Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen ravintolassa

Vierailija
24.02.2022 |

Olin lounasbuffetissa arkipäivänä, nuori nainen alkoi imettämään vauvaansa kaikkien nähden, paljasta ihoa ei näkynyt. Äiti ei kääntynyt muista asiakkaista poispäin. Ruokahalut menivät, eikö äidillä ollut tilannetajua?

Kommentit (285)

Vierailija
141/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ravintolaruokailu muiden ihmisten seurassa kelpaa, sopii muista häiriintyvien mennä itse vessaan ruokailemaan. Kai sitten jotkut mieluummin niitä vessan peilin roiskeita ja pöntön vauhtiraitoja katselee mieluummin siinä syömisen aikana, makunsa kullakin.

Jumalauta te olette yksinkertaisia.

Mutta sä et ole päässyt edes lisääntymään.

- On luonnon valinta, ettet pääse levittämään geenejäsi.

Mua ei voisi vähempää kiinnostaa lisääntyminen. On sen verran mielenkiintoinen elämä, että ei kiinnosta vaihtaa sitä lasten perseen pyyhkimisiin.

Niinkö äitisi valitti?

Vierailija
142/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tunkenut tissin aloittajan suuhun. Miesvauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin, että ihminen on todella vieraantunut luonnosta.

Vierailija
144/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat on tarkoitettu kaikille. Jos niissä ei pysty muiden asiakkaiden kanssa syömään, kannattaa tosiaan itse suosia kotiinkuljetuksia tai niitä vessaruokailuja, eikä vaatia muita sinne vessaan.

Ravintolat on tarkoitettu maksaville asiakkaille. Rääkyvä sylivauva ei ole sellainen.

Montako kertaa olet nähnyt sylivauvan yksin ruokailemassa ravintolassa?

Turvakaukalo parkkiin ravintolan oveneteen ja varaamaan parasta ikkunapöytää?

Rautalangasta: mene syömään ilman rääkylettäsi tai jää kotiin sen kanssa. Simple as that. Älä tule pilaamaan muitten ihmisten ruokailuhetkeä. He eivät ole millään tavoin syyllisiä siihen, että menit lisääntymään, älä siis rankaise heitä tuotoksellasi.

Vierailija
145/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mikseivät mene vessaan imettämään.

Syötkö itse vessassa?

Kyllä on ihmisyydestä vieraantunut jos vauvan imettäminen järkyttää. Itse varmaan mielihyvin imet miehen elintä? Sitä ei ole tarkoitettu imettäväksi.

Kumpaakaan ei kuulu imeä julkisella paikalla, ei rintaa eikä miehen elintä, sillä kumpikin on sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko.

Linstasit varmaan paljon koulusta? Rinta ei ole sukupuolielin ei edes naisen rinta. Naisen rinta on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen.

Vierailija
146/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain imettämisestä valitetaan, vaikka se harvemmin häiritsee yhtään ketään?

Enemmän ne parfyymirouvat, huonohygieniaiset persvakotyypit ja kovaan ääneen öyhäävät maljannostelijat muita häiritsee.

Huoh, whataboutismia. Et sitten muuta keksinyt?

Vierailija
147/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko julkisesti imettää niin mielellään niin, että olisi joku vaate tai harso vähän peittämässä. On se vähän häröä jos nännit ja koko tissi vilkkuu. Tissit vaan sattuu olemaan seksualisoitu asia yhteiskunnassa ja itse en ainakaan haluaisi omiani esitellä kaiken maailman pervoille.. Ja ei tarvitse pervokaan olla, kun katse vahingossa osuu

Vierailija
148/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat on tarkoitettu kaikille. Jos niissä ei pysty muiden asiakkaiden kanssa syömään, kannattaa tosiaan itse suosia kotiinkuljetuksia tai niitä vessaruokailuja, eikä vaatia muita sinne vessaan.

