Seksiä luvassa, en saa alapäästä kuntoon
Ahistaa, ku ois mahis harrastaa seksiä mun ihastuksen kanssa, mutta alapään karvotus on mitä on. En oo vähään aikaan päässy sänkypuuhiin, ni on alapääkarvat jääny vähän retuperälle. Siis toki oon siistiny bikinirajan normaalisti, mutta nyt ku koitin sheivata vähän enemmän, ni koko alakerta näyttää karseelta. :-D Onko parempi jättää vähän enemmän karvaa, ku aikaansaada pilkullinen ärtyny alapää? No, en edes vielä tiedä, millasesta alapääkarvotuksesta tää uus tyyppi tykkää. Mitään posliinia en kyl rupee ajamaan.
Vinkkejä, miten saada sänki pois ja punaset pilkut pidettyä kaukana?
Kommentit (51)
Kylläpäs täällä kiihdytään helposti... Jos minä haluan hiukan siistiä pehkoani ja kyselen siihen vinkkejä, ei sen pitäisi ketään haitata. Ja joo, koen ehkä hiukan painetta asiasta, koska tää maailma on mitä on, karvat tuntuu olevan nou nou. Ja niinku sanoin, en aio kyniä alapäätäni ihan paljaaksi, siihen ei riitä kärsivällisyys. :-D
Kiitos tosta hoitoainevinkistä! :) Ja mulla on just tota Rfsu:n after shave -geeliä. Vähän vaan huolestuttaa, miten saan ton vähän aikaa sit ajellun, sängen kasvattaneen ihon siistiksi...
Ei mitään sheivaamista vaan käyt sokeroituttamassa kaiken pois.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:43"]Ap, pillusi on taatusti äärettömän kaunis ja haluttava. Älä ole huolissasi. Jos mies on sinun arvoisesi, ei häntä todellakaan haittaa häpykarvoituksesi tai muutama näppylä "alakerrassasi". Ajelematon pillu on paljon seksikkäämpi ja kiihottavampi kuin posliini tai runsaammin siistitty. Henkilökohtaisesti jopa paljon mieluummin nuolen karvaista kuin karvatonta pillua. Posliini on oikeastaan aina melkoinen pettymys, kun taas hiukan runsaampikin pimppikarvoitus saa minut sekaisin himosta. <3
Olen 28-vuotias komea ja lihaksikas mies. Eli kyllä hiukan nuorempikin mies voi pitää naisen alapääkarvoitusta varsin seksikkäänä asiana.
[/quote]
Oi, kiitos ihanasta kommentista, kiva kun täälläkin vielä joku osaa kirjottaa positiiviseen sävyyn. :)
Ja ootte oikeessa, oon liian kiltti ja haluan miellyttää toisia ja pelkään ristiriitoja. Ehkä uskallan olla oma itteni kuhan tän miehen kanssa vielä enemmän tutustutaan. Ainakin tähän mennessään on hyväksynyt mut sellasena ku oon, toivottavasti sama koskis myös tota alapäätä. ;-)
[/quote]
Se haluaa vaan sun alapäätä, sitten ku saa, jättää sut ku nallin kalliolle. Buahhaha
Kiitos analyysistäsi, luulenpa asian olevan aivan päinvastoin. ;-) <3
Ap
No nyt on alapää siistitty, bikinirajat ajeltu ja karvoja leikattu lyhyemmiksi. Yhessä kohtaa on nyt sit semmosta sängen näköstä, karvoja ei siis saa millään pois. Vissiin niitä sisäänkasvaneita karvoja, ihanaa... Onko niihin muuta vinkkiä, ku kuorinta ja rasvaus? Huomaako miehet tollaset? Ohan ne vähän ruman näköset...
