Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Täydelliset naiset <3

26.09.2006 |

Hei ! Aloitin nyt uuden pinon tällä meidän " oikeella nimellä" ;) Eli tervetuloa; Cattolica, Yasmin, Hansuhelinä ja Kiia !

Ihan pikakuulumiset : Täti tuli sitten kuitenkin....No hyvä ettei tarvi sentään epätietoisuudessa olla.

Tunnen vähän itseni ulkopuoliseksi kun te kaikki ootte jo " tositoimissa" ja me ei sillätavalla yritetä, vaikka en pillereitä syökään. Mutta kiva jutella teidän kanssa ja olla fiiliksessä mukana !! Ei sitä tiedä mitä tässä tapahtuu.... ;)

Kertokaa kuulumisia, anteeksi nyt itsekeskeisyyteni tässä kirjoituksessa ( en kommentoi teidän juttuja ollenkaan nyt ) mut saimpahan pinon aloitettua ;)

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on vierähtänyt tovi sitten viime kirjoittelun...

Mulla on ihan outo tilanne päällä, ku on jo kp 36 (normaalisti n. 32, n. neljä kiertoo viidestä on ollu 32) mutta menkkoja ei kuulu...?!? Testasin keskiviikkona negan (nyyh), eli tälläkertaa ei onnistanut.. :(

Menkkaoireita kuitenkin on, eli pientä nipistelyä vatsassa ja rinnat on arat, mutta menkkoja ei kuulu.. Outoa.

En ole pahemmin stressannutkaan, joten ei se menkkojen myöhästyminen voi olla siitä kiinni...

Voisinkohan kuitenkin olla raskaana?? Jos sitä raskaushormonia ei ois kehittynyt tarpeeks vielä keskiviikkona?? *toivoo* :D No, tuskin kuitenkaan... Testasin kuitenkin testillä jonka herkkyys oli 10, eikä haamuakaan näkynyt... :(

Alkais nyt sit ees menkat, että vois taas alottaa uuden yrityskierron.

Toivottavasti ens kierrossa sit...

Plussatuulia!

Vierailija
2/118 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmin, hyvä pysyä positiivisena; sekin päivä vielä tulee, että se plussa pärähtää, ehkä jo ensi kierrosta, onko sulla yleensä mones kp ollu ovis? Mä just ite mietin sitä, et millonhan toi ovis on, kun en oo koskaan sitä huomannut mitenkään?! Mene ihmeessä kotiin ajoissa mummulasta niin ei mene tämä kuukausi ohi =) heh heh! Eihän se niin päivän päälle ole.

Nansu, hm... sulla voi olla täti tulossa tai sit voit olla myös raskaana, toisaalt testi kertoo jotain, mut ehkei viel näy sit! Millo oli ovis, tiedätkö? Koklaa toista testiä niin eiköhän se siitä selviä! Toivotaan plussaa! ++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli kylään... Eli kyllä ne testit oikein näytti... :(

No, nyt täytyy sit vaan aloittaa uus yrityskierto, ja toivoa et on enemmän onnea mukana tälläkertaa! :)

Hmm... Jos nyt ens kierrossa tärppäis, niin la ois 14. elokuuta... Ihan hyvältä kuullostais! :D Kesävauva ois kyllä kiva... *haaveilee*

Joululahjojakin pitäisi käydä joku päivä ostelemassa... Miehelle, veljelle ja kaverille+hänen lapsilleen on jo lahjat ostettu, mutta vielä on moni ilman... Kivaa kun tulee joulu! Ihanaa taas kokoontua perheen kanssa ja syödä hyvin! Ja kieltämättä, lahjojen saaminen on kivaa... :P

Mitäs muille kuuluu? Onko hyviä uutisia kerrottavana? :)

Tilasin taas lisää raskaustestejä netistä, 20kpl/20¿.. ei paha! Ovistestit jätän nyt kaappiin lojumaan, en viitsi enää testailla... Pitää vaan pupuilla tarpeeksi, niin eiköhän sit tärppää jos tärppää. Haluaako joku kenties lahjoituksena 10kpl liuska-ovistestejä?