Ravintolat on tarkoitettu maksaville asiakkaille. Rääkyvä sylivauva ei ole sellainen.

Rautalangasta: mene syömään ilman rääkylettäsi tai jää kotiin sen kanssa. Simple as that. Älä tule pilaamaan muitten ihmisten ruokailuhetkeä. He eivät ole millään tavoin syyllisiä siihen, että menit lisääntymään, älä siis rankaise heitä tuotoksellasi.

Sinä et sitä määrää, missä muut käy. Mutta älä sinä mene ravintolaan, jos siellä ihan normaalit asiat pilaavat ruokailusi.

Vierailija
149/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko julkisesti imettää niin mielellään niin, että olisi joku vaate tai harso vähän peittämässä. On se vähän häröä jos nännit ja koko tissi vilkkuu. Tissit vaan sattuu olemaan seksualisoitu asia yhteiskunnassa ja itse en ainakaan haluaisi omiani esitellä kaiken maailman pervoille.. Ja ei tarvitse pervokaan olla, kun katse vahingossa osuu

Tiesitkö, että yleensä imettäessä se vauvan pää on siinä nännin ja rinnan edessä? Peittää vähän isommastakin rinnasta paljon enemmän, kuin peruskesätopit.

Vierailija
150/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mikseivät mene vessaan imettämään.

Syötkö itse vessassa?

Kyllä on ihmisyydestä vieraantunut jos vauvan imettäminen järkyttää. Itse varmaan mielihyvin imet miehen elintä? Sitä ei ole tarkoitettu imettäväksi.

Kumpaakaan ei kuulu imeä julkisella paikalla, ei rintaa eikä miehen elintä, sillä kumpikin on sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko.

Linstasit varmaan paljon koulusta? Rinta ei ole sukupuolielin ei edes naisen rinta. Naisen rinta on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen.

Taisit itse "linstata"  XD Rintoja pidetään yleisesti nk. toisijaisina sukupuolieliminä. Naisen rinnat on "tarkoitettu" biologisessa mielessä ihan yhtä lailla vastakkaisen sukupuolen houkuttelemiseen kuin mahdollisen jälkikasvun ruokkimiseenkin. Rintojen esittely julkisesti on sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko. Etsinkö sinulle vielä lakipykälänkin?

Vierailija
151/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin vieraantuneita lapsista. Jos minä näkisin viereisessä pöydässä imetystä niin näkisin sen vain ihanana asiana. Pieni vauva on ihana, äiti joka lastaan hoitaa on ihana. Avartakaa vähän maailmaanne ja antakaa luonnollisten asioiden tapahtua. Imetys ei ole asia, jota pitää hävetä tai peitellä, se on luonnollista ja kaunista. 

Vierailija
152/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko äitisi sinulle opetti?

En ikinä käsitä sitä miten osa naisista pursuaa naisvihaa. Ettekö te ymmärrä että sahaatte sillä koko ajan myös omaa oksaanne ja kavennatte ja ylläpidätte naisille ahtaita rajoja? Kaikki tuo naisviha on juuri sitä samaa kuin mitä niissä kaapumaissa tehdään naisllle eli estetään elämästä vapaasti ja täysivaltaisesti yhteiskunnassa.

Ihanko oikeasti toivot että aikanaan äitisi mätäni kanssasi kotiin sidottuna?

Vierailija
153/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin vieraantuneita lapsista. Jos minä näkisin viereisessä pöydässä imetystä niin näkisin sen vain ihanana asiana. Pieni vauva on ihana, äiti joka lastaan hoitaa on ihana. Avartakaa vähän maailmaanne ja antakaa luonnollisten asioiden tapahtua. Imetys ei ole asia, jota pitää hävetä tai peitellä, se on luonnollista ja kaunista. 

Joidenkin elämässä on ilmeisesti vain yksinäisyys ja oma tietokone, sekä nettimaailma.