Ahdistaa olla näin tietoinen omista pillukarvoistaan ja epävarma siitä, kelpaako toiselle. Jättäsitkö sä panematta naista, jolla ois siistitty, ei karvoja tursoileva alapää muutamilla pilkuilla? :-D
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 08:48"]No nyt on alapää siistitty, bikinirajat ajeltu ja karvoja leikattu lyhyemmiksi. Yhessä kohtaa on nyt sit semmosta sängen näköstä, karvoja ei siis saa millään pois. Vissiin niitä sisäänkasvaneita karvoja, ihanaa... Onko niihin muuta vinkkiä, ku kuorinta ja rasvaus? Huomaako miehet tollaset? Ohan ne vähän ruman näköset...
Ahdistaa olla näin tietoinen omista pillukarvoistaan ja epävarma siitä, kelpaako toiselle. Jättäsitkö sä panematta naista, jolla ois siistitty, ei karvoja tursoileva alapää muutamilla pilkuilla? :-D
Ap
[/quote]
Voin tulla katsomaan ensin ja teen sitten päätöksen ;)
M24
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]
Posliinista tykkään :) T. Nuori mies
[/quote]siis lapsi!
[/quote]
Mikähän fetissi siullakin on?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:43"]Nyt vittuun ne karvat sieltä pillusta! Posliinia sen pitää olla.
[/quote]
Siellähän ne karvat on jo! Vai pitäisikö tunkea sinne sisälle? Ei kuulosta kovin seksikkäältä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:53"]Leikkaan saksilla lyhyiksi. Posliinia en voi ajella, koska ihoni ei kestä. On kokeiltu vaikka mitä, ei toimi. Atoopikko kun olen. Minulle on terve iho paljon tärkeämpi kuin se, että joku mies saisi katsella paljasta lettua.
[/quote]tuskin katselusta on kyse. Suuseksi vain parempaa ilman. Ja ilman hyvää suuseksiä ei ole kunnon seksiä nähnytkään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 07:55"]Rfsu after shave pelastaa mut näppylöiltä. Laitan sitä heti sheivauksen jälkeen ja lisäksi sen jälkeen kahtena iltana suihkun jälkeen. Ei ärry eikä tuu näppyjä ja Sheivaan melkein posliiniksi.
[/quote]Miltä se maistuu suuseksissä?
Mut luulet, kääntyykö mies kannoillaan ku näkee sut alasti? Se ei todellakaan huomaa mitään paria karvanjuurta. Mitä jos keskittyisit omaan nautintoon, mieskin kiihottuu siitä kun sinä estottomasti nautit etkä ole mikään neurootikko.
Voi aikoja voi ongelmia :D
Onkohan alapääkampaamoja jo olemassa :) Täytyyhän sitä nyt olla edustuskunnossa sekä ala- että yläpäästä. Suihkussaa käynti ei riitä vielä mihinkään :)
Ovatkohan miehet yhtä huolissaan alapäästään vai riittääkö terve yläpää?
Sheivaa uudella terällä bikinirajat siistiksi, mutta älä paina liikaa, koska siitä ne pilkut tulee. Voit myös lyhentää karvoja saksilla, jos haluat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:31"]Täytyy kyllä olla tosi nätti pillu, että posliini näyttää hyvältä. Olen nähnyt muutaman niin ruman ja kalpean lörppäpillun, että olisin toivonut vähän karvoja siihen ympärille pelastamaan tilannetta.
[/quote]
Mä näin Aatami etsii Eevaa-ohjelmassa vanhan nakuilevan naisen, jolla oli posliini ja voi hirvitys miltä senkin ikäinen toosa näyttää ilman karvoja. Ei oo nättiä kun kamelinvarvas roikkuu ryppyisenä vanhuuttaan. Karvat olis ollut paljon nätimmät.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:31"]
Itse siistisin vain sen bikinirajan ja vähän saksilla parturoisin kasvustoa ettei kovin rönsyile. Ei kaikki miehet tosiaan tykkää posliinista. Aikuisille naisille kuuluu karvat.
