Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö pettämisen tässä tilanteessa?

Vierailija
13.07.2015 |

Mies:

- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä

- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)

- tekee kotitöitä

- antaa perheelle aikaansa

- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää

Kommentit (245)

Vierailija
121/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:59"]

Jos molemmilla olisi yhtäläiset vapaudet niin mitä tarkoitit lauseella: "Eikö silloin voisi ajatella että miehellä saa olla sitten muita vapauksia enemmän?"

[/quote]

Tarkoitin että enemmän vapauksia kuin tavanomaisessa suhteessa, jossa toinen maksaa ja toinen mahdollistaa, jolloin kumpikaan ei kokonaisuutena ole toista enempää saamapuolella.

ap

[/quote]

Vapauksia kuten...?

Vierailija
122/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 jatkaa: Avoimessa suhteessa ei ole pettämistä. Pettämistä on, kun tekee jotain toisen selän takana hänelle kertomatta. Avoimessa suhteessa suhde on terveellä pohjalla, tasapainoinen ja kummatkin ovat tasapuolisesti mukana tässä "sopimuksessa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap yrittää antaa itselleen synninpäästön?

Vierailija
124/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin pettämisen ilman muuta. Nuorempana ja kokemattomampana olin jyrkästi pettämistä vastaan, mutta nyt tiedän, että on olemassa täysin rakkaudettomia suhteita, joissa ihanteet ovat kuolleet jo kauan sitten. T. Erittäin huonossa ja täysin toimimattomassa suhteessa kitkutteleva nainen

Vierailija
125/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:31"]

Kotityöt ja muut mainitut asiat liittyvät tähän siten, että yleensä kun mies maksaa kaiken niin vaimo sitten vuorostaan tekee kotona enemmän. Näin ei ole tässä suhteessa. Eikö silloin voisi ajatella että miehellä saa olla sitten muita vapauksia enemmän?

[/quote]

Jos tilanne olisi sellainen että sinä tekisit lähes kaikki kotityöt ja lisäksi olet ainoa joka tuo rahaa kotiin, ja vaimosi ei ole sairas vaan ainoastaan haluton, niin silloin olisi hyväksyttävää käydä vieraissa. Mutta jos nuo erikoistemput joista saisit kiksejä vaatii naiselta alistumista henkisesti ja fyysisesti niin silloin ei oikein olisi hyväksyttävää.

Minulla on sellainen tilanne että minä teen lähes kaikki kotityöt ja tuon rahat ja vaimo on sairas. Olemme keskustelleet asiasta ja hän on ilmaissut että ei tykkäisi jos kävisin vieraissa. Toinen juttu että minäkin olen haaveillut erilaisista naisista kuin vaimoni on, silloinkin kun hän oli terve. Mulla oli kerran reilut 10 vuotta sitten tilaisuus touhuta toisen naisen kanssa, joka olisi enemmän vastannut himojani, mutta se jäi sekstailuksi "vaatteet päällä".  No yksi syy miksen ryntänyt suhteeseen tosissani oli että hän asui ulkomailla, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän kaukana. Välillä kaduttaa että olisiko pitänyt mutta toisaalta en olisi halunnut rikkoa perhettäni. Nyt mulla on joka tapauksessa sairas vaimo eikä seksiä, mutta perhe on muuten ehjä.

Vierailija
126/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:07"]Teille, jotka kerroitte hyväksyvänne avoimen suhteen, lisäkysymys: Hyväksyisitkö edelleen, jos miehelläsi olisi jo vakituinen panokumppani katsottuna ja he olisivat toisiinsa vastavuoroisesti ihastuneita? ap [/quote] Minua kiinnostaisi tietää, miksi haluat sekä vaimosi että sivusuhteen/ suhteita?

[/quote]

Elämä olisi mukavampaa niin. Tällä hetkellä elämäni on sitä, että teen rankkaa työtä jotta voin rahoittaa molempien elämän, minulla on vain vähän vapaa-aikaa, ja vaimo on kiireinen yrittäjä joka ei ehdi pitää juuri lomiakaan. Muutenkaan kiinnostuksen kohteemme eivät mene kokonaan yksiin, minua kiinnostaa tietyt harrastukset jotka häntä eivät kiinnosta. Näitä olen alkanut harrastaa naisen kanssa, johon olen myös ihastunut samoin kuin hän minuun. Seksiä ei ole vielä ollut koska suhteemme on yksiavioinen enkä halua toimia vaimon selän takana, mutta flirttiä on ilmassa ja voin aavistaa millaista seksi tämän naisen kanssa olisi. Saisin siitä myönteistä sisältöä elämääni, joka tällä hetkellä on lähestulkoon pelkkää työtä ja tylsää kotiarkea (ja -seksiä).

ap

Vierailija
127/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pitää vaimosi , jos lapsiakaan ei ole ja sen lisäksi jonkun toisen?

