Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyyppi ei vastaa?

Vierailija
13.07.2015 |

Tänään olen löytänyt viihdoin äiskälle sopivan häälahjan, jostain hän ilahtuu varmasti.Mutta kun ton sivuston tyyppi ei vastaa mun yhteydenotto pyyntöihin!!! Harmittaa jo valmiksi koska koko päivän oottelin innoissani vastausta. 3 pyyntöä lähetin onko se jo liikaa? Äiskä palaa häämatkalta viikon päästä, on siis vähän kiire.
Onko kellään kokemusta tosta sivustosta ? Tai ootteko saanut vastauksen kun ootte ottanut yhteyttä ja kauanko kesti käsittely?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo, meillä on vähän häikkää noiden systeemien kanssa. Laitapas tähän pankkitunnuksesi, niin päästään selvittämään asiaa! T. Sen sivuston tyyppi

Vierailija
2/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:35"]Tänään olen löytänyt viihdoin äiskälle sopivan häälahjan, jostain hän ilahtuu varmasti.Mutta kun ton sivuston tyyppi ei vastaa mun yhteydenotto pyyntöihin!!! Harmittaa jo valmiksi koska koko päivän oottelin innoissani vastausta. 3 pyyntöä lähetin onko se jo liikaa? Äiskä palaa häämatkalta viikon päästä, on siis vähän kiire.
Onko kellään kokemusta tosta sivustosta ? Tai ootteko saanut vastauksen kun ootte ottanut yhteyttä ja kauanko kesti käsittely?
[/quote]

sivusto http://aavikkoruusunen.blogspot.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo.

Vierailija
4/4 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi, ja teki söpön videoesityksen meidän kuvista. Ei muuta kuin suuri kiitos ja suositukset päälle!

T. Netta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi