Imettäminen ravintolassa
Olin lounasbuffetissa arkipäivänä, nuori nainen alkoi imettämään vauvaansa kaikkien nähden, paljasta ihoa ei näkynyt. Äiti ei kääntynyt muista asiakkaista poispäin. Ruokahalut menivät, eikö äidillä ollut tilannetajua?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Karseeta ikärasismia. Jonkun pitäisi syödä likaisessa vessassa vain siksi, että hän on nuori ts vasta pari kk vanha. Menkää nyt itseenne.
Mene keskenäsi, idioott i. Nyt on kyse muitten ihmisten huomioimisesta. Kykenetkö näkemään mitään muuta kuin omat venyneet utareesi ja kiljuvan pershedelmäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karseeta ikärasismia. Jonkun pitäisi syödä likaisessa vessassa vain siksi, että hän on nuori ts vasta pari kk vanha. Menkää nyt itseenne.
Mene keskenäsi, idioott i. Nyt on kyse muitten ihmisten huomioimisesta. Kykenetkö näkemään mitään muuta kuin omat venyneet utareesi ja kiljuvan pershedelmäsi?
Kuka uskoo, että noin kirjoittava henkilö osaa käyttäytyä julkisella paikalla? Mä en usko.
Vierailija kirjoitti:
Julkisesti imettävä mamma on itsekäs moukka ja huomioh*ura.
No huhhuh nyt menee yli. Olisi kiinnostava tietää millainen ihminen kirjoittelee näin. Oliko vain pelkkä trolli vai onko joku oikeasti tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
AP on nyt jäänyt ajastaan jälkeen. Jopa paavi on puolustanut naisten oikeutta imettää!
Mainittiinko jutussa ravintola?
Tottakai paavi Italiassa tuommoista imetystä kastetilaisuudessa mainostaa, sehän vähän onkin se juttu.
Siellä papit pääsee katsomaan minkälaisia lutkuttajia ne lapset on, jotta sitten kymmenen vuoden tienoilla osaavat valita ne parhaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kohteliasta mennä sivummalle.
Olisi kohteliasta katsoa muualle.
Kyse ei ole pelkästään katsomisesta. Siitä aiheutuu myös epämiellyttäviä ääniä, kuten se yökkäily. Minua ei kiinnosta jonkun vieraan naisen rinta, mutta silloin harvoin kun menen ulos syömään, haluan syödä rauhassa ja nauttia ruuastani.
Niinhän se äitikin haluaa tehdä. Miksi sinä olisit tärkeämpi kuin äiti ja hänen lapsensa?
Kuinka yksinkertainen oikein olet? Koska minä en häiritse ketään taoisin kuin paljastelav ämmä ja röyhtäilevä kakaransa.
Mä en oikein usko, että sä osaat käyttäytyä julkisella paikalla. Käytät sellaista kieltä, että tuskin onnistuu normaalit käytöstavat. Ei varmaankaan ole hygieniassasikaan kehumista.
Käytän tässä kontekstissa tarkoituksenmukaista kieltä, so. sellaisia ilmauksia, joita jopa kaltaisesi kouluttamattomat lähiömammat kykenevät ponnisteluitta ymmärtämään <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole pelkästään katsomisesta. Siitä aiheutuu myös epämiellyttäviä ääniä, kuten se yökkäily. Minua ei kiinnosta jonkun vieraan naisen rinta, mutta silloin harvoin kun menen ulos syömään, haluan syödä rauhassa ja nauttia ruuastani.
Niinhän se äitikin haluaa tehdä. Miksi sinä olisit tärkeämpi kuin äiti ja hänen lapsensa?
Kuinka yksinkertainen oikein olet? Koska minä en häiritse ketään taoisin kuin paljastelav ämmä ja röyhtäilevä kakaransa.
Mä en oikein usko, että sä osaat käyttäytyä julkisella paikalla. Käytät sellaista kieltä, että tuskin onnistuu normaalit käytöstavat. Ei varmaankaan ole hygieniassasikaan kehumista.
Käytän tässä kontekstissa tarkoituksenmukaista kieltä, so. sellaisia ilmauksia, joita jopa kaltaisesi kouluttamattomat lähiömammat kykenevät ponnisteluitta ymmärtämään <3
Ei, sinä käytät moukkamaista kieltä, koska olet huonokäytöksinen. Kun sinua alkaa vähän harmittaa, alat räyhätä ja haukkua. Siinä ei auta se, että yrität liimata päälle jonkinlaista sivistyksen verhoa käyttämällä yhtäkkiä sanaa konteksti tai lyhennettä so. Kuitenkin taas lopussa esittelet todellista karvaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sinä käytät moukkamaista kieltä, koska olet huonokäytöksinen. Kun sinua alkaa vähän harmittaa, alat räyhätä ja haukkua. Siinä ei auta se, että yrität liimata päälle jonkinlaista sivistyksen verhoa käyttämällä yhtäkkiä sanaa konteksti tai lyhennettä so. Kuitenkin taas lopussa esittelet todellista karvaasi.