Vierailija
128/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun: En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä muutenkaan ollut kenenkään muun miehen kanssa sängyssä. (takana piiiitkä ja varsin onnellinen avioliitto).

Silti olen sitä mieltä, ettei toista voi täysin omistaa koskaan. Minulle on tärkeintä, että voin luottaa mieheeni niin paljon, ettei hän esim. koskaan harrastaisi suojaamatonta seksiä tai käyttäisi maksullisia naisia. Voi olla, että hänellä on vuosien varrella ollut muitakin suhteita, mutta ne eivät ole haitanneet kuitenkaan avioliittoamme tai parisuhdettamme millään tavalla. En edes haluaisi tietää, onko hänellä ollut joskus 20 vuotta sitten säpinää jonkun sihteerin kanssa vai ei...ja olisiko sillä edes mitään väliä?

Vierailija
129/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:19"]

Miksi haluat pitää vaimosi , jos lapsiakaan ei ole ja sen lisäksi jonkun toisen?

[/quote]

Meillä on kuitenkin monella tavalla hyvä suhde ja paljon yhteistä. Ero tulisi myös todella kalliiksi, koska asunnostamme on huomattavan paljon lainaa jäljellä ja sitä ei voisi tällä hetkellä myydä tekemättä merkittävää tappiota. Asunto on kokonaan minun nimissäni joten tappiokin tulisi yksin minulle.

ap

Vierailija
130/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:17"]

Elämä olisi mukavampaa niin. Tällä hetkellä elämäni on sitä, että teen rankkaa työtä jotta voin rahoittaa molempien elämän, minulla on vain vähän vapaa-aikaa, ja vaimo on kiireinen yrittäjä joka ei ehdi pitää juuri lomiakaan. Muutenkaan kiinnostuksen kohteemme eivät mene kokonaan yksiin, minua kiinnostaa tietyt harrastukset jotka häntä eivät kiinnosta. Näitä olen alkanut harrastaa naisen kanssa, johon olen myös ihastunut samoin kuin hän minuun. Seksiä ei ole vielä ollut koska suhteemme on yksiavioinen enkä halua toimia vaimon selän takana, mutta flirttiä on ilmassa ja voin aavistaa millaista seksi tämän naisen kanssa olisi. Saisin siitä myönteistä sisältöä elämääni, joka tällä hetkellä on lähestulkoon pelkkää työtä ja tylsää kotiarkea (ja -seksiä).

[/quote]

Toi on vaikea tilanne ymmärrän. Munkin vaimo ei ymmärrä kaikkia harrastuksiani mutta toisaalta ne ovat aika miehisiä että niissä ei naisia juuri törmää. Mutta sitten aloin kerran harrastaa yhtä juttua jota vaimonikin harrastaa ja halusin toisaalta tehdä vaikutuksen yhteen naiseen jonka tunnen pidemmän ajan takaa kuin mitä tunnen vaimoni. Kun vaimoni sai tietää tästä hän kielsi minut olemasta yhteydessä siihen naiseen. Ei edes facebookin kautta.

Sua siis ohjaavat nyt tunteet. En tiedä millainen millamagia toi sun nainen jonka kanssa sulla on yhteinen harrastus, mutta taidat olla pahasti pihkassa.

Mun mielestäni sun pitää, jos lähdet sen toisen naisen kanssa kimppaan, hyväksyä että sulta saattaa lähteä perhe ja talo.

t. Mies jolla sairas vaimo

Vierailija
131/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko tuolla ap että vaimon on hyväksyttävä avoin suhde tai vaihtoehtona on teidän suhteen päättäminen?Elikä jos vaimosi ei tätä hyväksy otat eron?ja tähän teidän suhteeseen toivot vielä lapsia?

Vierailija
132/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:23"]

Heti alkuun: En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä muutenkaan ollut kenenkään muun miehen kanssa sängyssä. (takana piiiitkä ja varsin onnellinen avioliitto).