Vierailija
154/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitä määrää, missä muut käy. Mutta älä sinä mene ravintolaan, jos siellä ihan normaalit asiat pilaavat ruokailusi.

Säälittävää uhoamista XD "Sinä et määrää ärrinmurrin". Entä jos määräänkin? ;)

Tämä saattaa muuten tulla sinulle yllätyksenä, mutta mitä tahansa ns. normaaliksi luokiteltavaa asiaa ei voi tehdä missä tahansa. Vai ulostatko ja harrastatko seksiä julkisesti?

Vierailija
155/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset... Vauva tarvitsee ruokaa, kun hänellä on nälkä.

Sinä voit joko katsoa muualle tai mennä itse sinne vessaan syömään.

Miksi vauvat raahataan ravintolaan? Huutavat ja itkevät vain. Ihminen sietää vain omaa vauvaansa.

Yleensä ovat kyllä ihan hiljaa. Miksei pienen lapsen äiti saisi mennä ravintolaan siinä missä sinäkin?  Löysää sitä pipoa vähän.

Lisääntyminen on itsekästä. Olen vähemmän itsekäs kuin yksikään äiti maailmassa.

Siis mukaan lukien oma äitisi? Täytyy kyllä sanoa että oli tosi itsekäs.

Vierailija
156/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ravintolassa Imettäminen on meidän pienin ongelma💜

Vierailija
157/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää uhoamista XD "Sinä et määrää ärrinmurrin". Entä jos määräänkin? ;)

Tämä saattaa muuten tulla sinulle yllätyksenä, mutta mitä tahansa ns. normaaliksi luokiteltavaa asiaa ei voi tehdä missä tahansa. Vai ulostatko ja harrastatko seksiä julkisesti?

Enpä usko, että määräät. Toki voit itse kuvitella niin jos haluat, mutta voi olla aikamoinen pettymys, kun muut ei ole samaa mieltä.

Miten ruokailu mielestäsi liittyy ulostamiseen tai seksiin? Toki mistäpä minä tiedän muiden maailmoista.

Vierailija
158/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaan sa imettää. Olisko parempaa ruoka seuraa nälkösenä parkuva vauva?

Miksi vauva ei saisi syödä mutta muut saavat?

Olen imettäny ravintolassa ja monessa muussakin paikassa. Ei imettäessä tarvitse mennä piiloon.

Kyllä tarvitsee.Muiden ei tarvitse katsoa sun lutkuttavaa vauvaa.Jos satut kohdalle niin huomautan varmasti.

Vierailija
159/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko äitisi sinulle opetti?

En ikinä käsitä sitä miten osa naisista pursuaa naisvihaa. Ettekö te ymmärrä että sahaatte sillä koko ajan myös omaa oksaanne ja kavennatte ja ylläpidätte naisille ahtaita rajoja? Kaikki tuo naisviha on juuri sitä samaa kuin mitä niissä kaapumaissa tehdään naisllle eli estetään elämästä vapaasti ja täysivaltaisesti yhteiskunnassa.

Ihanko oikeasti toivot että aikanaan äitisi mätäni kanssasi kotiin sidottuna?

Mitä ihmeen naisvihaa? Lakkaa puhumasta kuin kaikki naiset olisivat jotain (potentiaalisia) äitejä. Eivät ole. Idiootti täytyy ollakin jos vapaaehtoisesti lisääntyy, kun on kerran mahdollisuus valita.

Vierailija
160/285 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaan sa imettää. Olisko parempaa ruoka seuraa nälkösenä parkuva vauva?

Miksi vauva ei saisi syödä mutta muut saavat?

Olen imettäny ravintolassa ja monessa muussakin paikassa. Ei imettäessä tarvitse mennä piiloon.

Kyllä tarvitsee.Muiden ei tarvitse katsoa sun lutkuttavaa vauvaa.Jos satut kohdalle niin huomautan varmasti.

Miten, kun tuskin uskallat avata suutasi irl?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän