Hyväksyisitkö pettämisen tässä tilanteessa?
Mies:
- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä
- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)
- tekee kotitöitä
- antaa perheelle aikaansa
- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää
Kommentit (245)
Ap:lla taitaa olla itsetunto-ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:13"]Ap:lla taitaa olla itsetunto-ongelmia.
[/quote]
Ja sen lisäksi ihastunut toiseen.
Eli haluat rusinat pullasta? Rakastajattaren, jonka kanssa voi harrastaa ja panna ja pikkuvaimon kotiin. Olet sinä melko säälittävä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:53"] Mies on siis bi? Muuta syytä en käsitä, miten nainen ei voi tyydyttää miehen kaikkia tarpeita. Kas kun ei ihminen muutenkaan saa ihan kaikkea mitä haluaa, että minusta ns. normiseksin pitää riittää, eikä tarvi mitään hirveän kinkyä suostua tekemään että miehelle kelpaisi. Mutta siis mieheksi nainen ei voi ryhtyä, jos sellaisesta puutteesta on kysymys.
[/quote]
No en ole mikään bi. Haluaisin edes joskus sellaista seksiä, jossa naisesta näkee että hän todellakin haluaa minua, ihailee vartaloani ja stondistani ja haluaa tehdä kaikkensa miellyttääkseen minua. Vaimoni ei ole sellaista miellyttäjätyyppiä eikä partnerin komea ulkomuotokaan merkitse hänelle mitään. Aiemmat naiseni ovat olleet aivan pähkinöinä kehostani ja esim. siitä minkä kokoinen minulla on jne. Vaimoni kanssa seksi on erilaista, henkisempää. Mukavaa kyllä sekin mutta ei tuollaista mitä haluaisin.
ap
[/quote]
AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAA XDDD MAhdat olla melkonen adonis! God's gift for women! Miesten mies! Sori, huutonauran. Mutta ihan oikeasti... Mitä itse teet naisellesi? Oletatko saavasi palvontaa ihan vain tuon jumalaisen kehosi kanssa vai teetkö oikeasti jotain ansaitaksesi sen? (=onko seksissä vastavuoroisuutta?) Kuulostat todella pinnalliselta ja epäkypsältä kun kuvauksesi rakastavalle ja henkiselle seksille, ihanteelliselle rakastelulle on "mukavaa".
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:37"]
No tulihan se totuus sieltä kun vähän vängättiin.Elikä sinä olet ihastunnut toiseen naiseen ja haluaisit suhteen hänen kanssa mutta et halua erota vaimostasi koska se tulisi rahallisesti liian kalliiksi.Ei ap tossa tilanteessa kukaan ei hyväksy sun pettämistä!!ja tätä sontaa sä yritit vielä puolustella jollain kotitöiden tekemisellä?Melkein naurattaa..
[/quote]
Olisihan se ikävää luopua juuri rakennetusta unelmatalosta ja ottaa samalla taloudellisesti hirmuinen summa takkiin. Kyllä se vaikuttaa tähän asiaan. Sekö sitten tekee avoimen suhteen halustani jotenkin tuomittavampaa? Jos taloa ei olisi sittenkö niin suhdetoive olisi hyväksyttävä?
ap
[/quote]
Ei. Meitä täällä häiritsee se että se suurin este erolle tuntuu olevan taloudelliset syyt.
[/quote] Ok
Juuri näin. Älä tuhlaa omaa elämääsi, mutta ei myöskään vaimosi elämää. Olette nuoria jos kerran lapset ovat harkinnassa. Myös vaimosi voisi löytää suhteen jossa on intohimoa. Ei unelmatalo korvaa suhdetta jossa on rakkautta ja himoa. Jos aloitat suhteen toiseen, annat jotain vaimollesi kuuluvaa toiselle, parempi suosiolla erota.
Olen se, jolla on on aika avoin suhde. Vaikea vastata, koska kyseistä tilannetta ei ole vielä tullut eteen. Minulla on aina ollut tunne, että olen miehelleni kuitenkin se Nr. 1. Mieheni ei myöskään ole mikään häntäheikki, joka hyppäisi kenen tahansa kanssa sänkyyn, joten naisessa on oltava henkisellä ja älylliselläkin tasolla jotain kiinnostavaa, ennenkuin mieheni kiinnostuisi tästä edes seksimielessä. Tottakai hän voi jonain päivänä ihastua toiseen ja haluta eron, mutta niin voisi käydä myös minulle.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:07"]
Teille, jotka kerroitte hyväksyvänne avoimen suhteen, lisäkysymys:
Hyväksyisitkö edelleen, jos miehelläsi olisi jo vakituinen panokumppani katsottuna ja he olisivat toisiinsa vastavuoroisesti ihastuneita?
ap
[/quote]
Miten ottaisit takkiin erossa, jos jo nyt maksat kaiken yksin? Sanoit, että talokin on nimissäsi, joten siitäkään ei tule ongelmia. Voisit siis hyvin jäädä asumaan siihen eronkin jälkeen. Saisit pitää rahasi ja olisit vapaa tekemään mitä haluat. Et kuulosta erityisen rakastuneelta vaimoosi, joten tekisit luultavasti hänellekin palveluksen. Aloita vaikka näyttämällä tämä ketju hänelle.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:17"]Mies:
- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä
- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)
- tekee kotitöitä
- antaa perheelle aikaansa
- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää
[/quote] mihin kohtaan sinussa hän ei ole tyytyväinen? Miksi "vikaa" ei voi korjata?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:07"]
Olet ollut tyytymätön teidän seksielämään koko suhteen ajan ja kuitenkin seksi on sulle noin tärkeää.Miksi menit naimisiin?No sinä menit ja nyt on aika maksaa.
[/quote]
Keskustelimme vaimon kanssa aiheesta useasti, ja hänen kantansa asiaan oli että koska minä kohtelen häntä kylmästi ja epäempaattisesti, niin hän ei halua minua sillä tavalla kuin yleensä on miehiä halunnut. Lisäksi vaimoa häiritsi se, että hänen mukaansa painostin häntä seksiin ja arvostelin epäseksuaaliseksi (minun mielestäni hän onkin sitä), ja tämä kuulemma myös vähensi seksihaluja. Päätimme parantaa tilannetta ja opettelin olemaan empaattisempi ja muutenkin mukavampi häntä kohtaan.
Nykyään käyttäydyn ainakin suunnilleen toivotulla tavalla, ja vaimon seksihalut ovat paremmat kuin aikaisemmin, mutta ei hän edelleenkään mitenkään älyttömän kuumana minuun käy.
Menin hänen kanssaan naimisiin, koska uskoin noihin selityksiin ja siihen, että tilanne parantuu ajan kanssa. Olemme nyt olleet 9 vuotta yhdessä ja olen edelleen tyytymätön.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:53"] Mies on siis bi? Muuta syytä en käsitä, miten nainen ei voi tyydyttää miehen kaikkia tarpeita. Kas kun ei ihminen muutenkaan saa ihan kaikkea mitä haluaa, että minusta ns. normiseksin pitää riittää, eikä tarvi mitään hirveän kinkyä suostua tekemään että miehelle kelpaisi. Mutta siis mieheksi nainen ei voi ryhtyä, jos sellaisesta puutteesta on kysymys.
[/quote]
No en ole mikään bi. Haluaisin edes joskus sellaista seksiä, jossa naisesta näkee että hän todellakin haluaa minua, ihailee vartaloani ja stondistani ja haluaa tehdä kaikkensa miellyttääkseen minua. Vaimoni ei ole sellaista miellyttäjätyyppiä eikä partnerin komea ulkomuotokaan merkitse hänelle mitään. Aiemmat naiseni ovat olleet aivan pähkinöinä kehostani ja esim. siitä minkä kokoinen minulla on jne. Vaimoni kanssa seksi on erilaista, henkisempää. Mukavaa kyllä sekin mutta ei tuollaista mitä haluaisin.
