AION VIEDÄ VAUVANI TEATTERIIN!
Järkyttävää käytöstä että viaton vauva häädettiin teatterista. Aion mennä lapseni kanssa teatteriin ja meillä on oikeus olla siellä!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:44"] Järkyttävää käytöstä että viaton vauva häädettiin teatterista. Aion mennä lapseni kanssa teatteriin ja meillä on oikeus olla siellä! [/quote] Ei sinne päästetä noin junttia äitiä ja vauvaa. [/quote] Minulla ja vauvallani on TÄYSI OIKEUS käydä teatterissa. Mitä niin pahaa viattomassa pienessä vauvassa voi olla että ihmiset alkavat vihata?
[/quote]
AION TULLA PALJASTELEMAAN ITSEÄNI TEIDÄN ETEEN TEATTERISSA! MINULLA ON TÄYSI OIKEUS VILAUTELLA TEATTERISSA. MITÄ NIIN PAHAA PELKÄSSÄ KEHOSSA VOI OLLA ETTÄ IHMISET ALKAVAT VIHATA?
Oi kuinka kiinnostavaa. Muista loukkaantua jos joku pyytää sinua poistumaan lapsesi aloittaessa itkemisen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:44"]
Järkyttävää käytöstä että viaton vauva häädettiin teatterista. Aion mennä lapseni kanssa teatteriin ja meillä on oikeus olla siellä!
[/quote]
Ei sinne päästetä noin junttia äitiä ja vauvaa.
[/quote]
Minulla ja vauvallani on TÄYSI OIKEUS käydä teatterissa. Mitä niin pahaa viattomassa pienessä vauvassa voi olla että ihmiset alkavat vihata?
[/quote]
Minulla on täysi oikeus tehdä sitä ja tätä muista viis, niinkö? Oletko kuullut kohteliaisuudesta kanssaihmisiä kohtaan?
Miksi hemmetissä se vauva pitää sinne teatteriin raahata? Ei se siitä näytöksestä mitään irti saa eikä saa muutkaan jos vauva alkaa itkemään.
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu on kyllä aika kulunut fraasi!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:44"]
[/quote]
[/quote]
Minulla ja vauvallani on TÄYSI OIKEUS käydä teatterissa. Mitä niin pahaa viattomassa pienessä vauvassa voi olla että ihmiset alkavat vihata?
[/quote] Minulla on täysi oikeus tulla teatteriin rääkymään kuin vauva. Mitä pahaa siinä voi olla että ihmiset alkavat vihata?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:53"]Oi kuinka kiinnostavaa. Muista loukkaantua jos joku pyytää sinua poistumaan lapsesi aloittaessa itkemisen.
[/quote]
Pienen vauvan itku on täysin luonnollinen reaktio. Ja tosiaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu! Ihan hyvä on vauvankin olla joskus muualla kuin kotona, eihän se muuten totu muihin ihmisiin ja uusiin paikkoihin.
Minun vauvani ei juuri itkeskele ja sen vaipan voin vaihtaa nopeasti siinä paikallani.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:44"]
[/quote]
[/quote]