rinnoista kirkasta nestettä?
Rv 24 ja rinnat vuotaa niin että paidat on märkänä, onkohan ihan normaalia tässä vaiheessa??
Onko tuo vuoto esimaitoa tai jotain?
Kommentit (8)
Mulla vuoti tissit rv 12 lähtien, älä puristele, ettei vaan ärsyynny enempää. Yksilöllistä ja normaalia.
Kyllä, olen raskaana.
Tuntuu vaan hullulta että nää vuotaa tälläil jo tässä vaiheessa. :o
Rintsikatkin ihan sotkussa. :
Mullakin alkoi vuotaa aika aikaisessa vaiheessa ja kysyin siitä neuvolassa kun olin ihan hämilläni asiasti niin neuvoja täti vaan hymähti huvittuneena vastaukseksi eikä selittänyt ollenkaan, että on ihan normaalia, mutta kai se sitten kuului asiaan ja mulla ainakin erittyi maitoa tosi paljon heti synnytyksen jälkeen.
Minullakin alkoi aikaisin tissit vuotaa. Kun vauva syntyi maitoa tuli todella paljon. Täysimetin 6kk enkä koskaan imettänyt kuun yhdestä tissistä kerralla, koska isompikin vauva tuli yhdestä täyteen. Niin ja luovutin maitoa myös sen 4kk ja sain siitä hyvät rahat. Ensimmäiset viikot jouduin kerran yössä nousemaan ja pumppaamaan maitoa koska tissit oli jo ihan täynnä. Sitten tulo tasottui sen verran, että pumppasin n.klo23 tissit tyhjäksi niin selvisin kuuteen aamullailman pumppaamista. Vauva heräsi syömään 2-5 kertaa yössä ja kun söi toisesta suihkusi toisesta maitoa. Sideharsoja oli sänky täynnä kun niillä piti suojautua maidolla.
Mutta siis on normaalia. Toisilta vaan tulee enemmän maitoa kuin toisilta.
Kyllä, on normaalia, on juurikin sitä esimaitoa. Itsekin hämmästelin aikoinaan siinä rv20 kieppeillä ja googlailin paniikissa :D älä hirveesti hipelöi turhaan. Kannattaa nyt jo laittaa yöksi vaikka liivinsuojat.
On täysin normaalia. Osta kaupasta liivinsuojia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 07:34"]Mulla vuoti tissit rv 12 lähtien, älä puristele, ettei vaan ärsyynny enempää. Yksilöllistä ja normaalia.
[/quote]
Mikä niitä siis ärsyttää? Tottakai niitä voi puristella. Ehkä taasen en nännejä hieroisi ihan hirveästi supistusten takia, mutta eipä sekään loppupeleissö mihinkään vaikuta jos ei paikat ole kypsät.
Oletko siis raskaana?