastainen, enkä halua mennä meikit naamassa sotkemaan puhtaita lakanoitani.

Vierailija
33/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peen kyllä joka ilta huolellisesti meikit. En voisi kuvitellaan jättävän pesemättä: todella kuvottavaa!

Tai no, kyllä itsekin olen joskus kaatokännissä nukkumaan mennessä jättänyt pesemättä, mutta tämä tapahtuu kerran kahdessa vuodessa.

Vierailija
34/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:27"]

Mitä hitto, suihkuketjuissa porukat kertoo kuinka vähintäänkaksi kertaa on KÄYTÄVÄ suihkussa tai haisee ja täällä muijat nukkuvat joka yö meikit naamassa..??

[/quote]

Samaa ihmettelin :D. Itse saatan kyllä skipata yhden päivän käymättä suihkussa jos en ole likainen, mutta ei tulisi pieneen mieleenkään nukkua meikit naamassa.

Vierailija
35/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pesen. Joskus äärettömän harvoin baari-illan jälkeen saatan painua suoraan sänkyyn, mutta kyllä on aamulla ällö olo. Ja vaikka joskus olis meikittömiä päiviä, niin pesen silti illalla kasvot. Mulla on atooppinen iho ja jos jätän pesemättä niin johan on ihottumaa naamassa kun bakteerit jyllää.

Vierailija
36/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pesen, joka ilta kun käyn suihkussa.

Naamaan tulee nytkin finnejä, on tullut teinistä lähtien, joten miltäköhän ihoni näyttäisi, jos en sitä meikistä iltaisin puhdistaisi... :/

Vierailija
37/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pari kertaa vuodessa menee ulkona niin pitkään, että päästyäni kotiin hyppään suoraan sänkyyn. Hetken päästä on kuitenkin pakko nousta pesemään kasvot ja hampaat, koska on niin oksettavan tunkkainen olo, etten sitten saakaan unta.

Vierailija
38/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyyhin misellivedellä enimmät meikit kasvoiltani. Sen jälkeen silmät erillisellä meikinpoistoaineella. Sitten koko kasvot puhdistusgeelillä. Lopuksi kasvovesi, silmänympärysvoide ja yövoide. Avot! Minä NAUTIN kasvojenhoidosta, suosittelen muillekin..!

Vierailija
39/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina iltaisin. Tulee huono omatunto, jos jättää pesemättä esim railakkaan pämppäysillan jälkeen, mutta onneksi näitä on harvassa. Nuorempana ei kiinnostanut, vaikka nukkuis parikin yötä samat meikit naamalla ja ällöttää ajatella tuota senaikaista järjenjuoksua. Tosin nykyään olen kauneudenhoitoalan ammattilainen, niin vähän pakostakin maneerit iskoutuneet. 

Niin ja mulla ainakin sellanen iho, että kun kerran nukkuu ne meikit naamassa, niin sieltä kyllä puskee liuta finnejä.

Vierailija
40/142 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä!

Ettekö te, jotka ette pese kasvojanne iltaisin, käy illalla suihkussa?? Vai jätättekö kasvot pesemättä ja pesette vain vartalon?

Joku tuolla aiemmin sanoi, että ei ole mitään syytä pestä. Eikö likaantuva tyynyliina, härskiintynyt rasva ja päivän aikana kertynyt lika kasvoissa ja suttainen meikki ole hyviä syitä pestä meikki pois illalla?

Äää.. iljettäväviä naisia. Suihkautatteko vain parfyymiä lisää ja puuteria päälle, kun p...a alkaa haisemaan? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän