Pesettekö yöksi meikit, rehellisesti
En usko että jokainen nainen pesee rehellisesti meikkejään illalla, myönnän kuuluvani näihin jotka jättävät aina pesemättä, ja. Ei ole finnejä, ne tulee sot kun alkaa kunnolla puhdistaa ja sitä en siksi tee.
Kommentit (142)
Pesen aina illalla kasvot. Joskus on meikit jääneet naamaan ja aamulla on sitten ripsarit ym. olleet pitkin poskia. Silmätulehduskin voi olla seurauksena jos nukkuu meikeissä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:25"]
Täh? Pesetkö vasta aamulla vai? Aika ällöttävää? Eikö sun mies huomauttele tuosta?
[/quote]
Ei ole kukaan koskaan huomautellut. Miksi olisi?
2
Pesen AINA en kestä sitä tunnetta aamulla mikä on, jos en pese. Pesen humalassa ja umpiväsyksissä.
En pese aina illalla. Finnejä tulee vain kuukautiskierron myötä.
Kyllä te kymmen tai kahdenkymmenen vuoden päästä huomaatte vaikutuksen te jotka ette iltaisin pese meikkejä :D
Kyllä pesen aina, en pysty nukkumaan, jos en ole pessyt (sama hampaiden kanssa)
Olen aina pessyt, vaikka olisin miten väsynyt tai humalassa. Ei koskaan tulisi mieleenkään mennä meikit päällä nukkumaan, se on ihan rutiini käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa.
Ei kannata nukkua meikit naamassa, se tukkii ihohuokoset ja vanhentaa ihoa. Enkä edes halua tietää mitkä liat ja bakteerit imeytyvät tyynyihinne te ketkä nukutte meikit naamassa. Mutta ette varmaan sitten muutenkaan pidä henkilökohtaisestahygieniastanne huolta..
En ole koskaan pessyt meikkejä, korjailen vain. No, joskus esim kun rajaus leviää totaalisesti, puhdistan meikinpoistoaineeseen kastetulla topsitikulla.
Hyvin on mennyt, mieskin luulee vielä 2,5 v seurustelun jälkeen että olen luonnonkaunis :) En tiedä miltä iho alla näyttää, mutta ainakin voin lällättää jeesustelijoille että meikkivoide suojaa UV-säteilyltä eli mulle tulee vähemmän ryppyjä vanhana, lällislää
aina! Ihan suihlun kautta sänkyyn.
en edes pystyisi nukkumaan jos tietäsin et pakkelit on jääny naamaan! Johan siinä pitää vaihtaa tyynyliinakin päivittäin..
hyi hyi!
Ennen pesin aina tunnollisesti illalla meikit, neuvottiinhan niin Suosikissa nuoruudessani. Kerran sitten päätin, että enpä jaksa, mitä järkeä. Päätin kokeilla mitä tapahtuu, jos teenkin sen vasta aamulla. Ei mitään! Hyvin pyyhkii. Viimeiset 10 vuotta olen pessyt vasta aamulla meikit. Ei silmätulehduksiä, finnejä tai muita epäpuhtauksia. Nyt naurattaa entinen neuroottisuuteni.
Pesen ihan AINA! Myös silloin, kun tulen aamuyöstä kotiin baarista. En vaan pysty menemään meikit naamassa nukkumaan. Mutta teininä joskus menin nukkumaan meikit naamassa :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:28"]Pesen AINA en kestä sitä tunnetta aamulla mikä on, jos en pese. Pesen humalassa ja umpiväsyksissä.
[/quote]No on sullaki elämä kun pitää jokilta olla humalassa ja umpiväsyksissä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:31"]
Kyllä te kymmen tai kahdenkymmenen vuoden päästä huomaatte vaikutuksen te jotka ette iltaisin pese meikkejä :D
[/quote]
Olen tehnyt näin jo yli 20 vuotta. Enpä huomaa. Äidiltä opittua, eipä huomaa hänestäkään.
Pesen joka ilta puhdistusaineella vaikka ei olis meikkiä ollutkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:25"]Täh? Pesetkö vasta aamulla vai? Aika ällöttävää? Eikö sun mies huomauttele tuosta?
[/quote] ei huomauttele, pesen joskus aamulla kajalit mit en meikkiboidetta puhdista pois ihosta
Aamulla pesen. Ei illalla jaksa. Iho on ihan ok.