Imettäminen ravintolassa
Olin lounasbuffetissa arkipäivänä, nuori nainen alkoi imettämään vauvaansa kaikkien nähden, paljasta ihoa ei näkynyt. Äiti ei kääntynyt muista asiakkaista poispäin. Ruokahalut menivät, eikö äidillä ollut tilannetajua?
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että on mautonta alkaa ruokkimaan rinnalla vauvaansa ravintolassa kaikkien muiden nähden ja kuullen. Se ällöttävä lutkutus ja vauvan röyhtäily kun eivät suoranaisesti nosta ruokahalua. Ravintoloissa on kyllä tilat missä voi imettää jos vauvalle iskee nälkä.
Olen imettänyt itse, ja ollut kymmenien jollei satojen imettävien läheisyydessä toimenpiteen aikana, enkä koskaan ole kuullut mitään lutkutuksia, saati nyt sitten ravintolassa jossa on musiikkia/puhetta/ilmatoinninmelua/ulkopuolelta tulevia ääniä, keittiön äänet, muut pöytäseurueet jne. Miten ihmeessä sinä pystyt kuulemaan sieltä imeväisikäisen vauvan lutkutusta? Annatko sille mikrofonin vai?
Koska se lutkutusääni on näiden imetysvastaisten ihmisten päässä. He vihaavat naisia, ja valittavat niin pitkään kunnes olet täysin eristyksissä ulkomaailmasta etkä poistu kotoasi. Koska olet synnyttänyt nainen, olet heille synnytyskone, etkä ihminen. Tuohon tämä asennevamma pyrkii, eikä mihinkään muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on paras todiste niille todellisille feministeille, joiden mukaan yhteiskunta on patriarkaattinen ja haluaa eristää naiset yhteiskunnan ulkopuolelle. Koska miehet vihaavat naisia. Ihan koko "sydämmellään", siis jos heillä olisi empatiakykyä. "mutku mä oon nainen ja oon tätä mieltä" niin olet hyväntahtoinen idiootti, onneksi olkoon vaan.
Haasta vaan. Tai jatka tuota turhaa jaskanjauhantaasi, ihan sama.
Ei näköjään kukaan haasta - eli päättelykykyni osui oikeaan. Jokainen mies vihaa naisia, kiitos käytän tätä ketjua hyökkäysaseena jokaisessa uliukon aloituksessa tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että on mautonta alkaa ruokkimaan rinnalla vauvaansa ravintolassa kaikkien muiden nähden ja kuullen. Se ällöttävä lutkutus ja vauvan röyhtäily kun eivät suoranaisesti nosta ruokahalua. Ravintoloissa on kyllä tilat missä voi imettää jos vauvalle iskee nälkä.
Ei meilläpäin ainakaan ole, ellet halua töröttää julkisessa vessassa, jossa joku voi olla naapurikopissa p*skalla. Kyllä minäkin sen rinnan kaivaisin esille siinä ravintolapöydässä, etenkin kun ap tokaisi, ettei paljasta ihoa näkynyt. Jos ei ota ryntäitä kokonaan esille, ei pitäisi olla mikään ongelma. Se vauvan pää, kun peittää muutenkin näkymät, eikä vauvat kyllä yleensä ääneen lutkuta. Ei kuulu minkään sortin ääntä ja röyhtäytyskin kestää hyvin lyhyen aikaa, jos ylipäänsä tarvitsee röyhtäyttää. Meillä ei muksu koskaan röyhtäillyt, vaikka olisi yritetty.
Sanon kyllä, että itse aloin käydä ravintoloissa vasta sitten, kun muksu söi jo kiinteitä, niin sai skipattua julki-imetyksen sillä, että antoi kiinteitä. Kerran halusi kyllä rintaakin, mutta käänsin selkäni siihen ainoaan pöytään, jossa istui muitakin niin, etteivät kyllä mitään nähneet.
Kaikenlaisesta sitä valitetaankin...
Eikö vauvaa voi syötää pullosta edes ravintolakäynnin aikana? Tuskin sinne ravintolaan ollaan poikettu kotimatkalla synnäriltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen imettänyt itse, ja ollut kymmenien jollei satojen imettävien läheisyydessä toimenpiteen aikana, enkä koskaan ole kuullut mitään lutkutuksia, saati nyt sitten ravintolassa jossa on musiikkia/puhetta/ilmatoinninmelua/ulkopuolelta tulevia ääniä, keittiön äänet, muut pöytäseurueet jne. Miten ihmeessä sinä pystyt kuulemaan sieltä imeväisikäisen vauvan lutkutusta? Annatko sille mikrofonin vai?