[/quote]
Aikuinen nainen saa tehdä karvoillaan mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:31"]Täytyy kyllä olla tosi nätti pillu, että posliini näyttää hyvältä. Olen nähnyt muutaman niin ruman ja kalpean lörppäpillun, että olisin toivonut vähän karvoja siihen ympärille pelastamaan tilannetta. [/quote] Mä näin Aatami etsii Eevaa-ohjelmassa vanhan nakuilevan naisen, jolla oli posliini ja voi hirvitys miltä senkin ikäinen toosa näyttää ilman karvoja. Ei oo nättiä kun kamelinvarvas roikkuu ryppyisenä vanhuuttaan. Karvat olis ollut paljon nätimmät.
[/quote]
Ja minusta se taas näytti oikein nätille. Kaikkia et voi miellyttää, joten miellytä itseäsi ja puolisoasi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:43"]Ap, pillusi on taatusti äärettömän kaunis ja haluttava. Älä ole huolissasi. Jos mies on sinun arvoisesi, ei häntä todellakaan haittaa häpykarvoituksesi tai muutama näppylä "alakerrassasi". Ajelematon pillu on paljon seksikkäämpi ja kiihottavampi kuin posliini tai runsaammin siistitty. Henkilökohtaisesti jopa paljon mieluummin nuolen karvaista kuin karvatonta pillua. Posliini on oikeastaan aina melkoinen pettymys, kun taas hiukan runsaampikin pimppikarvoitus saa minut sekaisin himosta. <3
Olen 28-vuotias komea ja lihaksikas mies. Eli kyllä hiukan nuorempikin mies voi pitää naisen alapääkarvoitusta varsin seksikkäänä asiana.
[/quote]
Oi, kiitos ihanasta kommentista, kiva kun täälläkin vielä joku osaa kirjottaa positiiviseen sävyyn. :)
Ja ootte oikeessa, oon liian kiltti ja haluan miellyttää toisia ja pelkään ristiriitoja. Ehkä uskallan olla oma itteni kuhan tän miehen kanssa vielä enemmän tutustutaan. Ainakin tähän mennessään on hyväksynyt mut sellasena ku oon, toivottavasti sama koskis myös tota alapäätä. ;-)
Posliini laulu:
.
Se on posliinipillu, mistä miehet tykkää
Voin kertoa teille sen
Ei oo karvat nuo tiellä, kun mulkkua lykkää
Mun reikäni täyttäen
Ja mun karvani kaikki partaveitsi vuolee
Päältä häpyhuulien
Se on posliini pillu, mitä äijät nuolee
Kiihkoissansa kuolaten
Olin vielä nuori
Kun alko mätäs nouseen
Jalkovälin vallaten
Oli kova huoli
Ett’ häviääkö vittu
Sekaan häpykarvojen
Sillon minä päätin
Ett’ lähteä saa karvat
En mä niillä mitään tee
Partahöylää näytin
Ei jääneet edes harvat
Kaikki lähti käveleen
Se on posliinipillu, mistä miehet tykkää…
Kyllä tietää meikä
Ett’ mitä miehet tahtoo
Nuolla haluu posliinii
Hyvin näkyy reikä
Ja sitähän ne katsoo
Toteutan vain unelmii
Punainen on pillu
Se ihanasti kutsuu
Mulkkujanne kyläileen
Ei se turhaan hillu
Vaan lisää vielä kostuu
Kaipaa kyrpää sisälleen
Se on posliinipillu, mistä miehet tykkää…
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 05:23"]mut miettikää, mite helppoa se ois, jos trendi ois päinvastainen ja karvat sais olla... ;-)
[/quote]
Helppoa - mutta epäsiistiä ja inhottavan tuntuisiahan ne karvat ovat. ja miksi täällä alapeukutetaan asiallisia kommentteja, kaikki pois vaan! (Juu itseltä myös tasa-arvo ei jää feministeillekkään kitistävää)