ap
[/quote]
Mitä vetoa että ap on oikeasti tämmöinen mahtiuros: http://blog.mattwynne.net/wp-content/uploads/2008/11/hairy-belly-man.jpg
Siis yäk!! Et koskaan oikeastaan ole pitänyt seksistä vaimosi kanssa, silti menit naimisiin? Annoit ymmärtää, että kaikki ok. Sitten yhdessä hankitte kalliin talon, olet vaimollesi antanut ymmärtää, että on ok, että hän lähtee yrittäjäksi ja sinä hoidat maksut. Suunnittelette vielä lasta tuohon parisuhdehelvettiin!!?? Kuitenkin nyt jo kaduttaa kaikki, haluat muita naisia etkä vaimollesi mitään ole kertonut!!?? Toivottavasti lapsi ei ole vielä tärpännyt, sillä vedät kyllä maton pois vaimosi jalkojen alta. On siinä kans yhden sortin "adonis". Olen pahoillani vaimosi puolesta, hänellä ei liene aavistustakaan siitä miten itsekeskeinen ja kaksinaamainen olet. Kunnes asiat on puhuttu selviksi vaimon kanssa, laitat ainakin ehkäisyn ainakin kuntoon!!! Turha kuvitella, että lapsi olisi liittonne pelastus jos tilanne jo nyt teillä tuo.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:29"]
3. Olet mennyt naimisiin naisen kanssa jota rakastit. Nyt kuitenkaan et ole tyytyväinen koska naisen luonne ei anna periksi sinun seksuaalisille tarpeillesi, ja haluat siksi (?) aloittaa suhteen ihastuksesi kanssa. Onko seksuaalinen tyytymättömyys oikeasti syy, vai haluatko vain päästä panemaan tätä ihastustasi ilman seurauksia?
[/quote]
Korjauksia.
2. Tilanne ei ole se että vaimolla on pieni palkka, vaan hän ei saa palkkaa ollenkaan. Minä maksan kaiken. Kukaan ei tiedä, kuinka kauan tilanne tulee vielä jatkumaan.
4. En suunnitellut pettämistä, vaikka käytinkin huolimattomuuksissani sitä sanaa. En ole koskaan pettänyt enkä aiokaan pettää.
5. Minulle olisi ok, jos vaimokin kävisi vieraissa, mutta satun tietämään ettei hän tekisi niin vaikka hänellä olisi siihen lupa.
ap
[/quote]
2. Ja senkö takia hänen pitäisi omistaa aikansa sinun urasi edistämiseen? Ei edes oman taloustilanteensa kohottamiseen vaan SINUN uraasi pitäisi molempien ajatella. Huh huh.
4. Olet aikuinen ihminen ja tiedät mitä pettäminen tarkoittaa. Käytit tätä sanaa "huolimattomasti" useassa viestissä, etkä avoimesta suhteesta aloittaessasi maininnut sanallakaan että tarkoittamasi tilanne olisi lähempänä avointa suhdetta kuin pettämistä. Jotenkin minun on vaikea kuvitella että niinkin voimakas ja kuvaava sana kuin pettäminen olisi tullut viesteihisi "vahingossa" ellet kokisi toivomaasi tilannetta jollain tapaa pettämisen kaltaisena, epärehellisenä ja yksipuolisena, toisen selän takana tapahtuvana toimintana.
5. Ja sinulla olisi aivan hyvä omatunto vaikka tietäisit että suhteenne avoimuus jäisi yksipuoliseksi? No fine, jos ei tule tunnontuskia sinulle ja vaimosi on sinut asian kanssa niin ihan sama se mulle on, mutta en itse tuohon pystyisi.
Kolmoskohdassa oli yksi kysymys johon voisin haluta vastauksen.
[/quote]
No onko se sitten reilua että minä mahdollistan hänen uraansa ja lisäksi maksan meidän molempien asumisen ja elämän? Mieluummin laittaisin osan palkastani säästöön niin, että voisin myöhemmin toteuttaa unelmiani. Nyt kaikki menee mikä tuleekin.