Silti olen sitä mieltä, ettei toista voi täysin omistaa koskaan. Minulle on tärkeintä, että voin luottaa mieheeni niin paljon, ettei hän esim. koskaan harrastaisi suojaamatonta seksiä tai käyttäisi maksullisia naisia. Voi olla, että hänellä on vuosien varrella ollut muitakin suhteita, mutta ne eivät ole haitanneet kuitenkaan avioliittoamme tai parisuhdettamme millään tavalla. En edes haluaisi tietää, onko hänellä ollut joskus 20 vuotta sitten säpinää jonkun sihteerin kanssa vai ei...ja olisiko sillä edes mitään väliä?

[/quote]

Vastaisitko lisäkysymykseeni viestissä 38.

ap

Vierailija
133/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ja vastaillessa kiehuu koko ajan vain enemmän ja enemmän ap:ta kohtaan...

1. Se että teet kotitöitä on normaalia aikuisen ihmisen elämää. Et tarvitse siitä hyvästä mitalia, erityiskohtelua tai lupaa pettää vaimoasi.

2. Paasaat kovasti siitä että maksat kaiken ja sinulla on parempituloinen työ kuin vaimollasi. Seuraavaksi sanot että vaimo ei "tee asioita jotka mahdollistavat sinun urasi" vaan sen sijaan koittaa itse edistyä omassa työssään. Eli sinusta naisella saa olla pieni palkka, jos hän sitten käyttää kaiken aikansa yrittäen edistää SINUN uraasi, ihan kuin hänellä ei olisi omaa elämää tai tavoitteita. TAI nainen saa edistää omaa uraansa, kunhan palkka on alusta asti vähintään sama kuin sinulla?

3. Olet mennyt naimisiin naisen kanssa jota rakastit. Nyt kuitenkaan et ole tyytyväinen koska naisen luonne ei anna periksi sinun seksuaalisille tarpeillesi, ja haluat siksi (?) aloittaa suhteen ihastuksesi kanssa. Onko seksuaalinen tyytymättömyys oikeasti syy, vai haluatko vain päästä panemaan tätä ihastustasi ilman seurauksia?

4. Suunnittelit aluksi pettämistä, et avointa suhdetta. Haista paska siitä hyvästä. Pettäminen on todella halpamaista ja inhottavaa. Pettäessäsi halvennat suhteen toista osapuolta, käytät hyväksi hänen luottamustaan, leikit hänen sydämellään. Sanot rakastavasi ja suutelet vaimoasi huulilla jotka tunti sitten olivat jonkun toisen vartalolla, ja vaimosi luulee näkevänsä koko totuuden. Pettämällä sinä teet naisesta jota sanot rakastavasi narrin, ja se että harkitsit sitä ennen muita, rehellisiä vaihotehtoja kertoo sinusta todella paljon...

5. Sanoit suhteen avoimuuden olevan erityisesti miehelle. Haluaisit siis pitää vaimon kotona, varmassa tallessa ja uskollisena, kun sinä nusuttelet uutta ihastusta ilman huolen häivää. That's the dream, right?

Eli joo. Tunteet ap:ta kohtaan alkaa olla aika inhonsekaiset. Toivottavasti vaimosi älyää erota sinusta.

Vierailija
134/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:07"]Teille, jotka kerroitte hyväksyvänne avoimen suhteen, lisäkysymys: Hyväksyisitkö edelleen, jos miehelläsi olisi jo vakituinen panokumppani katsottuna ja he olisivat toisiinsa vastavuoroisesti ihastuneita? ap [/quote] Minua kiinnostaisi tietää, miksi haluat sekä vaimosi että sivusuhteen/ suhteita?

[/quote]

ap
[/quote]

En vieläkään ymmärrä, sorry. Siis tajuan nyt että tuo toinen nainen näyttäisi olevan sinulle sopivampi. Mutta miksi et ota eroa? Vai pelkäätkö että se osoittautuisikin virheeksi? Ja yhtäkkiä olisitkin yksin, ei vaimoa, ei toista naista? Oletko siis pohjimmiltasi pelkuri, joka haluaa pitää vaimon varalla ellei toisen naisen kanssa toimisikaan?

Vierailija
135/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn pettämisen vain kun se tapahtuu mun kanssa.

Vierailija
136/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:28"]

Lukiko tuolla ap että vaimon on hyväksyttävä avoin suhde tai vaihtoehtona on teidän suhteen päättäminen?Elikä jos vaimosi ei tätä hyväksy otat eron?ja tähän teidän suhteeseen toivot vielä lapsia?

