Imettäminen ravintolassa
Olin lounasbuffetissa arkipäivänä, nuori nainen alkoi imettämään vauvaansa kaikkien nähden, paljasta ihoa ei näkynyt. Äiti ei kääntynyt muista asiakkaista poispäin. Ruokahalut menivät, eikö äidillä ollut tilannetajua?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kohteliasta mennä sivummalle.
Olisi kohteliasta katsoa muualle.
Kyse ei ole pelkästään katsomisesta. Siitä aiheutuu myös epämiellyttäviä ääniä, kuten se yökkäily. Minua ei kiinnosta jonkun vieraan naisen rinta, mutta silloin harvoin kun menen ulos syömään, haluan syödä rauhassa ja nauttia ruuastani.
Niinhän se äitikin haluaa tehdä. Miksi sinä olisit tärkeämpi kuin äiti ja hänen lapsensa?
Kuinka yksinkertainen oikein olet? Koska minä en häiritse ketään taoisin kuin paljastelav ämmä ja röyhtäilevä kakaransa.
Mä en oikein usko, että sä osaat käyttäytyä julkisella paikalla. Käytät sellaista kieltä, että tuskin onnistuu normaalit käytöstavat. Ei varmaankaan ole hygieniassasikaan kehumista.
Käytän tässä kontekstissa tarkoituksenmukaista kieltä, so. sellaisia ilmauksia, joita jopa kaltaisesi kouluttamattomat lähiömammat kykenevät ponnisteluitta ymmärtämään <3
Ei, sinä käytät moukkamaista kieltä, koska olet huonokäytöksinen. Kun sinua alkaa vähän harmittaa, alat räyhätä ja haukkua. Siinä ei auta se, että yrität liimata päälle jonkinlaista sivistyksen verhoa käyttämällä yhtäkkiä sanaa konteksti tai lyhennettä so. Kuitenkin taas lopussa esittelet todellista karvaasi.
Ja kuitenkin sinä olet meistä se, joka on kykenemätön ottamaan toisia ihmisiä huomioon. Paljastelet julkisesti ja häiriköit muitten ihmisten ruokarauhaa. Sitten loukkaannut, kun joku osoittaa toimintasi moukkamaisuuden. Suonet anteeksi suorapuheisuuteni, mutta on todettava, että olet varsin naurettava.
Kas niin, miellyttääkö tämä tyylilaji enemmän arvon moukkamammaa?
Ei. Sinä oletat kaikki nämä asiat. Sinä keksit kaikki nämä asiat päästäsi ja kirjoitat ne palstalle. Et kysy, miten minä toimin, et edes kysy, onko minulla lapsia. Haukut, räyhäät ja keksit asioita, ja sitten nimittelet muita moukiksi ja vauvoja häiriköiksi.
Ihminen, joka ei ota toisia huomioon eikä osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla asiallisesti = moukka. Häirikkö = aikuinen tai lapsi, joka aiheuttaa häiriötä. Oliko muuta epäselvää?
Lue omat viestisi, joissa käyttäydyt koko ajan huonosti.
Joku riitelee yksinään tai pari tyyppiä keskenään😃 tehkää aloitus teidän riitelystä tai jotain😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole pelkästään katsomisesta. Siitä aiheutuu myös epämiellyttäviä ääniä, kuten se yökkäily. Minua ei kiinnosta jonkun vieraan naisen rinta, mutta silloin harvoin kun menen ulos syömään, haluan syödä rauhassa ja nauttia ruuastani.
Niinhän se äitikin haluaa tehdä. Miksi sinä olisit tärkeämpi kuin äiti ja hänen lapsensa?
Kuinka yksinkertainen oikein olet? Koska minä en häiritse ketään taoisin kuin paljastelav ämmä ja röyhtäilevä kakaransa.
Mä en oikein usko, että sä osaat käyttäytyä julkisella paikalla. Käytät sellaista kieltä, että tuskin onnistuu normaalit käytöstavat. Ei varmaankaan ole hygieniassasikaan kehumista.
Käytän tässä kontekstissa tarkoituksenmukaista kieltä, so. sellaisia ilmauksia, joita jopa kaltaisesi kouluttamattomat lähiömammat kykenevät ponnisteluitta ymmärtämään <3
Ei, sinä käytät moukkamaista kieltä, koska olet huonokäytöksinen. Kun sinua alkaa vähän harmittaa, alat räyhätä ja haukkua. Siinä ei auta se, että yrität liimata päälle jonkinlaista sivistyksen verhoa käyttämällä yhtäkkiä sanaa konteksti tai lyhennettä so. Kuitenkin taas lopussa esittelet todellista karvaasi.
Ja kuitenkin sinä olet meistä se, joka on kykenemätön ottamaan toisia ihmisiä huomioon. Paljastelet julkisesti ja häiriköit muitten ihmisten ruokarauhaa. Sitten loukkaannut, kun joku osoittaa toimintasi moukkamaisuuden. Suonet anteeksi suorapuheisuuteni, mutta on todettava, että olet varsin naurettava.
Ei. Sinä oletat kaikki nämä asiat. Sinä keksit kaikki nämä asiat päästäsi ja kirjoitat ne palstalle. Et kysy, miten minä toimin, et edes kysy, onko minulla lapsia. Haukut, räyhäät ja keksit asioita, ja sitten nimittelet muita moukiksi ja vauvoja häiriköiksi.
Aivan kuten itsekin oletat ja keksit asioita minusta, haukut ja nimittelet.
En ole yhdessäkään viestissäni keksinyt ainoatakaan asiaa enkä nimitellyt sinua. Sinä olet käyttäytynyt moukkamaisesti, minkä olen tuonut esille. Jos et halua, että käytöstäsi nimetetään moukkamaiseksi, ala käyttäytyä hyvin. Jätä haukkuminen ja räyhääminen ja keskustelu asioista.
Sorry, ei kiinnosta.
MINÄMINÄMINÄ JA PERSHEDELMÄNI. OON NIIN SPESSU KUN OON POIKINUT MITKÄÄN SÄÄNNÖT TAI KÄYTÖSTAVAT EI KOSKE MUA. OON TIIKERIÄITI AJATTELEN VAAN PYRSÖ-YRVÖKIN PARASTA!!! MINULLA ON OIKEUS! KATTOKAA KAIKKI MUN SUONITISSEI!!!!!!
Mistäs sitä tietää, jos jotkut saa kiksejä, että laitetaan tietoisesti daisarit esille kokonaan imetyksen aikana, jotta toiset näkisivät ne daisarit (varsinkin miehiä varten).
Kaikissa ravintoloissa ei ole mahdollisuutta mennä johonkin "sivummalle", mihin ei jostakin pöydästä näkyisi. Ja joissakin ravintoloissa saattaa olla vain yksi naisten vessa, sinne pitäisi siis linnoittautua? Ja ei pienen vauvan imetyshetki ainakaan omalla kohdallani sisällä mitään äänekästä maiskutusta, röyhtäilyä tai puklailua. Joskus ihan aikuisten ihmisten ruokailutavat (ruoka suussa puhuminen, ryystäminen, mässyttäminen jne.), saattavat kyllä viedä itseltäni ruokahalun. Voisivatko he siirtyä vessaan ruokailemaan?
Eikö jengi ota huomioon, että tämä on isolla todennäköisyydellä keksitty/provo? 😆
Jos vauvan imettäminen on ongelma (harsoa voi laittaa suojaksi eteen), sellainen ihminen kaipaa todella terapiaa. Ja kauan.
Vierailija kirjoitti:
🤖
Terminaattori
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ravintoloissa yleensä kuuluu puheen sorinaa, ruokailuääniä ym. Miksi sitten vauvan ruokailua pitää kuunnella korvat höröllä? Jos ällöttää maiskutusäänet niin kannattaa tosiaan pysyä siellä kotona. Ei pientä vauvaa nyt viedä minnekkään paskankäryiseen vessaan syömään.
Ei pientä vauvaa pitäisi viedä minnekään.
Pienen vauvan paikka on kotona.
Itsekkäät vanhemmat eivät jaksa hoitaa pientä kotona, vaan on pakko päästä ulos tuulettumaan, kun ei muuten jaksa.