Lihavoituun kohtaan sanoisin, että varmaan koenkin että tilanne olisi yksipuolinen, kun tiedän jo valmiiksi että meistä minä olisin ainoa joka tuota vapautta sivusuhteisiin tulisi käyttämään, vaikka se sallittaisiin tasapuolisesti molemmille. En tiedä miksi kuitenkaan pitäisi olla huono omatunto, kun kumpikin kuitenkin toimisi kuten haluaa. Minä haluan harrastaa seksiä muidenkin kanssa, vaimoni ei.
Kolmoskohtaan vastaus: olen ollut koko suhteemme ajan tyytymätön seksielämäämme, joten kysymys ei ole ainoastaan siitä että olen ihastunut.
ap
[/quote]
No miksi ihmeessä olet mennyt hänen kanssaan naimisiin ja harkitset vielä lapsia??? Tyytymätön seksiin aina , maksat kaiken, ei yhteisiä harrastuksia... Joko nyt valehtelet jotain tai sitten sinulla ei ole kaikki ihan kotona
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:53"] Mies on siis bi? Muuta syytä en käsitä, miten nainen ei voi tyydyttää miehen kaikkia tarpeita. Kas kun ei ihminen muutenkaan saa ihan kaikkea mitä haluaa, että minusta ns. normiseksin pitää riittää, eikä tarvi mitään hirveän kinkyä suostua tekemään että miehelle kelpaisi. Mutta siis mieheksi nainen ei voi ryhtyä, jos sellaisesta puutteesta on kysymys.
[/quote]
ap
[/quote]
Ei voi olla totta. Olet lapsellinen
Ap, kaikella hyvällä, kuulostat todella kuvottavalta puolisolta. Keskenkasvuiselta ja äärimmäisen itsekkäältä. En minäkään tuollaista himoitsisi. Ja minkähänlaista räiskyvää intohimoa odotat parisuhteelta 9 vuoden jälkeen? Ihannointia?
Numero 89, onko sinun mielestäsi jotenkin noloa tai väärin haluta sellaista seksiä jossa tuntee itsensä halutuksi?
ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:13"]
Kiitos ymmärryksestä ja kommenteistasi.
Tämä tilanne on jo jatkunut muutaman vuoden, eikä ole mennyt vieläkään ohi. Siksi tätä aihetta pohdinkin. Olen yrittänyt kärvistellä ja unohtaa sen toisen naisen, mutta ei se ole onnistunut. Kaverini ovat sitä mieltä, että asiaa ei kannata ottaa vaimon kanssa puheeksi, vaan joko pettää jos niin päättää tai sitten lopettaa suhde. Itse en ainakaan pettämiseen aio ryhtyä.
Olen yrittänyt saada iloa elämään muilla tavoilla, esim. harrastamalla. Haasteena siinä se, että miespuoliset kaverini ovat nykyään perheellisiä eivätkä ehdi harrastusseuraksi, eli tämä nainen on ainoa jonka kanssa voin käytännössä harrastaa (vaimolle ei ko. harrastus sovi koska hän ei pärjäisi siinä). Muuta harrastusta en oikein ole keksinyt, joka niin paljon kiinnostaisi. Liikkumassa käyn säännöllisesti, ja olen lisännyt liikunnankin määrää ihastumisen jälkeen. Sen aikana ei paljon muuta ole mielessä, mutta ei se kuitenkaan ole pysyvästi ratkaissut tätä ongelmaa eli sitä että se toinen ja seksi hänen kanssaan pyörivät jatkuvasti mielessä.
[/quote]
No joo, kaikki ei mene siis niinkuin strömsössä sitten.
Käytännössä joudut lopettamaan harrastukset ihastuksesi kanssa. Jos asut jossain isossa kaupungissa voit liittyä toiseen harrastusporukkaan jossa hän ei ole mukana. Mä en usko että hän loukkaantuu siitä että et pidä yhteyttä häneen enää. Tiedän miltä se tuntuu sinusta.
Tai os päätät pettää niin tiedät että sulta lähtee vaimo ja talo kävelemään.
Jostkut ihmiset ovat joutuneet kärsiään paljon enemmän. Mulla oli yhteen otteeseen pari työkaveria jotka olivat olleet keskenään naimisissa. Heidän liittonsa lätsähti syystä jota en tiedä, mutta nainen taisi olla se aktiivisempi lähtemään. Joka tapauksessa heillä oli omakotitalo maalla, ja vaimo ei vissiin viihtynyt siellä, ja muutti takaisin kaupunkiin ja alkoi seurustelemaan toisen työkaverin kanssa.
