Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan vakituisten etuoikeudet tunteiden ilmaisemiseen ärsyttää

Vierailija
08.08.2023 |

Vakituisilla on etuoikeus kiukutella työpaikalla ja osoittaa mieltään..
Mutta meidän sijaisten tulee vain kestää ja kestää, jos avaamme suumme, meidät savustetaan pihalle..... Niin epäreilua.......

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkimis järjestys olla pittää.

Kanalaumassa.

Miesvaltaisissa työpaikoissa hiukan eri meno.

Vierailija
2/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokkimis järjestys olla pittää.

Kanalaumassa.

Miesvaltaisissa työpaikoissa hiukan eri meno.

Kyllä!

Mies sossualalla.

Naureskelen vierestä akkojen keskinäiselle nokkimiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisilta siedetään liikaa.

Vierailija
4/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen naisvaltaisella hoitoalalla. Nämä vanhat akat haukkuvat toisiaan selän takana minkä kerkiävät. Ihan kuin joku kummeli-sketsisarja. Sitten he keskustelevat ja ovat niin hyviä kavereita. Kuulen, miten jollain on kovat otteet, joku on kuulemma kateellinen toiselle(ammattitaidolle)kun hän on olevinaan niin hyvä hoitaja, kehuu omaa pistosteknikkaansa vuolaasti ja kertoo, miten tämän sh:n pistoksista valuu kolmasosa kättä pitkin. Kuulemma hionut oman pistostekniikan huippuunsa. On ihan ok ammattitaito molemmilla. Toinen on piirtänyt Pomolle menevään viestilappuun sydämen. Toinen sh närkästyy, kysyy "mikä tuo on" ja Kuulemma miten noloksi tämä sh meni. Toisen lh mukaan taas tämä sh kateellinen, koska Toinen on pomon "suosikki"...

Tässä esimakua mitä joudun kestää en jaksa kuunnella näitä juoruakkoja

Vierailija
5/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaistin naisvaltaisessa työpaikassa aikoinaan. Hirveä hulabaloo näillä vakkareilla ennen lomalle jäämistä miten hirveä työtaakka heillä on ja niin kova huoli miten sijainen pärjää. Kun menin maanantaina heidän paikalleen, työt todellakin kaatuivat niskaan, jokaisessa paikassa meni 2-3 päivää, kun olin purkanut heidän rästityönsä. Loppuviikko oli aina hyvin lunkkia ja kaikki ne 3-4 viikkoa mitkä kussakin pisteessä sijaistin, niin ihmettelen miten he vuodesta toiseen saavat aikansa kulumaan. Minun piti keksimällä keksiä tekemistä kun joutilasta aikaa oli niin paljon.

Vierailija
6/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on naisvaltaisilla aloilla.

Vierailija
7/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen naisvaltaisella hoitoalalla. Nämä vanhat akat haukkuvat toisiaan selän takana minkä kerkiävät. Ihan kuin joku kummeli-sketsisarja. Sitten he keskustelevat ja ovat niin hyviä kavereita. Kuulen, miten jollain on kovat otteet, joku on kuulemma kateellinen toiselle(ammattitaidolle)kun hän on olevinaan niin hyvä hoitaja, kehuu omaa pistosteknikkaansa vuolaasti ja kertoo, miten tämän sh:n pistoksista valuu kolmasosa kättä pitkin. Kuulemma hionut oman pistostekniikan huippuunsa. On ihan ok ammattitaito molemmilla. Toinen on piirtänyt Pomolle menevään viestilappuun sydämen. Toinen sh närkästyy, kysyy "mikä tuo on" ja Kuulemma miten noloksi tämä sh meni. Toisen lh mukaan taas tämä sh kateellinen, koska Toinen on pomon "suosikki"...

Tässä esimakua mitä joudun kestää en jaksa kuunnella näitä juoruakkoja

Tuttua.. lisäksi arvostellaan pomon ammattitaitoa ja ylipainoa selän takana..

Vierailija
8/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painin saman asian kanssa. Pelottaa tehdä mokia töissä kun tietää että sitten on itse juoruilun kohteena.. olen niin ahdistunut

Vierailija
9/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkarit saa myös parhaat lomajaksot.

Vierailija
10/13 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllistä..