Sossu uhkailee aktivointisuunnitelmalla
Miten ton voi välttää siten, ettei tukia leikata?
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:15"]
Alkaa kiinnostaa kun tulee nälkä
[/quote]
Porvarilta voi edelleenkin varastaa jos tarve vaatii.
On olemassa tyyppi joka puhuu vähän kuten sinä mutta elää myös niin; Pentti Linkola. Sellaiseen elämään sinä tuskin pystyisit. Jos ylipäätään mihinkään. Ratkaisu ongelmaasi on yksinkertainen, ilmoitat työkkäriin ja sossuun "En ole työmarkkinoiden käytettävissä." Samalla voit pyytää laskun oppivelvollisuuden aikaisesta opetuksesta. tietenkin
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:29"]
Voi nyyh, meinasitkos tehdä asialla jotain, vai istua perseelläsi ja leikkiä marttyyria?
[/quote]
Kuten sanoin, alan varkaaksi jos siihen väkisin pakotetaan.
[/quote]
Vankilaan päädyt, arvoton paska.
Siperiaan joutaisit tapoja oppimaan. Muutama isku nagaikalla pettaa kummasti tottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:15"]
Alkaa kiinnostaa kun tulee nälkä
[/quote]
Porvarilta voi edelleenkin varastaa jos tarve vaatii.
[/quote]
Eli et pysty elämään ilman porvaria.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:30"]Miten ton voi välttää siten, ettei tukia leikata?
[/quote]
Miksi se pitäisi välttää? Oletus on että voit paremmin, jos sinun ei tarvitse elää köyhyysrajalla.
Sen sijaan voisit löytää työtä, joka antaa sinulle toimeentulon.
Sellainen tuntuu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:00"]
Sitten sinulle täysin oikein. Lopeta dokaaminen veronmaksajien rahoilla.
[/quote]
Sun lammastelu ei nyt ole mun ongelma. Ihan omaa tyhmyyttäsi suostut valtiovallan ja porvarien orjaksi.
[/quote]
Sinä itse olet alkoholin orja.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:30"]Miten ton voi välttää siten, ettei tukia leikata?
[/quote]
Miksi se pitäisi välttää? Oletus on että voit paremmin, jos sinun ei tarvitse elää köyhyysrajalla.
Sen sijaan voisit löytää työtä, joka antaa sinulle toimeentulon.
[/quote]
Itse olen korkeakoulutettu nainen, joka sairastui masennukseen ja paniikkihäiriöön.
Taustalla on kymmenen vuotta kestänyt raaka väkivalta entisen mieheni taholta, joka tuon jälkeen on ylennetty ja edelleen toimii huippuvirassaan.
Nyt minulle on ehdotettu sosiaalitoimen puolelta apua työnhakuun. Minä olen valmis toimimaan vaikka heti väkivaltaa kohdanneiden naisten parissa.
Saa nyt nähdä miten kankeaa tuo toiminta on.
Työkkärin toiminta kun on ihan tuhoon tuomittua: Virkailijat vain vittuilevat keskusteluajalla.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Ei todellakaan tunnu. Töihin meno on ajatuksenakin äärimmäisen vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:22"]
Puhut paljon porvareista. En sua nyt ainakaan TYÖläiseksikään kutsuisi, joten mikä olet?
[/quote]
Rotta.
Taas näitä provoja. Uskokaa jo, suurin osa meistä työttömistä haluaa töitä!
Työssäolijat pitäisi pakottaa jakamaan työnsä työttömien kanssa!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:00"]
Sitten sinulle täysin oikein. Lopeta dokaaminen veronmaksajien rahoilla.
[/quote]
Sun lammastelu ei nyt ole mun ongelma. Ihan omaa tyhmyyttäsi suostut valtiovallan ja porvarien orjaksi.
[/quote]
"Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat" sanoo sananlasku. Jos haluat olla vapaa "valtiovallan orjuudesta", elä omillasi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:22"]
Mikä siinä on niin kauheaa?
[/quote]
Siis siinäkö, että valtio yrittää pakkotoimenpiteillä ja ukaaseilla tehdä ihmisestä hyväkskäytettävän kompotentin?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:26"]
"Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat" sanoo sananlasku. Jos haluat olla vapaa "valtiovallan orjuudesta", elä omillasi.
[/quote]
Tämähän ei ole mahdollista nimenomaan valtiovallan takia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:22"]
Mikä siinä on niin kauheaa?
[/quote]
Siis siinäkö, että valtio yrittää pakkotoimenpiteillä ja ukaaseilla tehdä ihmisestä hyväkskäytettävän kompotentin?
[/quote]
Ei ole pakko. Et ota valtiolta rahaa vastaan, niin valtio ei voi sinua paljonkaan pakottaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:31"]
ainahan sitä suunnitella voi sitä sun tätä
[/quote]porvarin rahat kyllä kelpaa
En joka tapauksessa halua mitään suunnitelmaa, jonka tarkoituksena on alistua porvaria palvelevaksi lampaaksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:26"]
[/quote]
Tämähän ei ole mahdollista nimenomaan valtiovallan takia.
[/quote]
Niin, lakia on pakko noudattaa. Mutta töihin ei sinua kukaan pakota.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:32"]
Mutta töihin ei sinua kukaan pakota.
[/quote]
Kyllä sinne kaikin mahdollisimman yritetään pakottaa. Toki ääritapauksissa alan vaikka ennemmin varkaaksi kuin porvarin orjaksi.
Voi voi pientä. Muutat vain jonnekin korpeen omavaraistalouteen niin ei tarvi aktivoitua.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:32"]
Muksi porvarin pitää elättää sinut ilman että annat mitään takaisin?
[/quote]
IItseäpähän yrittävät pakottaa kaikki ihmiset orjikseen palvelemaan suurpääoman etuja. Edelleenkin on aivan selvää, ettei kaikki siihen suostu.
[/quote]
Aivan. Ja silloin voi elää omillaan. Alkaa kiinnostaa kun tulee nälkä