-Nansu, YK 2, kp 1/32-34

Vierailija
4/118 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa vaan kaikille!

voi harmistus sade orkidea että täti tuli:(se aina löytää perille asti..häädä se nyt matkoihinsa ja pidä toivoa yllä seuraavassa kierrossa!

täällä saa kyllä kaikki kirjotella ja vaihtaa kuulumisia,olipa sitte yritys käynnissä aktiivisesti tai ei:) vai mitä?eli ei mitään haittaa..

mites teillä nyt oli nää vauvanteko hommat?keillä oli yritys päällä ja ketkä toivoo et tärppää jos tärppää?*sama pää kun on kesät talvet*;)

(.)mä tässä lasken päiviä koska pääsee testaamaan..mies sanoo mua YIT:ksi,yli-innokkaaksi testaajaksi.jes.mut se vaan on niin hauskaa:) mulla taitaa olla aika raju ovis meneillään kun se alamahakipu tuli takas:/ no tapahtuupa ainaki jotain kropassa!tulis juhannus vauva jos nyt tärppäis..oih<3 tuntuu et kaikki muut saa vauvoja ja raskautuu,paitsi minä..kuvittelen,tiedän,mut välillä vaan vaipuu ihan epätoivoon:(

missäs muut on?

kp.13

Vierailija
5/118 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas!

Tänne ei kuulu kummempia.. Hammas tosin lohkes tänään ja se on ottanut päähän :/ Se on paikattu hammas ja nyt tais paikka irrota. Inhoon hammaslääkäreitä, mutta pakko sinne on torstaina raahautua.

Meillä siis eka yrityskierto menossa. Pillerit jätin pois reilu kuukausi sitten ja nyt on kp18 eli tässä jännäillään miten käy :) Olen kyllä aivan varma, ettei se ekasta kierrosta tärppää, mut piinaillaan silti tääkin kierto :) Olisin onnellinen, jos tämän vuoden puolella pääsis plussaamaan. Se olis siis tavoitteena.

Nyt pitää mennä takaisin telkun ääreen.. Tulin vaan mainostauolla kurkkaamaan :)

Yasmin

Vierailija
6/118 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille,

Mitä teille kuuluu?

Kivaahan se on, että tänne kirjoittelee vaikkei niin " tosissaan" yritäkään, SadeOrkidea. Sekin tulee jokin päivä eikös vain?!Sinulla kuitenkin oli täti pitkään myöhässä, eikös?

Me kyllä yritetään tosissaan, tietysti minä asiasta suuresti suuresti enemmän vouhotan kun mies, meillähän se oli niin, että mies oli alkuun aika ei-innostunut tapaus kun otin vauva asian loppukesästä vakavasti esille, mutta nyt hänkin jo mukana, ei paljon jaksa kommentoida, mutta sitten kun plussataan niin eiköhän hänkin asiasta ala puhua -tyypillinen suomalainen mies!? Ehkä hän ajttelee ettei petytä turhia jos ei heti tärppiä tule.

Kiia: eihän sitä koskaan tiedä vaikka heti tärppäisikin! =) Se testaaminenhan on ihan huippukivaa! Äkkiä niihin saa tilin menemään, mutta turhempaankin rahaa voisi laittaa! Ja voi sitä hetkeä, kun se plussa tulee! =) Eikös? Mä meen huomenna kaupunkiin niin käyn ostaa apteekista jonkun testin, acon hyvä?? Vaikkei raskausoireita juuri olekaan niin haluan testata, eli to aamuna ehkä sitten!

Yasmin: pahoittelut hampaasi puolesta, minulle tuli ihan kylmät väreet kun mietinkin jo hammaslääkäriä, ne äänet siellä tekee jo niin kipeetä hui, tulikin mieleen, minulla on heti ensi viikolla aika =)

Nyt hyvät yöt täydelliset naiset, aikainen herätys heti huomenna taas..

Vierailija
7/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn että mikähän tämä pino oikein on? Minkälaisista kuumeilijoista koostuu " täydelliset naiset" ? :)

Vierailija
8/118 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! >höristelee korvia< Mi-tä kuu-luu? Any news?

Nansu, pahoittelut negasta, >nyyh< onneksi kierto ei kuiteskaan kuin sen kuukauden niin ensi kierto voi olla jo SE kierto, että..=) Aistitko jo menkkoja vai yllättivätkö? Mutta tiedän, se ärsyttää..... lippu vain korkealle taas! >nostaa peukkua<

Mulla on sellanen " ongelma" , että nyt on siis kp 14 ja eilen oli jonkinlainen limapäivä, oon koittanu ettii tietoo oviksesta >jännittää< heh... mulla ollut kipeet rinnat ja eilen oli limaa, tänään ei enää samaa eikä ollu toissapäivänä niin en tiedä oisko ovis ollu???! >toivoo< Toisaalt missään ei oo sanottu että kipeet rinnat ois ovis merkki, ennemminkin menkkojen =( Eilen eikä tänään olla pupuiltu, mutta toissa päivänä kyllä, niin saas nähdä =) =) Toisaal voi mun kierto olla viel sekaskin ettei vaiks ovista ookaan mut who knows, pelätään pahinta, toivotaan parasta! Kauhee on tää vauvakuume....... ei se katoa! mutta koitetaan elää ihan normaalisti.... >hihittää< jos minkäänlaisii oireit ilmenis niin testaan ensi viikosta =9 >kuvittelee jo testejä< Nansu, mistä tollasen nipun noin edullisesti sait ostettuu testejä? Onko liuskoja? >vinkkaa<

Kertokaahan kuulumisia ja pidetään kaikille peukkuja ja plussatuulet säteilemään!

Vierailija
9/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mukaan mahtuu, niin liityn.. :D

Meillä siis " vauvantekohommat" aloitetaan ensi kuussa! :) Seuraava ovis ois 2-3 vkon päästä... Toivoisin niin että tärppäisi heti, tai edes tämän vuoden puolella! Onhan tätä jo odotettukin, ehkäisyn poisjättämistä siis... Tuntuu ihanalta tajuta, että nyt se jännääminen sitten alkaa... :)

Tilasin jo netistä ovulaatio- ja raskaustestejä, että pääsee sitten heti testailemaan... :D

Olettekos te jo ostelleet tulevalle vaaville jotain? Meikäläinen on ollut vauvakuumeinen jo niiin kauan, että vaatteita löytyy jo komea pino. Samoin vauva-lehteä olen tilaillut pari vuotta. :)

-nansu

Vierailija
10/118 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään erikoista.. Eilen satoi lunta ja oltiin ihan innoissan pulkkailemassa, mutta tänään ne suli sit melkeen kokonaan pois :( Huomenna ollaan lähdössä esikoisen kanssa mummolaan.. Jee, kivaa!! Vauvaprojektiin ei kuulu nyt mitään uutta.. Täti oli ja täti meni.. Nyt kp7 eli toivotaan et ovis olis vasta ku tullaan mummolasta kotiin :) Muuten menee tää kierto " hukkaan" :( Mut toiveikkain mielin. Kp 12 päästään pupuilee ja ei ovis pitäis ainakaan ennen sitä olla ;)

Nansu, pahoittelut tädin hyökkäyksestä. Tiedän miten ärsyttävää se on, mutta onneks täti pakkaa tavarat aika nopeesti ja sit pääsee taas kuumeilemaan :D

Cattolica, kyllä nuo vähän ovisoireilta vaikuttaa eli peukut nyt pystyyn et ois tärpänny :) Yritä malttaa ootella ettet testaile liian aikasin ;) tiedän, helpommin sanottu ku tehty :D

Missäs kaikki muut on? HU HUU..

Mä en mummolassa pääse nettiin, mut tuun heti ens vkon alussa lukee kuulumisia!!

Yasmin, yk 3, kp7/29

Vierailija
11/118 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oli,eli täti tuli ja on kylässä piinaamassa!grr!:/ ottaa kyllä päähän!eli samassa veneessä ollaan yasmin ja nansu:) nyt toivotaan hyvää kiertoa kaikille,ei stressata ja iloitaan ja hymyillään koko kierto niin eiköhän tuu plussat kaikille:D..ja ehkä vähän vietetään siellä sängyssäkin aikaa;)

toivotaan että cattolicalla oli ovis ja sullakin tärppäis!taas on pakko siitä mun kaverista sanoa,joka söi NIITÄ pillereitä,että sillä meni toinen kierto pitkäksi niin,että sillä oli ovis vasta kp.20.se oli samana päivänä tekemässä jo raskaustestiä kun testasi myös ovistestillä;) eli voihan se olla että sulla on vieläkin vähän pidempi kierto ja oviskin myöhempää..mutta kyllä limat kerto tietysti sitä,että se oli jo!hyvähyvä:))

).( mä nyt yritän pysyä positiivisena..vaikeeta:( kävin siellä rinnan ultrassa eikä löytyny onneks mitn kasvainta:D vähänkö toivoin että sillä ultralla olis ultrattu masua eikä tissiä;)..noh,ehkä joku kaunis päivä vielä..

mun auto on taas rikki,ja vielä huoltamon vika!että taidan lähtee sitä nyt viemään korjaukseen..aurinkoista päivää kaikille!!:)

yk.7 kp 2

Vierailija
12/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä rahaa vois laittaa turhempaakin,minä testeihin:) ostan varmaan tänään testin/tai kaks..?tiistaina varmaan katton josko plussaa jo tulis..en kyllä jaksais oottaa..:/

Majita ja nansu86,tää meijän ihkauusi pino on nuorille kuumeilijoille jotka enemmän tai vähemmän yrittävät vauvaa.vissiin enemmän;) toki saa tulla jutteleen..

mulla on vähän sama homma kun nansu sulla,että vauvalehdestä on jo kaks vuosikertaa fikassa;) vielä yhden vuoden lehdet on tervetulleita..niitä on ollu kiva lukea pahimpaan kuumeeseen:) nyt on kyllä mahtavaa kun oikeesti yritetään,on sellasta jänskää aikaa tämä...toivotaan et 5.kerta toden sanois<3

en oo uskaltanu ostaa vaaville mitn,mut parit äippävaatteet on kaapissa odottamassa.oon aika vaateihminen joten itteäni aattelin ja ulkonäköäni heti,tietty;D mulla on taikauskonen mies ja äiti, jotka sanoo ettei saa hankkia mitään etukäteen,tietää huonoa onnea..pöh,mä sanon!

juup..mä tästä lähden äidin firmaan päivystään,jospa sais muutaman lisäpennin että voi tuhlata testeihin nekin;)

päivän jatkoja..:)

Vierailija
13/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorille, jotka kuumeilee ensimmäistä lasta vai yleensä nuorille kuumeilijoille? :)

Itsellä ikää 20v ja kaksi tyttöä 03/04 ja 10/05 ja kolmatta kuumeilen ja tekovaiheessa on :)

Vierailija
14/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 21 vee, suurinosahan meistä täällä jo kirjotelluista 18-25 vee eikös vain?! Iällä ei niin väliä... vauvakuume yhdistää =)

OikkuPilu siis myös tervetuloa mukaan, mukava kun mukaan tulee niitäkin kenellä jo vaaveja entuudestaan -voidaan sitten tenttailla aina tarpeentullen ja apua kysellä, eikös vain!? >iskee silmää< heh

Mitä teille kuuluu tänään? Uudet, millanen tilanne teillä? u

Minulla koko pvän ollut kaamean kipeä vatsa, ei ihan koko päivää, mutta sellasia oikeen kovia viiltoja tulee joka tunti, auts! Piti töissäkin hetki hengähtää extraa kun oli niin pahoja.. toivottavasti samat ei huomenna jatku, on 12 h työpäivä, lääh!

Kappas, ostin raskaustestejä, apteekkiin en kerennyt mutta Anttilasta ostin RFSU:ta, vaikka minulla siitä huono kokemus jokin aika sitten kun ei saanut selvää. Ja kappas vain, pakko oli testatakin heti, vaikka aamupissasta sitä pitäisi. (Hups!) Tuli se yksi normaali paksu punainen viiva ja sitten erittäin haalee haamu, en tiedä heijastaako se siitä läpi vain jotenkin vai voisko oikeesti olla plussan merkki. Se 2. viiva siis se haamu on hiukan ohuempikin kun se toinen. Ootteko testannu RFSU:lla, onko siinä mihin se viiva pitää tulla niin alla jokin sellanen kohta mikä vois hämätä?? Apuva tää on kauheeta kun toivoo sitä plussaa niin paljon =) Mulla varmaan tosi pienet mahikset muuteskin kun täti ei oo käyny... en tiedä...

Kukaan muu testaillut tai lähipäivinä?!

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille ja plussasäteitä >lentää jokapuolella<

Vierailija
15/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, elikkäs olen 20v kuumeilija. Vauvakuumetta ollut jo piiiitkään, mutta nyt vihdoin odotus palkitaan, ja seuraavasta kierrosta eteenpäin ruvetaan yrittään!

Tässä just ekaa kertaa elämässäni odottelen menkkoja, että sitten niitten jälkeen pääsisi tositoimiin. :)

Harmittaa vaan, ku mulla on kierto 34pvää, että on vähemmän mahiksia vuodessa tulla raskaaksi kuin niillä joilla kierto 28pvä... Nyyh... Mut toivottavasti tärppää pian! :)

Tilasin tosiaan netistä niitä ovis+raskaustestejä, tänään tuli postista. Täytyypä sitten muutaman vkon päästä ruveta tikuttamaan... :) Vähän kyllä voisin arvailla että meillä pupuillaan koko kuukausi ahkerasti, että varmasti ois paremmat mahikset raskauteen...! ;D

Plussaonnea kaikille! Minä joudun jännäämään vielä reilun kuukauden ensimmäistä testaamista...

Vierailija
16/118 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa girls =)

Yasminille oikein mukavaa mummolareissua ja tulehan ajoissa kotia sieltä =) =)

Pikkupilu, kuinka sinä voit?

Kiia, jepulis... kyllä meiän testit vielä kaikilla plussiksi muuttuu =)

Vaikka sitä yrittää elää normaalisti niin ei vaan voi, koko ajan tarkkailee itseään ja koittaa bongata kipuja ym =9 ihan hullua! Mutta mutta kun ei vaan voi lopettaa kun vauvaa niin kuumeillaan ja olisi niin tervetullut. Oispa tämä se kierto! =) Mulla helpotti suuresti kun ees ne menkat sillon tuli, se 3,5kk ilman oli rassaavaa.. nyt pysykööt poissa, mutta eihän sitä tiiä voihan tämäkin kierto venyä jos on viel sekas. Kyllä mä uskon, että oli ovis kp 14 kun oli limaa, ei oo sen jälk nyt mitään ollut... mutta eihän sitä tiedä?? Rintojen arkuuskin loppui.

Tunteeko kiinnittymisessä jotain?? Jos ollu ovis niin millon uskaltaa testata?

Pakko lähteä nukkumaan, aamulla toivottavasti virkeänä töihin. Älkää liukastelko, ainakin meilläpäin tiet luistinrataa... =)

Cattolica kp 15(?!) >meinaa tippua laskuista<.. hm...

Vierailija
17/118 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt saa katkeen tätä kirjottelua..puuh;)

cattolica,mäkin ostin tänään niitä rfsu:n testejä!:D oliko sulla siis jotain huonoja kokemuksia niistä? oon kerran testannu niillä ja ihan " hyvin" toiminu..siis negaahan sieltä tuli mutta kyllä ne toimi..tosin,muaki hämäs sellanen hailakka viiva siinä kontrollia alampana,mutta totesin sen olevan sen imutyynyn läpiheijastuma..eli se mihin pissa kastetaan loppuu ja siinä kohdassa näkyy sellanen haalee viiva läpi..mut oikee plussa tulee vasta siihen itse tikkuun ja ylemmäs.

olipas vaikee sepustaa:) mut tietty toivotaan että sulla näky haamu,ja oikee sellanen:D oota muutama päivä ja kokeilet uudestaan,eikös?!

nansulle nyt paaalljon ovistuulia ja pupuilu intoa ja tsemppiä odotuksen odotukseen;) pian pääset säki jänskään..en kyllä tiedä onko tää aina kauheen auvoisaa,kun koko ajan o kun haukka noitten oireitten kanssa mut onhan tässä oma viehätyksensä:)

ompas sulla pitkä kierto..*sekin vielä*;) ihan kun ei muuten kävis aika pitkäks odotellessa Sitä Hetkeä kun pääsee testaan..huoh.no mutta pääasia on että on kunnollinen kierto:) eli no hätä!

mun selkä kyllä huutaa nyt armoa..siirryn sohvalle ja yritän vierottua tästä koneesta..*joo,onnistuu tosi hyvin* ;)

yk.5 kp.14

Vierailija
18/118 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs täällä tilanne se, että ovis oli luultavimmin toissapäivän tienoilla ja nyt kp19/29-34. Tää on nyt kolmas yrityskierto ja pillerit lopetin heinäkuussa, tosin en niitä edes kauan popsinut. Meillä nuo kaksi tylleröä ovat saaneet alkunsa 1-2 kierrosta kun on ollut mahdollista, joten toivo on korkealla, että josko nyt tärppäisi :)

Mies ei heti lämmennyt kolmannelle, mutta nyt on jo ihan mukana :D Ja kahden tytön jälkeen siis poika toivelistalla, mutta tottakai siis tyttö on yhtä toivottu! Kyllä välillä ihmetyttää, että kuinka voimakas voikaan vauvakuume olla! ;)

Ja vielä, kun tämä odottamisen odottaminen on niiiin tylsää! Piinailen sitten parin viikon päästä!

Vierailija
19/118 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisiltaa kaikille! Ja tervetuloa kaikki uudet joukkoomme mahtavaan :D

Elossa vielä ollaan vaikka hammaslääkärissä kävinkin ;) Itseasiassa ihan turhaan taas srtessasin kun toimitus kesti max 15min eikä ees yhtään koskenu :)

PikkuPilu meillä on aika sama kierto eli päästään aivan yhtäaikaa piinailee. Mulla nyt kp20/32?. Tikuttelun mukaan ovulaatio oli su:na ja siks laskin et kierto olis 32. Varmuutta ei ole, kun eka kierto vasta pillereitten jälkeen. En kyl usko, et taas kävis niin hyvä tuuri et eka kierrosta plussais, mut piinaillaan silti :)

Missäs kaikki muut on? Ootko Cattolica tehny uusinta testiä? Ostappa yks semmonen herkkä testi ja kokeile sillä. Paljon siinä RFSU:n testissä on herkkyys? Mulla on Advance merkkisiä kotona oottelemassa ja niissä on 10 herkkyys. Mulla ei kyl hirveesti oo kokemusta raskaustesteistä? Esikoista oottaessa testasin sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa Apteekin omalla testillä ja sain haamuviivan. Vajaan viikon päästä testasin kaupasta ostetulla testillä (en muista merkkiä, S-marketista ostin) ja heti pärähti tosi tumma viiva.

Yasmin kp20/32?

Vierailija
20/118 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä siihen kun koira meinasi oksentaa sänkyymme... Nostin alas sängystä, ja samalla havahduin inhottavaan mahakipuun... Menkathan ne siellä! Jess (varmaan elämäni ainut kerta ku sanon noin! :D )! :) Nyt saa sitten pikkuhiljaa ruveta oikeen tosissaan yrittään. Ihanaa! Kunhan vaan ensin saisi nämä menkat pois alta, ku kovien kipujen kanssa ei kyllä hirveesti huvita pupuilla... Mut eipä nää onneks kestä ku nelisen päivää.

Ostin taas eilen lisää vauvanvaatteita... Prismasta löysin sellasen karvasen nallehaalarin kuudella eurolla (ennen maksanu 29¿)! Mua ei nykyään kiinnosta edes katsella itelleni vaatteita, ku on paljon kivempaa ostaa sellasia pikkusia bodyjä ym. :)

Sainpa kerran miekkosenikin mukaan vauvanvaate ostoksille, ja hän halusi sitten valita jonkun kivan vaatteen pojallemme (hän on aivan varma etä sieltä tulee sit poika... Heh..). Oli aika sulonen näky ku se kuljeskeli sielä vauvanvaatteiden seassa ja etsi mieluista vaatetta... :)

Jaahas, kohta täytyisi raahautua koululle päin.... Muutama tunti koulua, ja sen jälkeen on 5 tunnin ajomatka edessä (lähetään anoppilaan pohojanmaalle)... heipä hei!

nansu (1/32-34)