Miehelle kävi niin että hän sairastui ja joutui lähtemään töistä. Hän rupesi uskovaiseksi. Mun käsittääkseni häntä suretti se että hänen unelma perheestä ja omakotitalosta ei tullut mitään. Tai talo jäi mutta ketä naista kiinnostaa enää yli 50-vuotiasta miestä jolla on ollut paksusuolisyöpä ym. Mä ja muutama muu työkaveri yritti rohkaista häntä myymään talonsa ja muuttamaan kaupunkiin koska landella naisia ei noin vaan löydy. Mutta hän päätti jäädä. Mutta tässä tilanteessa nainen oli siis se joka teki päätöksen lähteä.
Jos teillä on sinun ja vaimosi välillä jotain josta ette pysty puhumaan, siis jostain muusta kuin se sinun harrastus-ihastuksesi, niin yritä puhua. myös seksijutuista.
t. mies jolla sairas vaimo
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:07"]
Olet ollut tyytymätön teidän seksielämään koko suhteen ajan ja kuitenkin seksi on sulle noin tärkeää.Miksi menit naimisiin?No sinä menit ja nyt on aika maksaa.
[/quote]
Keskustelimme vaimon kanssa aiheesta useasti, ja hänen kantansa asiaan oli että koska minä kohtelen häntä kylmästi ja epäempaattisesti, niin hän ei halua minua sillä tavalla kuin yleensä on miehiä halunnut. Lisäksi vaimoa häiritsi se, että hänen mukaansa painostin häntä seksiin ja arvostelin epäseksuaaliseksi (minun mielestäni hän onkin sitä), ja tämä kuulemma myös vähensi seksihaluja. Päätimme parantaa tilannetta ja opettelin olemaan empaattisempi ja muutenkin mukavampi häntä kohtaan.
Nykyään käyttäydyn ainakin suunnilleen toivotulla tavalla, ja vaimon seksihalut ovat paremmat kuin aikaisemmin, mutta ei hän edelleenkään mitenkään älyttömän kuumana minuun käy.
Menin hänen kanssaan naimisiin, koska uskoin noihin selityksiin ja siihen, että tilanne parantuu ajan kanssa. Olemme nyt olleet 9 vuotta yhdessä ja olen edelleen tyytymätön.
ap
[/quote]
Olet siis tappanut naisesi seksuaalisuuden. Hän ei suhteenne alussa ollut juuri sellainen kuin halusit, ja sen sijaan että olisit rohkaissut, ymmärtänyt ja vaalinut hänen omaa eroottista puoltaan, olet latistanut, naljaillut, painostanut ja lannistanut hänet. Jos olisit kaivanut pääsi sieltä napasi uumenista suhteenne alkuvaiheessa voisi naisesi olla halukkaampi ja itsevarmempi kumppani. Joo. Hyvä ettei tunneta. Haista vittu ja toivottavasti vaimosi löytää jonkun paremman.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:21"]
Miten ottaisit takkiin erossa, jos jo nyt maksat kaiken yksin? Sanoit, että talokin on nimissäsi, joten siitäkään ei tule ongelmia. Voisit siis hyvin jäädä asumaan siihen eronkin jälkeen. Saisit pitää rahasi ja olisit vapaa tekemään mitä haluat. Et kuulosta erityisen rakastuneelta vaimoosi, joten tekisit luultavasti hänellekin palveluksen. Aloita vaikka näyttämällä tämä ketju hänelle.
