Hyväksyisitkö pettämisen tässä tilanteessa?
Mies:
- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä
- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)
- tekee kotitöitä
- antaa perheelle aikaansa
- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää
Kommentit (245)
Teille, jotka kerroitte hyväksyvänne avoimen suhteen, lisäkysymys:
Hyväksyisitkö edelleen, jos miehelläsi olisi jo vakituinen panokumppani katsottuna ja he olisivat toisiinsa vastavuoroisesti ihastuneita?
ap
Kuvottavaa. Olet itse mennyt naimisiin vaimosi kanssa. Itse myös olet varmasti lapsia halunnut, joten miten heidän elättämisensä ja heidän kanssaan ajan vietto olisi jotenkin erityistä puoleltasi?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:59"]
Jos molemmilla olisi yhtäläiset vapaudet niin mitä tarkoitit lauseella: "Eikö silloin voisi ajatella että miehellä saa olla sitten muita vapauksia enemmän?"
[/quote]
Tarkoitin että enemmän vapauksia kuin tavanomaisessa suhteessa, jossa toinen maksaa ja toinen mahdollistaa, jolloin kumpikaan ei kokonaisuutena ole toista enempää saamapuolella.
ap
Tässä elämässä vaan ei saa ihan kaikkea. Jos tarvitsee paljon vaihtelua, ei kannata olla parisuhteessa. Ei kukaan pysty muuttumaan moneksi vaikka olisi kuinka ennakkoluuloton ja joustava , uutta mielellään kokeileva tahansa. Kun et halua tarkemmin kertoa mistä on kysymys, on tosi vaikea ottaa kantaa. Itse en lähtisi avoimeen suhteeseen. Enkä jaksaisi pettämistä myöskään. Vaikka rakastankin miestäni, niin tunnen joustaneeni ja tehneeni kompromisseja hänen takiaan. Tuossa kohtaa menisi minun rahani. En jaksaisi jännittää, että milloin hän löytää jonkun jonka kanssa hän haluaa jakaa enemmän kuin pelkän seksin.