[/quote]

Harkitsen pitäisikö erota vai yrittää jotenkin muuten muuttaa tilannetta, jos vaimo ei hyväksy minulle sivusuhdetta. Onko ideoita?

ap

Vierailija
137/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:23"]Heti alkuun: En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä muutenkaan ollut kenenkään muun miehen kanssa sängyssä. (takana piiiitkä ja varsin onnellinen avioliitto).

[/quote]

Samoin , olen sanonut miehelleni, että ei ikinä kerro, jos jotain on ollut. Mutta siksi että minulle on väliä. Jos pettäisi, olisi meidän suhde todennäköisesti siinä. Tämän takia en halua tietää.

Vierailija
138/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:29"]

Tätä ketjua lukiessa ja vastaillessa kiehuu koko ajan vain enemmän ja enemmän ap:ta kohtaan...

1. Se että teet kotitöitä on normaalia aikuisen ihmisen elämää. Et tarvitse siitä hyvästä mitalia, erityiskohtelua tai lupaa pettää vaimoasi.

2. Paasaat kovasti siitä että maksat kaiken ja sinulla on parempituloinen työ kuin vaimollasi. Seuraavaksi sanot että vaimo ei "tee asioita jotka mahdollistavat sinun urasi" vaan sen sijaan koittaa itse edistyä omassa työssään. Eli sinusta naisella saa olla pieni palkka, jos hän sitten käyttää kaiken aikansa yrittäen edistää SINUN uraasi, ihan kuin hänellä ei olisi omaa elämää tai tavoitteita. TAI nainen saa edistää omaa uraansa, kunhan palkka on alusta asti vähintään sama kuin sinulla?

3. Olet mennyt naimisiin naisen kanssa jota rakastit. Nyt kuitenkaan et ole tyytyväinen koska naisen luonne ei anna periksi sinun seksuaalisille tarpeillesi, ja haluat siksi (?) aloittaa suhteen ihastuksesi kanssa. Onko seksuaalinen tyytymättömyys oikeasti syy, vai haluatko vain päästä panemaan tätä ihastustasi ilman seurauksia?

4. Suunnittelit aluksi pettämistä, et avointa suhdetta. Haista paska siitä hyvästä. Pettäminen on todella halpamaista ja inhottavaa. Pettäessäsi halvennat suhteen toista osapuolta, käytät hyväksi hänen luottamustaan, leikit hänen sydämellään. Sanot rakastavasi ja suutelet vaimoasi huulilla jotka tunti sitten olivat jonkun toisen vartalolla, ja vaimosi luulee näkevänsä koko totuuden. Pettämällä sinä teet naisesta jota sanot rakastavasi narrin, ja se että harkitsit sitä ennen muita, rehellisiä vaihotehtoja kertoo sinusta todella paljon...

5. Sanoit suhteen avoimuuden olevan erityisesti miehelle. Haluaisit siis pitää vaimon kotona, varmassa tallessa ja uskollisena, kun sinä nusuttelet uutta ihastusta ilman huolen häivää. That's the dream, right?

Eli joo. Tunteet ap:ta kohtaan alkaa olla aika inhonsekaiset. Toivottavasti vaimosi älyää erota sinusta.

[/quote]

Korjauksia.

2. Tilanne ei ole se että vaimolla on pieni palkka, vaan hän ei saa palkkaa ollenkaan. Minä maksan kaiken. Kukaan ei tiedä, kuinka kauan tilanne tulee vielä jatkumaan.

4. En suunnitellut pettämistä, vaikka käytinkin huolimattomuuksissani sitä sanaa. En ole koskaan pettänyt enkä aiokaan pettää.

5. Minulle olisi ok, jos vaimokin kävisi vieraissa, mutta satun tietämään ettei hän tekisi niin vaikka hänellä olisi siihen lupa.

ap

Vierailija
139/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität väkisin keksiä syitä jotta olisi hyväksyttävää mennä panemaan ihastustasi. Oot kuvottava. Jätä vaimosi, teet hänelle palveluksen kun hän pääsisi sun kaltaisesta kusipäästä eroon

Vierailija
140/245 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan se totuus sieltä kun vähän vängättiin.Elikä sinä olet ihastunnut toiseen naiseen ja haluaisit suhteen hänen kanssa mutta et halua erota vaimostasi koska se tulisi rahallisesti liian kalliiksi.Ei ap tossa tilanteessa kukaan ei hyväksy sun pettämistä!!ja tätä sontaa sä yritit vielä puolustella jollain kotitöiden tekemisellä?Melkein naurattaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi