Eppu normaali ja manserock.
Kommentit (17)
Kitaristi oikeudessa vaimonsa pahoinpitelystä. Komppikitaristi typerys kannustamassa salissa
Hysteerisen huutajan ojentaminen on rakkautta.
Keskitytte selkästi asioihin. Hienoa.
Olette aika rohkeita kun olette jakamassa ihmisten ehkä yksityisasioita. Kuuntelen itse lähinnä musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Olette aika rohkeita kun olette jakamassa ihmisten ehkä yksityisasioita. Kuuntelen itse lähinnä musiikkia.
Kuunteletko Gary Glitteriäkin?
Vierailija kirjoitti:
Nykymuoti on, että naisia ei hakata. Se ja raiskaukset ei enää kuulu rokkenrolliin.
Eput on monelta kantilta katsottuna Suomen (historian) paras bändi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä mitään. Ihan kaikkea en varmasti kuuntele vaikka laaja musamaku onkin.
Ylipitkää kitaran vingutusta. Joskus hyviä sanoituksia, muuten kuuntelukelvotonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymuoti on, että naisia ei hakata. Se ja raiskaukset ei enää kuulu rokkenrolliin.
Eput on monelta kantilta katsottuna Suomen (historian) paras bändi.
Ai se on tullut muotiin vasta nyt. No ihmekös ketään ei ole kiinnostanut kohtaloni aikaisemmin. Rock rock rock!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä mitään. Ihan kaikkea en varmasti kuuntele vaikka laaja musamaku onkin.
Siis sua ei haittaa, jos artisti on pedari? Jos musa on hyvää, niin ostat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, sillä ei ole mitään merkitystä. Jos henkilö on luonut hyvää musiikkia ja on sen lisäksi syyllistynyt pedofiliaan ja vaikkapa murhaan, se ei tee musiikista huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kitaristi oikeudessa vaimonsa pahoinpitelystä. Komppikitaristi typerys kannustamassa salissa
Et sitten huomannut ettei mitään tuomioita tullut?
Etpä tietenkään kun ei siitä saa niin kivaa tarinaa palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kuuntelee musiikkia eikä listaa tuomioista joita artistilla ehkä on tai ei ole. Vain ideologisuuteen seonneet näkee koko maailmankuvansa ideologioina ja asioina joita pitää oikean ja väärän ideologian vuoksi kannattaa tai vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, sillä ei ole mitään merkitystä. Jos henkilö on luonut hyvää musiikkia ja on sen lisäksi syyllistynyt pedofiliaan ja vaikkapa murhaan, se ei tee musiikista huonompaa.
Ok. Itse en halua hyödyttää rikollisia milläänlailla, mutta se on mun valinta.
Onpa asiatonta sonnan levitystä. Pantse Syrjä vapautettiin oikeudessa aiheettomista pahoinpitelysyytteistä.
Paskalta haisevia kasarijuntteja. Naistenhakkaajia