Koska se lutkutusääni on näiden imetysvastaisten ihmisten päässä. He vihaavat naisia, ja valittavat niin pitkään kunnes olet täysin eristyksissä ulkomaailmasta etkä poistu kotoasi. Koska olet synnyttänyt nainen, olet heille synnytyskone, etkä ihminen. Tuohon tämä asennevamma pyrkii, eikä mihinkään muuhun.
Taitaa olla niinpäin, että ne imetyksestä ulisijat on itse aika hyvin eristyksissä kotonaan ja yhteiskunnan ulkopuolella.
No jopas on hankalaa ja rankkaa, kun joutuu tuijottamaan vierestä imetystapahtumaa, missä voi jopa läheltäkatsottuna vilahtaa tissiä sekunnin ajan. Ehkä. Toki tämä voi joillekin olla ensimmäinen ja ainoa tissikontakti vuosikymmeniin oman äidin tissien jälkeen.
Minua ällöttää isoaataminomenaiset miehet, joiden lutku tutisee ja tätisee näiden syödessä. Yhyh, eivät edes huomioi muita ja käännyt pois muista. Menisivät vessaan syömään tai söisivät peg-napin kautta.
Ap keskittyy jatkossa omaan lounaaseensa.👍
Vierailija kirjoitti:
Eikö vauvaa voi syötää pullosta edes ravintolakäynnin aikana? Tuskin sinne ravintolaan ollaan poikettu kotimatkalla synnäriltä
Miten se pullosta ruokkiminen estää lutkutuksen kuulumisen tai maitopuklut? Taitaa sittenkin olla se tissi se mikä sinua häiritsee? Olen pahoillani, että sinulla on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikseivät mene vessaan imettämään.
Syötkö itse vessassa useinkin?
No hei se toukka on just putkahtanut verisestä pimperosta paskapökäleen ryydittämänä, joten ihan ok, että ruokinta tapahtuu vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua lukemalla ei jää epäselväksi se että suomalaiset vihaavat lapsia.
Hyvä jos tuli sinullekin viimein selväksi. PItäkää ne pentunne ja pimppihedelmänne kotona neljän seinän sisällä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se pullosta ruokkiminen estää lutkutuksen kuulumisen tai maitopuklut? Taitaa sittenkin olla se tissi se mikä sinua häiritsee? Olen pahoillani, että sinulla on ongelma.
Pullosta kuuluu sellainen kova kurlutuskin! Ja pitää ravata lämmittelemässä sitä ja vauva ehtii sinä aikana ehkä alkaa rääkymään. Luulisi häiritsevän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei se toukka on just putkahtanut verisestä pimperosta paskapökäleen ryydittämänä, joten ihan ok, että ruokinta tapahtuu vessassa.
Sieltähän sinäkin olet putkahtanut. Mikset syö vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minun vauvani syömisestä kuulu mitään ääniä. Ja harvoin pulauttelee mutta silloinkin vain vähän ja äänettömästi.
Onko jonkun tissi tosiaankin niin häiritsevä että sitä pitää jäädä tuijottamaan? Jos pienen vauvan ruokailu häiritsee, niin pään voi kääntää pois ja keskittyä siihen omaan ruokaan.
Eipä tietenkään. Ja varmaan sinun vauvelisi kakkakin haisee ruusunnupuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua lukemalla ei jää epäselväksi se että suomalaiset vihaavat lapsia.
Hyvä jos tuli sinullekin viimein selväksi. PItäkää ne pentunne ja pimppihedelmänne kotona neljän seinän sisällä. Kiitos.
Mikset sinä pimppihedelmä pysy kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän sinäkin olet putkahtanut. Mikset syö vessassa?
En ime kenenkään paljasta pitkänännistä tissiä, vaan tilaan ihan ruokalistalta ruokaa ja syön lautaselta aterimilla. Siksi.
Jos vauvalla on nälkä niin sitten pitää antaa tissiä. En pelkää kenenkään rintavarustusta, eikä se herätä tuossa yhteydessä minkäänlaisia intohimojakaan, vaikka olen mies. Antaa mennä vaan minun puolestani ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä pimppihedelmä pysy kotona?
Pysyisin, jos saisin kansalaispalkan tilille. Nyt pitää valitettavasti jalkautua työpaikalle ja "ihastella" näitä teidän kultamussukoitanne lähes päivittäin. Lapsi- ja ihmisviha on kasvanut vuosi vuodelta, kiitos typerien vanhempien.