Hei haloo vanhemmat, asetatte sen pienen alttiiksi kaiken maailman viruksille. Oliko sitten sen arvoista, kun vauva pahimmassa tapauksessa joutuu sairaalaan rinon tai koronan takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ravintoloissa yleensä kuuluu puheen sorinaa, ruokailuääniä ym. Miksi sitten vauvan ruokailua pitää kuunnella korvat höröllä? Jos ällöttää maiskutusäänet niin kannattaa tosiaan pysyä siellä kotona. Ei pientä vauvaa nyt viedä minnekkään paskankäryiseen vessaan syömään.
Itsekkäät vanhemmat eivät jaksa hoitaa pientä kotona, vaan on pakko päästä ulos tuulettumaan, kun ei muuten jaksa.
Hei haloo vanhemmat, asetatte sen pienen alttiiksi kaiken maailman viruksille. Oliko sitten sen arvoista, kun vauva pahimmassa tapauksessa joutuu sairaalaan rinon tai koronan takia?
Minkäs teet, että kaikki ei voi kykkiä edes vauva-aikaa vaan ja ainoastaan kotona. Ai että, olisikin ihan luksusta olla vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo vanhemmat, asetatte sen pienen alttiiksi kaiken maailman viruksille. Oliko sitten sen arvoista, kun vauva pahimmassa tapauksessa joutuu sairaalaan rinon tai koronan takia?Minkäs teet, että kaikki ei voi kykkiä edes vauva-aikaa vaan ja ainoastaan kotona. Ai että, olisikin ihan luksusta olla vaan kotona.
Kaikilla ei ole keittiötä, niin on pakko lähteä ravintolaan syömään, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo vanhemmat, asetatte sen pienen alttiiksi kaiken maailman viruksille. Oliko sitten sen arvoista, kun vauva pahimmassa tapauksessa joutuu sairaalaan rinon tai koronan takia?Minkäs teet, että kaikki ei voi kykkiä edes vauva-aikaa vaan ja ainoastaan kotona. Ai että, olisikin ihan luksusta olla vaan kotona.
Kaikilla ei ole keittiötä, niin on pakko lähteä ravintolaan syömään, vai?
Kaikilla ei ole tilannetta, ettei olisi mitään muuta tehtävää kuin kotona oleilu ja ruoanlaitto. Esimerkiksi opiskelupäivinä milloin on käytävä koululla tai kirjastossa, on paljon kätevämpää myös ruokailla siellä suunnalla, kuin säntäillä kotiin ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei ota toisia huomioon eikä osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla asiallisesti = moukka. Häirikkö = aikuinen tai lapsi, joka aiheuttaa häiriötä. Oliko muuta epäselvää?
Aivan. Jos joku esimerkiksi alkaisi puhumaan imettävälle äidille ravintolassa niin rumasti kuin tässä ketjussa, hän olisi moukka ja häirikkö, joka poistettaisiin ravintolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona kykkineet on kaikkein alttiimpia pöpöille. Vastasyntyneen kanssa ei mennääkään revintolaan, koska silloin itsekin haluaa olla perheenä, mutta kai tajuat, että vauvaa imetetään kauan? Vain hyvin yksinkertainen ihminen kuvittelee, että vauva pidetään kotona vuoden ikään.
Ihminen, joka häiriintyy vauvoista tai lapsista, on tksinkertaisesti rikki eikä hänen ajatuksillasn ole väliä.
Tämä ketju on paras todiste niille todellisille feministeille, joiden mukaan yhteiskunta on patriarkaattinen ja haluaa eristää naiset yhteiskunnan ulkopuolelle. Koska miehet vihaavat naisia. Ihan koko "sydämmellään", siis jos heillä olisi empatiakykyä. "mutku mä oon nainen ja oon tätä mieltä" niin olet hyväntahtoinen idiootti, onneksi olkoon vaan.
Haasta vaan. Tai jatka tuota turhaa jaskanjauhantaasi, ihan sama.
En ole yhdessäkään viestissäni keksinyt ainoatakaan asiaa enkä nimitellyt sinua. Sinä olet käyttäytynyt moukkamaisesti, minkä olen tuonut esille. Jos et halua, että käytöstäsi nimetetään moukkamaiseksi, ala käyttäytyä hyvin. Jätä haukkuminen ja räyhääminen ja keskustelu asioista.