Ja kuitenkin sinä olet meistä se, joka on kykenemätön ottamaan toisia ihmisiä huomioon. Paljastelet julkisesti ja häiriköit muitten ihmisten ruokarauhaa. Sitten loukkaannut, kun joku osoittaa toimintasi moukkamaisuuden. Suonet anteeksi suorapuheisuuteni, mutta on todettava, että olet varsin naurettava.
Kas niin, miellyttääkö tämä tyylilaji enemmän arvon moukkamammaa?
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua lukemalla ei jää epäselväksi se että suomalaiset vihaavat lapsia.
Mä en todellakaan vihaa lapsia ja vauvat erityisestä ovat aivan ihania, mutta en halua haistella puklua ravintolassa ja itsekkäät äidit ärsyttävät - ei se lapsi todellakaan.
Jos lasketaan, ketkä aiheuttaa ravintolassa eniten häiriöitä, ruokailevat vauvat, imettävät äidit, vai liikaa snapseja ja ruokajuomia vetäneet muut asiakkaat, niin vähän veikkaan, että viimeksi mainitut vie voiton.
YHYYYHYY MIKSEN SAA NÄYTELLÄ SUONITISSEJÄNI KOKO RAVINTOLALLE YHYY ITKUINEN OLO
Ravintolat on tarkoitettu kaikille. Jos niissä ei pysty muiden asiakkaiden kanssa syömään, kannattaa tosiaan itse suosia kotiinkuljetuksia tai niitä vessaruokailuja, eikä vaatia muita sinne vessaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikseivät mene vessaan imettämään.
Syötkö itse vessassa?
Kyllä on ihmisyydestä vieraantunut jos vauvan imettäminen järkyttää. Itse varmaan mielihyvin imet miehen elintä? Sitä ei ole tarkoitettu imettäväksi.
Onko se jotain incelien toiveajattelua, että näkisivät edes imettäjän tissin? Vai kiikareillako ne katselee siellä raflassa?
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat on tarkoitettu kaikille. Jos niissä ei pysty muiden asiakkaiden kanssa syömään, kannattaa tosiaan itse suosia kotiinkuljetuksia tai niitä vessaruokailuja, eikä vaatia muita sinne vessaan.
Ravintolat on tarkoitettu maksaville asiakkaille. Rääkyvä sylivauva ei ole sellainen.
Miksi vain imettämisestä valitetaan, vaikka se harvemmin häiritsee yhtään ketään?
Enemmän ne parfyymirouvat, huonohygieniaiset persvakotyypit ja kovaan ääneen öyhäävät maljannostelijat muita häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat on tarkoitettu maksaville asiakkaille. Rääkyvä sylivauva ei ole sellainen.
Montako kertaa olet nähnyt sylivauvan yksin ruokailemassa ravintolassa?
Turvakaukalo parkkiin ravintolan oveneteen ja varaamaan parasta ikkunapöytää?
Vierailija kirjoitti:
Olin lapseni kanssa neuvolassa.
Huomasin että käytävän toisella puolella nuori äiti, ehkä 18-19v imetti lastaan.
Ruokahalusta en tiedä, mutta vessaan piti mennä runk...rukoilemaan voimaa vastustaa kiusausta. Ja kiusauksella tarkoitan kiusausta olla moittimatta neitiä imetyspaikan valinnan soveliaisuudesta.T. Perheenisi39
En tiennytkään ettei neuvola ole sovelias paikka imettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikseivät mene vessaan imettämään.
Syötkö itse vessassa?
Kyllä on ihmisyydestä vieraantunut jos vauvan imettäminen järkyttää. Itse varmaan mielihyvin imet miehen elintä? Sitä ei ole tarkoitettu imettäväksi.
Kumpaakaan ei kuulu imeä julkisella paikalla, ei rintaa eikä miehen elintä, sillä kumpikin on sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko.
Aloittaja on siis sitä mieltä, että äidit pois ravintoloista. Naisille varmuuden vuoksi porttikielto ravintoloihin, koska ei tiedä milloin kaivavat lapsen kassista ja alkavat imettää!