[/quote]
Kyllä tarpeettomien neliöiden ylläpitäminen kallilla rahalla merkitsee rahan menetystä. Talo on yhdessä rakennettu molempien toiveiden mukaisesti ja perheenlisäystä silmälläpitäen, joten huoneitakin on useita ylimääräisiä sinkun tarpeisiin nähden. Jos eroaisin, haluaisin muuttaa halvempaan asuntoon jotta rahaa jäisi säästöönkin, tai sitten voisin vaihtaa työni vähemmän stressaavaan - jolloin palkkakin olisi sitten pienempi.
ap
En hyväksy pettämistä missään tilanteessa. Avoin suhde on toki ok, jos se molemmille sopii. Avoin suhde on eri asia kuin "lupa pettää", eikä sopimusta avoimesta suhteesta voi "ostaa" tekemällä kotitöitä, maksamalla isomman siivun vuokrasta tai hieromalla vaimon hartioita iltaisin. Jos kumpikin haluaa avoimen suhteen, niin ollaan avoimessa suhteessa, mutta ei siihen sopimukseen kuulu vetää mitään kotitöitä tai muuta asiaankuulumatonta.
Inhottava ajatuskin, että joku kuvittelee uskollisuuden olevan kauppatavaraa, jonka voi vaihtaa tekemällä puolisolle muita "palveluksia". Eipä siinä niistä "palveluksista" enää pysty varmaan hirveästi nauttimaan, jos tietää, että puoliso täyttää tiskikonetta tai vaihtaa autonrenkaita miettien, montako kertaa vieraan naisen kanssa sillä ansaitsee.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:21"]Miten ottaisit takkiin erossa, jos jo nyt maksat kaiken yksin? Sanoit, että talokin on nimissäsi, joten siitäkään ei tule ongelmia. Voisit siis hyvin jäädä asumaan siihen eronkin jälkeen. Saisit pitää rahasi ja olisit vapaa tekemään mitä haluat. Et kuulosta erityisen rakastuneelta vaimoosi, joten tekisit luultavasti hänellekin palveluksen. Aloita vaikka näyttämällä tämä ketju hänelle.
[/quote]
Vahinko yläpeukku
Älkää koskaan näyttäkö ääliö ketjujanne
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:49"]Ehkä yksi keino selviytyä henkisesti sen yli jos päätät että et petä vaimoasi ja katkaiset yhteydenpidon siihen toiseen naiseen ja heität pois kaikki tunteet ja odotukset mitä häneen liittyy, olisi purkautua jollain tavalla. Joku harrastus, joo mutta sellainen joka saa sinut unohtamaan sen ihastuksen. Osta vaikka moottoripyörä tai hemmottele itseäsi jollain muulla tavalla. Kirjoita päiväkirjaasi tai novelli "rakkaudesta joka ei toteutunut". Juttele muiden kavereidesi kanssa siitä, täältä AV-foorumista saat vain ympäripyöreitä neuvoja tai jodut pilkan kohteeksi.
Muutama vuosi se kestää mutta se menee ohi.
t. mies jolla sairas vaimo
[/quote]
Kiitos ymmärryksestä ja kommenteistasi.
Tämä tilanne on jo jatkunut muutaman vuoden, eikä ole mennyt vieläkään ohi. Siksi tätä aihetta pohdinkin. Olen yrittänyt kärvistellä ja unohtaa sen toisen naisen, mutta ei se ole onnistunut. Kaverini ovat sitä mieltä, että asiaa ei kannata ottaa vaimon kanssa puheeksi, vaan joko pettää jos niin päättää tai sitten lopettaa suhde. Itse en ainakaan pettämiseen aio ryhtyä.
Olen yrittänyt saada iloa elämään muilla tavoilla, esim. harrastamalla. Haasteena siinä se, että miespuoliset kaverini ovat nykyään perheellisiä eivätkä ehdi harrastusseuraksi, eli tämä nainen on ainoa jonka kanssa voin käytännössä harrastaa (vaimolle ei ko. harrastus sovi koska hän ei pärjäisi siinä). Muuta harrastusta en oikein ole keksinyt, joka niin paljon kiinnostaisi. Liikkumassa käyn säännöllisesti, ja olen lisännyt liikunnankin määrää ihastumisen jälkeen. Sen aikana ei paljon muuta ole mielessä, mutta ei se kuitenkaan ole pysyvästi ratkaissut tätä ongelmaa eli sitä että se toinen ja seksi hänen kanssaan pyörivät jatkuvasti mielessä.
ap