En ostanut viinirypäleitä :(
koska ne olivat pahaa merkkiä ja maksoivat 4 e :(
Kommentit (13)
3.99 oli joo kaupassa. Hedelmäsalaattia tein mutta nyt jäi rypäleet pois. Huhheijaa.
Jäi kans rypäleet kauppaan. Melkein 4 euroa oli meidän kaupassa!!!!
Miksi ne ovat yhtäkkiä niin kallistuneet? Huono sato?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:22"]Mikä on paha merkki ja mikä hyvä merkki?
[/quote]
Siwassa on joku outo merkki, en muista mikä mutta käykää kyyläämässä :) Eldoradon rypäleet ovat hyviä, mutta eihän niitä tietenkään ollut :( Ai ovatko ne joka paikassa sikahintaisia? :O
Mä ostin viinirypäleitä ja siihen kaatu mun talous. Mut ei se haittaa! Ainakin mulla on rypäleitä :)
Ostakaa rusinoita nyt äkkiä varastoon ennen kuin niidenkin hinta nousee.
En ostanut viinirypäleitä, koska olivat pahaa merkkiä ja maksoivat 4€. Sen sijaan löysin valkoviiniä, joka tosin oli hieman kalliimpaa, mutta myös merkki miellyttää! Ostin itse asiassa samantien useamman pullon, sillä näissähän on varsin hyvä säilyvyys. Toisin kuin viinirypäleissä.
Ei vittu mä kattosin et voiks olla todellista ne hinnat! Mut oli ne. Söin niitä rypäleitä niistä bokseista roppakaupalla ja juoksin pois kaupasta! Sydän tykyttää vieläkin.
Mä en ole kans ostanut vähään aikaan, koska en uskalla ostaa myrkkyräpäleita ja luomuviinirypäleitä ei ollut noissa lähikaupoissa (eikä mitään pikkukauppoja). Pitää varmaan mennä taas jonnekin muualle kauppaan, että saa luomuräpäleitä.
Katsoin myös kaupassa viinirypäleitä, olivat Egyptistä. Egyptinmatkojen vaivat tiedän...en uskaltanut ottaa. Sitten ajattelin, että onhan ne vähän myöhemmin sesongissa Euroopassakin. Sinänsä köyhän maan tuotteita olisi hyvä ostaa, epäilen vain tuota hygieniaa. (juu pestäänhän ne ensin ja voi mahatauti tulla vaikka suomalaisesta porkkanasta.... etei tää nyt iso asia mulle ole)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:32"]Katsoin myös kaupassa viinirypäleitä, olivat Egyptistä. Egyptinmatkojen vaivat tiedän...en uskaltanut ottaa. Sitten ajattelin, että onhan ne vähän myöhemmin sesongissa Euroopassakin. Sinänsä köyhän maan tuotteita olisi hyvä ostaa, epäilen vain tuota hygieniaa. (juu pestäänhän ne ensin ja voi mahatauti tulla vaikka suomalaisesta porkkanasta.... etei tää nyt iso asia mulle ole)
[/quote]
Mä en ikinä jaksa pestä mitään noita tommosia ja ostan aina mitä sattuu...ulkomaalaisia tai ei...en ikinä kato. Enkä oo koskaan mitään kuolemantautia saanu. Tai ehkä mulla on niin vitun kova vastustuskyky ku en oo mikään hygieniafriikki :D
Mä en mitään RoundUp rypäleitä toiselta puolelta maailmaa osta ikinä. Wt herkku koko rypäleet.
Mikä on paha merkki ja mikä hyvä merkki?